Eipä se Caterhamin meno paremmaksi muuttunut, kun sai Renaultin koneet. Suurin osa erosta tuli ihan aeropuolelta. Kovalainen joutui jarruttamaan Melbournessa todella aikaisin saadessaan Webberin konttiinsa.Huonohan se on edes yrittää, kun moottoripuolella tarjolla oli vain ylikautista paskaa.
Merkityksetöntä, mutta sanonpa silti, että ei Melbournessa vaan Valenciassa.Eipä se Caterhamin meno paremmaksi muuttunut, kun sai Renaultin koneet. Suurin osa erosta tuli ihan aeropuolelta. Kovalainen joutui jarruttamaan Melbournessa todella aikaisin saadessaan Webberin konttiinsa.
HRT pystyi välillä olemaan toiseksi hitain talli, ja Virgin/Marussia/Manor voitti 2014 Sauberin, sekä oli tiukassa häntäpään taistelussa mukana 2016. Jäi sitten (7. kausi jo) niukasti jumboksi, ja top10-palkintorahojen ulkopuolelle. Caterham olikin jo ennen sitä pudonnut pois.Caterhamilla taisi olla edes jonkinlaista yritystä, mutta taisi kaatua siihen, että Fernandes ryhtyi rakentamaan katuautopuolta ja muuta lisähimmeliä. Alussa se oli ihan vakuuttavan tuntuinen. Muut kaksi oli jo alusta asti tuhoontuomittuja.
Ei saanut. Paras sijoitus 8., joka on sentään pykälän verran parempi kuin samaan aikaan aloittaneen Simtekin.Pacific Racing voitaneen lukea myös epäonnistujiin. Saikohan pisteen pistettä ykkösissä, ennen paluutaan alasarjoihin?
Brasiliassa Gachot oli nopeampi kuin kumpikaan Simtekeistä. Imolassa hän ajoi nopeamman ajan kuin Ratzenberger sen jälkeen, kun itävaltalainen oli kuollut onnettomuudessa. Perjantaina eroa oli ollut alle kymmenys Ratzenbergerin hyväksi. Espanjassa Pacificit olivat nopeampia kuin Montermini, joka loukkaantui lauantain vapaissa harjoituksissa.Pacificin kausi 1994 oli kyllä erikoisen huono ja piti sisällään pitkän putken ilman mukaan pääsyä kisastarttehin. Heinäkuun alussa ajetusta Ranskan GP:stä alkaen karsiutuivat kaikista kilpailuista aina kauden päättäneeseen marraskuiseen Adelaideen saakka.
Japanilaisilla tuppaa olemaan melko kova työmoraali ja ankaria itselleen, itsemurhatilastotkin maailman kärkeä. Epäonnistumisia pelätään kuin ruttoa. Ja nyt kaveri menee tallipäälliköksi Haasille missä ollaan epäonnistuttu vuodesta toiseen.Haasin uusi pomo on luonteeltaan toisenlainen, kuin Steiner.
https://www.motorsport.com/f1/news/new-haas-f1-boss-komatsu-steiner-character/10566724/
Tuossa on kyse japanilaisen yhteiskunnan kollektiivisesta epäonnistumisesta. Haasin tallipomo ei joudu vastaamaan vertaisilleen, joten samanlaista ahdistustakaan tuskin pääsee syntymään.Japanilaisilla tuppaa olemaan melko kova työmoraali ja ankaria itselleen, itsemurhatilastotkin maailman kärkeä. Epäonnistumisia pelätään kuin ruttoa. Ja nyt kaveri menee tallipäälliköksi Haasille missä ollaan epäonnistuttu vuodesta toiseen.
Onko vaara että tallipäällikkö hyppää kilpuriin ja tekee kamikaze-iskun jonkun toisen kylkeen?Japanilaisilla tuppaa olemaan melko kova työmoraali ja ankaria itselleen, itsemurhatilastotkin maailman kärkeä. Epäonnistumisia pelätään kuin ruttoa. Ja nyt kaveri menee tallipäälliköksi Haasille missä ollaan epäonnistuttu vuodesta toiseen.
Väärää tietoa. Kyse ei ole huhusta vaan Ralf Schumacherin omasta mielipiteestä, että Szafnauer sopisi Haasille paremmin kuin esimerkiksi Ferrarilta pois potkittu Binotto.Huhu Otmarin paluusta varikolle uuden Komatsun aisapariksi
https://www.mirror.co.uk/sport/formula-1/otmar-szafnauer-haas-komatsu-steiner-31941880
Ja sitten sanotaan ettei Haas tee kehitystyötä!Haasin istuimen sovitus promoista bongattu muutettu peilien kiinnitys jonka malli on lähtöisin Ferrarista
Näytä liitetiedosto 4404
lähde
Eihän Haas mitään teekään. Dallara suunnittelee, kehittää ja valmistaa auton.Ja sitten sanotaan ettei Haas tee kehitystyötä!