Coni
Well-known member
- Liittynyt
- 8.10.2007
- Viestit
- 1087
Sama ongelma on nähdäkseni VSC aikana? Jollain tapaa sääntöä pitäisi tarkentaa ja muuttaa, ettei vaaratilanteita syntyisi. Yksi hyvä olisi, että mikäli SC ja VSC aikana ajaa ulos eli aiheuttaa vaaratilanteen seuraa siitä automaattinen kilpailukielto. Toisaalta tuollainen rangaistus ei takaa ratatyöntekijöiden turvallisuutta.En tiedä voisiko yksi ratkaisu olla niin, että sektori missä onnettomuus on tapahtunut ja missä ratahenkilökuntaa paikalla, pitäisi körötellä nopeusrajoittimella tai todella todella alhaisella deltalla.
Sitten ns. onnettomuudesta puhtaat sektorit voisivat olla nykyisen mukaan. Jos siellä vetää seinään, ei ratahenkilökunta ole kuitenkaan vaarassa.
Viimeksi muokattu: