Olga
.
Juup. Alussa on uudet autot ja sitten myös vanhempia. Japanilaiset ovat yllättävänkin hyvin sijoittuneita.Tuosta dokkarista löytyy alempaa myös japanilaisten voittokulkua, vanhemmissa autoissa, ei pelkästään 3 vuotta käytössä olleita.
Juup. Alussa on uudet autot ja sitten myös vanhempia. Japanilaiset ovat yllättävänkin hyvin sijoittuneita.Tuosta dokkarista löytyy alempaa myös japanilaisten voittokulkua, vanhemmissa autoissa, ei pelkästään 3 vuotta käytössä olleita.
Sivulla 12 on viimeisenä auto joka sai "kunnian" olla ensimmäinen ja viimeinen ranskalaiseni.Onpas mielenkiintoinen tilasto autojen katsastushavainnoista. Uutisissahan tuosta jo kerrottiinkin, mutta silti se on mielenkiintoinen. :ahem:
Ei kyllä mielestäni mikään yllätys ole. Ainahan se on tiedetty että japanilaiset osaavat tehdä autoja. Mutta jotkut kateelliset eivät vain voi sulattaa sitä ja aina pitää olla haukkumassa Toyotoja ja Nissaneita.Japanilaiset ovat yllättävänkin hyvin sijoittuneita.
Linkkaa toki forumillekin sitten, niin siitä voi opetella kappaleellisen relevanttia sanastoa.Kaansin Missa muruseni on -kappaleen sanat italiaks. Tarkistutan ne huomenna opettajalla ja sit paiskasen nettiin, oli ne siella jo tai ei.
Heh, Lada sijalla 11!Sivulla 12 on viimeisenä auto joka sai "kunnian" olla ensimmäinen ja viimeinen ranskalaiseni.
Laguna 2001, vikaherkin auto evö
Väittäisin, että tämä on hitusen vanhentunutta tietoa. Koulusta jäi nimittäin sellaiset muistot, että japanilaisten autotehtaiden eurooppalaisissa tehtaissa päästään samoihin laatutasoihin kuin Japanissakin, jos tuotantojärjestelmät ovat yhtenevät. Joka tapauksessa niin, että tietyn maan väestön kyvykkyys tai kyvyttömyys on huono syy heikolle laadulle ja oikea vika jossain muualla.Entisestä työurasta tuollaiset muistot. Aasialaisissa oli todella vähän vikoja contra eurooppalaiset.
Huomenet ja hyvin nukutti niinkuin yleensä.Huomenet huonosti nukutun yön jälkeen.
Juup, ja kyseessähän oli tuliterät autot, eli viat oli luokkaa: puuttuvat osat, naarmut, maalausvirheet ja lommot.Väittäisin, että tämä on hitusen vanhentunutta tietoa. Koulusta jäi nimittäin sellaiset muistot, että japanilaisten autotehtaiden eurooppalaisissa tehtaissa päästään samoihin laatutasoihin kuin Japanissakin, jos tuotantojärjestelmät ovat yhtenevät. Joka tapauksessa niin, että tietyn maan väestön kyvykkyys tai kyvyttömyys on huono syy heikolle laadulle ja oikea vika jossain muualla.
Mitä Mitsubisheihin tulee, niin Euroopassa tehdyt koslat tulivat noihin aikoihin Volvon tehtaasta Hollannista, ja sillä oli muistaakseni melkoisen kyseenalainen maine.
Huomenet huonosti nukutun yön jälkeen. Lainasin vissiin vähän Olgan unia, kun tuli mm. seikkailtua uppoavassa laivassa.
Ja eikäkö töihin.
Harmi. Jospa ne valot alitajuisesti valvottivatkin.Olin sitten ilokseni jättänyt autoon valot päälle yöksi.
Tuetaan sitten vastentahtoisesti VR:ää.