Thunder
Vihan aiheuttaja
- Liittynyt
- 20.1.2002
- Viestit
- 7970
Kommenttien lukumäärä on 107, taloussanomissa: http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2009/05/18/potkuja-jaetaan-miten-sattuu/200912477/139?offset=100#comments
Ei jumalauta. Tuo koko kirjoitus voisi olla forumistin kirjoittama läppä. Eihän kukaan aikuinen suomalainen voi kirjoittaa tosissaan noin paskaa suomea, eihän?
MIP-107
MIP-107 taas tänään. Vanha vitsi! Vaihtais rekkaria!MIP-107 (lähti samaisen S-Marketin pihasta just, kun olin itse sinne kaartamassa, jossa on joskus välittömässä lähimenneisyydessä lotottu 2,5Me:n arvoinen lottokuponki).
Ruotsin vanhin mies kuoli tulipalossa
Ruotsin vanhin mies kuoli 107-vuotiaana talonsa tulipalossa Halmstadin liepeillä perjantaina.
Palokunta sai hälytyksen rakennuspalosta aamupäivällä, mutta pelastustyöntekijöiden ehtiessä paikalle koko talo oli jo ilmiliekeissä.
Palon syttymissyytä ei vielä tiedetä, mutta poliisi epäilee tapausta onnettomuudeksi. Mies oli asunut talossa peräti 40 vuoden ajan.
Mies oli täyttänyt 107 vuotta maaliskuussa, ja hänen kerrottiin olleen hyväkuntoinen. Mies oli ajanut autoakin vielä 102-vuotiaana.
STT-TT
Kuka sai kunnian olla sadasseitsemäs? :thumbup:Privaboksissa 107 viestiä :thumbup:
Racer X:ltä tuli viesti Toijalan kartingiin liittyen.Kuka sai kunnian olla sadasseitsemäs? :thumbup:
Lehti: Turmakone lensi matalammalla kuin piti
Julkaistu 03.06.2009 16:08 (päivitetty 16:09)
Atlantin yllä maanantaina kadonnut Air Francen matkustajakone AF 447 ei seurannut etukäteen tehdyssä lentosuunnitelmassa annettua lentokorkeutta, kertoo Brasilian suurilevikkisin sanomalehti Folha.
Ennen lentoa tehdyssä lentosuunnitelmassa Air Francen koneen piti nostaa lentokorkeuttaan 10,7 kilometristä 11,3 kilometriin sen jälkeen kun kone ohittaa niin sanotun Intolin pisteen. Intolin koordinaatit sijaitsevat Atlantilla 565 kilometrin päässä Natalin kaupungista.
Brasilian ilmavoimien mukaan lento 447 jatkoi Intolin pisteen jälkeenkin 10,7 kilometrissä ja jatkoi samalla korkeudella poistuessaan maan tutkavalvonnan piiristä. Kello oli tuolloin 4.33 Suomen aikaa. Lentokone putosi myrskyssä keskellä yötä noin kello 5.20 aikoihin.
Brasilian ilmavoimat oli sunnuntai-iltana varoittanut Atlantin yllä olevasta voimakkaasta myrskystä, joka ennusteiden mukaan olisi yltänyt aina 11,6 kilometrin korkeuteen. Yleensä lentäjät saavat tiedon reitillä olevista kirkkaan ilman turbulenssista jo lennonsuunnittelun yhteydessä. Virtausten sijainti kyetään nykypäivänä ennustamaan varsin tarkasti. Sen sijaan turbulenttisuuden ajankohdan, keston ja suuruuden määritteleminen on vaikeampaa.
Toissa päivänä tapahtunut onnettomuus on Air France -yhtiön historian pahin. Turmassa uskotaan kuolleen kaikki koneessa olleet 228 ihmistä.
(MTV3)