Lugera
Well-known member
- Liittynyt
- 21.12.2007
- Viestit
- 1593
No ei taida auttaa paljon mihinkään.No kannattaisko mennä räpläämään sitä pinppaa, että sais kokemusta?
No ei taida auttaa paljon mihinkään.No kannattaisko mennä räpläämään sitä pinppaa, että sais kokemusta?
S'oot vaan liian pitkäEn tykänny Lantikan jälkeen. Littana ajoasento. Liian littana.
Pitääkö autoon mahtua seisomaan?En tykänny Lantikan jälkeen. Littana ajoasento. Liian littana.
S'oot vaan liian pitkä
Mä nyt vaan tykkään siitä, että istuessani kantapäät on selvästi alempana kuin peräaukko.Pitääkö autoon mahtua seisomaan?
Tervetuloa Siwan kassalle.Toimistopalvelun ja tietohallinnon merkonomiksi olen valmistautumassa 4. kesäkuuta.
Toimistopalvelun ja tietohallinnon merkonomiksi olen valmistautumassa 4. kesäkuuta.
:thumbup:Tervetuloa Siwan kassalle.
Siwan kassa tuntee kassajärjestelmän usein paremmin, kuin keskusliikkeen tietohallinnossa työskentelevä it-nörtti, palvelutaidosta puhumattakaan.Tervetuloa Siwan kassalle.
Ei mun mielestä, t: PuoliPöhköä jotakuinkin napaan asti ulottuva seatisti.Pitääkö autoon mahtua seisomaan?
Jaah...Mä nyt vaan tykkään siitä, että istuessani kantapäät on selvästi alempana kuin peräaukko.
Diggailen sellaista "vaivatonta" kulkua autoon ja autosta pois, sekä leppoisaa, "bussimaista" ajoasentoa. Ei taida tavan henkilöautot olla minua varten. Tuota audia kävin kokemassa ihan siksi, että siinä on lattia normaalia henkilöautoa korkeammalla -> auttaa autoon "laskeutumista" vähän, mutta ei tarpeeksi.
BMW:n X3 läpäisi istumatestin nippa nappa. Vähän lättänä sekin.
Asiaa ei auta yhtään se, että olen 9 senttiä vaille kaksi metriä pitkä -> istuin on yleensä laskettava alimpaan asentoonsa, jotta pää ei ole aivan katossa.
*palattu*Pätkä... Jotain tulee, kunhan selvitän itselleni mitä nuo esittävät. *lähtee Venäjälle kysymään*
Ja jos et sitä kevarikorttia saa, niin se on sitten ihan nou.Huomenna jos kaverikortin saisi, niin olisi ihan jees.
Ymmärrän hyvin, joskus autoa valitessa sitä harhautuu tuumailemaan, että olisi tuota valinnanvaraa noin 80% enemmän jos olisi 15 senttiä lyhyempi.Jaah...
Onhan se tietysti ihan hyvä ominaisuus autossa, mutta ajattelin itse hankkivani seuraavaksi autokseni littanan. Penkin pitää olla niin matalalla, että perse liki viistää maata.
Meinaat että naisilla on suurempi valikoima mistä valita?Ymmärrän hyvin, joskus autoa valitessa sitä harhautuu tuumailemaan, että olisi tuota valinnanvaraa noin 80% enemmän jos olisi 15 senttiä lyhyempi.
Kyllähän se tietysti asettaa omat vaatimuksensa autollekin jos on koripalloilijan mitoissa. Mutta ei sen mikään maasturi ole silti pakko olla, oman mieltymyksen mukaan mennään.Ymmärrän hyvin, joskus autoa valitessa sitä harhautuu tuumailemaan, että olisi tuota valinnanvaraa noin 80% enemmän jos olisi 15 senttiä lyhyempi.
Kiemurtelu alas autoon ja sieltä pois ei edusta mulle sellaista arjen vaivattomuutta jota kaipaan elämääni. Mä olen oppinut pitämään näistä korkeammista joissa penkki on valmiiksi perseen korkeudella -> astu sisään ja aja.
Hähähää, pätkä! Tai no, en minä ole kuin neljä senttiä pidempi .Asiaa ei auta yhtään se, että olen 9 senttiä vaille kaksi metriä pitkä -> istuin on yleensä laskettava alimpaan asentoonsa, jotta pää ei ole aivan katossa.
Japanilaisen jälkeen Ibizaan siirryin, ja totta. Kaikkeen tottuu, mutta olen samaa mieltä, että mitä alempana sitä autossa kököttää, sitä parempi tuntuma ja fiilis on ajella. Työmatkakin tuntuu mielekkäältä kun on kiva ajoasento.Omaan Ibizaan istuminen tuntui kuin olisi hypännyt bussin puikkoihin, kun olin juuri aiemmin ajanut kaverin autolla. Eikä kyseessä ollut mikään urheiluauto.
Hyvä, tukeva ajoasento on kaikkein tärkeintä. Se on huono homma jos istutaan korkealla vailla kunnon reisitukea (kuten omassa autossa). Kunnolla kallistettu matalalla oleva istuinosa tuo ajoon huomattavasti lisää tuntumaa ja jopa turvallisuuttakin (polkimien käyttö huomattavasti helpompaa ja tarkempaa).Japanilaisen jälkeen Ibizaan siirryin, ja totta. Kaikkeen tottuu, mutta olen samaa mieltä, että mitä alempana sitä autossa kököttää, sitä parempi tuntuma ja fiilis on ajella. Työmatkakin tuntuu mielekkäältä kun on kiva ajoasento.