En katsonut. Mutta sun Bottas ja Russell mielipiteet löytyy kyllä moneen kertaan monesta toikista.Eikö sanomalehdestä löytynyt?
Ok. Taitavat löytyä yhtä keskitetysti kuin sinun mielipiteet Alonsosta.En katsonut. Mutta sun Bottas ja Russell mielipiteet löytyy kyllä moneen kertaan monesta toikista.
Joo, ei oo perus-bottasta kommentointi tiimistä.Mahtaa auto olla surkea kuskin käteen, kun kumpikin kuski poikkeuksellisen paljon on tästä äänessä ja puhutaan vielä hyvin konservatiivisestä tallista kommenttien suhteen.
Klikkihuoraamista, se on iltapäivälehtien tapa saada lukijoita. Alkuperäislähteessä ei ollue edes mainintaa DMG Morista, joka ei edes toimita Haasille työstökoneita, vaan on Red Bullin yhteistyökumppani. Ko. firman logo näkyy myös Kallen Toyotassa sekä Porschen WEC-autoissa.Kyllä oli taas niin paskaa uutisointia kuin olla ja voi. Toimittaja ei varmaan jaksanut alkaa selvittämään toimittaako DMG Mori Seiki työstökoneita jollekin f1- tai muulle moottoriurheilutallille.
DMG Mori Seiki on siis työstökoneita valmista firma kuten on myös Haas Automation, joka on Gene Haasin perustama firma. Haas F1 on Gene Haasin talli ja siitä toimittaja on vetänyt aasin sillan työstökoneiden ja formuloiden välillä. Samalla rahalla olisi voinut vetää lokaan myös DMG Mori työstökoneita käyttäviä firmoja, talleja sekä tietysti Kalle Rovanperän, joka kehtaa ajella autolla, jossa sponsorina on venäläisille sotateollisuuteen koneita myyvä DMG Mori Seiki. Häpie toimittaja, kun noin tärkeän asian jätit mainitsematta.Klikkihuoraamista, se on iltapäivälehtien tapa saada lukijoita. Alkuperäislähteessä ei ollue edes mainintaa DMG Morista, joka ei edes toimita Haasille työstökoneita, vaan on Red Bullin yhteistyökumppani. Ko. firman logo näkyy myös Kallen Toyotassa sekä Porschen WEC-autoissa.
Olisi mahtava juttu, jos tulisi kaksi toimittajaa. Ei tarvitsisi miettiä, että tuleeko hyviä renkaita, kun on kilpailutilanne näiden välillä.FIA avasi viime viikolla tarjouskisan virallisen rengastoimittajan roolista kausiksi 2025–27. Nykyinen nakkitehdas Pirelli ei vielä ole päättänyt tarjouksen jättämisestä.
Yli kymmenen vuotta on jo valitettu renkaiden laadusta. Voisi olla sopiva aika vaihtaa vuoroa viimeinkin. Jos FIA malttaisi pitää tällä kertaa näppinsä erosta tarjouskisan sabotoinnista, niin ehkä saisimmekin varteenotettavia tarjouksia muiltakin rengasvalmistajilta.
https://www.racefans.net/2023/03/22/pirelli-yet-to-decide-whether-it-wants-to-continue-f1-tyre-supply-after-2024/
Sitä joskus miettinyt, että jos sallittaisiin viikonloppuna kaikkien seoksien käyttäminen. Toki pitäisi ennakkoon valita ne kolme niin kuin nyttenkin mutta koko paletti olisi saatavilla?Olisi mahtava juttu, jos tulisi kaksi toimittajaa. Ei tarvitsisi miettiä, että tuleeko hyviä renkaita, kun on kilpailutilanne näiden välillä.
Ei vaan sovi pirtaan, että ruvetaan hirveästi tuhlaamaan rahaa rengaskehitykseen.Olisi mahtava juttu, jos tulisi kaksi toimittajaa. Ei tarvitsisi miettiä, että tuleeko hyviä renkaita, kun on kilpailutilanne näiden välillä.
Kun tulisi edes yksi. Viimeksihän ei kukaan muu kuin Pirelli ollut kiinnostunut = pakotetaan tekemään huonoja renkaita = huonoa mainosta siviilimarkkinoille.Olisi mahtava juttu, jos tulisi kaksi toimittajaa. Ei tarvitsisi miettiä, että tuleeko hyviä renkaita, kun on kilpailutilanne näiden välillä.
Hirveän vaikean oli Porschen löytää valmista pöytää istuttavaksi. Suuremmat tallit ovat jo valinneet kumppaninsa ja osa pienemmistäkin seuraa ns. emotallin perässä. Tällä hetkellä potentiaalisia kumppaneita on enää jäljellä oikeastaan vain McLaren ja Williams ja pienellä varauksella myös Aston Martin. Tällä hetkellä myös Honda on ilman yhteistyökumppania eli joku noista kolmesta tallista voi loikata siihen kelkkaan.Porsche jäädytti F1 suunnitelmat ja keskittyy muihin sarjoihin
https://the-race.com/formula-1/porsche-will-not-join-formula-1-grid-in-2026/
Jep, minustakin olisi kiva, jos talleja olisi enemmän = enemmän säpinää radalla.Sikäli outo tilanne että kaudeksi 2026 olisi enemmän tulijoita kun on paikkoja, siis kun puhutaan voimayksiköistä. Silleen kun tehty budjettikattoja, kehityspoletit yms sääntöjä niin on saanut kiinnostusta uusilta tulijoilta. Vielä kun gridille saataisiin muutama talli lisää niin alkaa tulla vanhat hyvät? ajat mieleen jolloin piti ajaa karsintoja
Tasoero oli ihan järkyttävä verraten nykyaikaan.Sikäli outo tilanne että kaudeksi 2026 olisi enemmän tulijoita kun on paikkoja, siis kun puhutaan voimayksiköistä. Silleen kun tehty budjettikattoja, kehityspoletit yms sääntöjä niin on saanut kiinnostusta uusilta tulijoilta. Vielä kun gridille saataisiin muutama talli lisää niin alkaa tulla vanhat hyvät? ajat mieleen jolloin piti ajaa karsintoja