Kova suoritus! Siellä jäi nimittäin rannalle melko kattavillakin rallihistorioilla olevia kuljettajia. Osoittaa vaan sitä, että taustat nollattu tuollaisessa shootoutissa onnistuneesti!https://dirtfish.com/rally/wrc/winners-chosen-from-beyond-rally-training-camp
Suvi Jyrkiäinen pääsi jatkoon WRC:n Beyond Rally Women’s Driver Development Programissa kahden muun lisäksi, ja ajavat Keski-Euroopan MM-rallissa
Toisaalta, jos edustaisit tahoa, joka on sijoittanut Fourmaux'n uraan rahaa, haluaisitko hänen ajavan M-Sportilla käytännössä ilmaiseksi (perustuu olettamukseen ettei Malcolmilla ole ensikään vuonna mahdollisuutta pitää varsinaisia palkkakuskeja) vai menisitkö Hyundaille keräämään ne rahat, mitä sieltä vielä kerättävissä on?Kun tuota Fourmauxia nyt kovin huhuillaan Hyundaille kolmosautoon, niin aloin miettimään että olisikohan tuossa Fourmauxin kannalta hirveästi järkeä?
Tällä hetkellä tarjolla on kuitenkin ykköspyssyn paikkaa M-sportilla vs. Hyundain kolmoshattu, ja lisäksi Hyundain huhuiltu lähtö autotehtaana tekisi noin muutenkin Hyundaista vähemmän houkuttelevan vaihtoehdon pitkällä tähtäimellä. Toki noin lähtökohtaisesti Hyundai on ehkä napsun parempi auto Fordiin verraten, mutta eipä se Fordikaan mikään huono ole.
Olen vähän samaa mieltä. Toki varmasti tienaisi Hyundailla ihan mukavasti, mutta kolmoskuski on kuitenkin kolmoskuski.Kun tuota Fourmauxia nyt kovin huhuillaan Hyundaille kolmosautoon, niin aloin miettimään että olisikohan tuossa Fourmauxin kannalta hirveästi järkeä?
Tällä hetkellä tarjolla on kuitenkin ykköspyssyn paikkaa M-sportilla vs. Hyundain kolmoshattu, ja lisäksi Hyundain huhuiltu lähtö autotehtaana tekisi noin muutenkin Hyundaista vähemmän houkuttelevan vaihtoehdon pitkällä tähtäimellä. Toki noin lähtökohtaisesti Hyundai on ehkä napsun parempi auto Fordiin verraten, mutta eipä se Fordikaan mikään huono ole.
Mitä käytännön merkitystä rallissa tällä on, Hyundai on kuitenkin ilmeisesti hakemassa koko kauden kuskia? Lähtöpaikka määräytyy kuitenkin MM-sarjan mukaan ja huoltotoimiin on kaikille autoille varattu sama aika. Tietty jos vaatimuksena on aina päästää muut edelle, niin silloin tilanne muuttuu.Olen vähän samaa mieltä. Toki varmasti tienaisi Hyundailla ihan mukavasti, mutta kolmoskuski on kuitenkin kolmoskuski.
Ainakin nyt auton kehitykseen liittyvät asiat tulee mieleen, mihin suuntaan autoa lähdetään kehittämään ja kenen toiveiden mukaan. Toki M-Sportilla se kehitystyö nyt on muutenkin aika vähäistä joten tiedä sitten mikä olisi parempi. Lähtökohtaisesti kuitenkin Hyundain kolmosena on aina riski, että ajotyyli ei natsaakkaan kärkihevosten tapaan viedä autoa, ja silloin alkaa yleensä haasteet.Mitä käytännön merkitystä rallissa tällä on, Hyundai on kuitenkin ilmeisesti hakemassa koko kauden kuskia?
Tuossa yllä se oli jo hyvin niputettu, mutta tosiaan se "tasa-arvo" ei välttämättä (tai jopa todennäköisesti) toteudu kuin paperilla. Asetelma tuskin on kovin tasaväkinen, jos esim. auton kehittämisen suhteen (mahdollisesti keskenään eriäviä) mielipiteitä yrittävät saada läpi tallissa 10 vuotta vaikuttanut, ensi vuonna mahdollisesti hallitseva maailmanmestari Neuville, ja talliin juuri liittynyt nollan MM-rallivoiton kuljettaja.Mitä käytännön merkitystä rallissa tällä on, Hyundai on kuitenkin ilmeisesti hakemassa koko kauden kuskia? Lähtöpaikka määräytyy kuitenkin MM-sarjan mukaan ja huoltotoimiin on kaikille autoille varattu sama aika. Tietty jos vaatimuksena on aina päästää muut edelle, niin silloin tilanne muuttuu.
Just samaa kommentoin discordissa ensireaktiona. M-Sportilla tiedetään sit samana päivänä kun Monten ilmoittautumiset menee kiinni. Tai vielä kuskinvaihdolla säädetään jälkikäteen...Ainoa mikä tuosta tuli ensimmäisenä mieleen, oli kun Fourmaux kertoi jo tietävänsä tilanteensa. Yleensähän autovuokraamon tilanne tiedetään koko tallin jatkonkin osalta vasta lähempänä joulua...