Mutta kyllä Lancia lentää komeammin. :frank:Lentää ne ykkösetkin :thumbup:
Mutta pidän varmana kuulemaani tietoa siitä, että Formula ykkönen menee Ouninpohjan läpi ajalla, joka riittäisi etappivoittoon vuoden 1986 Suomen rallissa.Mutta kyllä Lancia lentää komeammin. :frank:
Nyt en kyllä usko, tapapökkösellä autolla nelivetoo vastaan soralla!Mutta pidän varmana kuulemaani tietoa siitä, että Formula ykkönen menee Ouninpohjan läpi ajalla, joka riittäisi etappivoittoon vuoden 1986 Suomen rallissa.
Aattele nyt hei! Nelivetoauto voittaa takavedot mennen tullen asfaltilla!Nyt en kyllä usko, tapapökkösellä autolla nelivetoo vastaan soralla!
Riippuu autojen tehosta ja nelivedon välityssuhteesta!Aattele nyt hei! Nelivetoauto voittaa takavedot mennen tullen asfaltilla!
Muistan Lanciasta vedetyn reippaasti yli 1000 hevosvoimaa! Formula ykkönen kulki tuolloin vain 10 hv Lancian tehoja vähemmän.Riippuu autojen tehosta ja nelivedon välityssuhteesta!
Eiköhän se kumminki ollu joku lähelle 600hp LanciastaMuistan Lanciasta vedetyn reippaasti yli 1000 hevosvoimaa! Formula ykkönen kulki tuolloin vain 10 hv Lancian tehoja vähemmän.
Putosit järkevyyden lähteeseen.Eiköhän se kumminki ollu joku lähelle 600hp Lanciasta
Sensijaan tästä otettiin irti se 1000hp
Legenda: Suzuki Escudo Pikes Peak
Eipähän se tyhmemmäksi tee!:thumbup:Putosit järkevyyden lähteeseen.
Gran Turismo kolmosessahan Escudo kyykyttää menemään reippaasti yli neljääsataa. Pakkohan sen on Formulatkin voittaa!Suzuki Escudo Pice`s Peak
Valmistaja: Suzuki Suzukin
Tuotanto: 1996-nykyhetki
Moottorintyyppi: 2.0L V6, 24 venttiiliä (4 / sylinteri), 985 kW, 8100 rpm, kaksi turboahdinta ja välijäähdyttimet, monipisteruisku, bensakone
Pituus (mm): 4.870 mm
Leveys (mm): 1.800 mm
Korkeus (mm): 1.435 mm
Paino (kg): 800 kg
Voisiko noilla päihitää F1 auton? Entä onnistuttiinko siinä lancialla?
Jostain minäkin tollasta luin, mutta en kyllä usko sen olevan mahdollista.Oon kuullu juttua että Toivosen aika Lancialla ois riittänyt kuudenteen lähtöruutuun Estorilin F1-kisassa. Aika Hurjaa!
Bugatti Veyron (siviiliauto) kulkee yli 400 km/h vaikka painaa yli 2 tonnia, tuollaisen 400 km/h REILU ylitys siis onnistuu heittämällä b-ryhmän autolla joka painaa YLI 2 KERTAA vähemmän mutta voimaa voidaan ottaa kutakuinkin yhtä paljon.Gran Turismo kolmosessahan Escudo kyykyttää menemään reippaasti yli neljääsataa. Pakkohan sen on Formulatkin voittaa!
Kerta vähemmän olisi 0 kg, joten YLI 2 KERTAA vähemmän olisi yli -2 tonnia, vai miten se meni?Bugatti Veyron (siviiliauto) kulkee yli 400 km/h vaikka painaa yli 2 tonnia, tuollaisen 400 km/h REILU ylitys siis onnistuu heittämällä b-ryhmän autolla joka painaa YLI 2 KERTAA vähemmän mutta voimaa voidaan ottaa kutakuinkin yhtä paljon.
No minäpä syötän rautalangasta:Kerta vähemmän olisi 0 kg, joten YLI 2 KERTAA vähemmän olisi yli -2 tonnia, vai miten se meni?