Lancia Deltalla otettiin 43 osakilpailuvoittoa ja 6 rallin maailmanmestaruutta. Delta-ralliversio huipentui S4-malliin, joka oli B-ryhmän ralliauto ja piti sisällään erikoisen ratkaisun. Siinä oli kaksi ahdinta: sekä turbo että mekaaninen ahdin. Viimeisimmässä kehitysversiossa auto tuotti yli 600 hv. S4-mallia (keskimoottori 1759 cm3, 250 hv) tehtiin luokittelua varten 200 kpl katukäyttöön.
* Valmistajien mestaruudet
o 1992 Lancia (Integrale Evoluzione)
o 1991 Lancia (Integrale 16V)
o 1990 Lancia (Integrale 16V)
o 1989 Lancia (Integrale 8V)
o 1988 Lancia (Integrale 8V)
o 1987 Lancia (Delta 4WD)
* Henkilökohtaiset mestaruudet
o 1991 Juha Kankkunen (Lancia Delta Integrale 16V)
o 1989 Massimo Biasion (Lancia Delta Integrale & 16V)
o 1988 Massimo Biasion (Lancia Delta Integrale)
o 1987 Juha Kankkunen (Lancia Delta 4WD)
Lisää löytyy tuolta:
http://www.autowiki.fi/index.php/Lancia_Delta_mk1
Ja Lancian tuotanto loppu 1994