Tarvitseeko selvää asiaa kierrellä, eikö sitä voi tuoda kerralla ilmi sillai että sen ymmärtää?
Mielestäni olen vääntänyt rautalankaa koko ajan, mutta kun asia ei ole mennyt läpi, niin olen suoristanut sitä koko ajan enemmän ja enemmän.
Ohitusmahdollisuus on liian epämääräinen käsite, eikä siitä ole mitään hyötyä jos se ei johda ohituksiin. Ja jos ohitukset jää edelleen sinne shikaaneihin, mitään merkittävää ei ole saavutettu.
Jos ohitusten vähäisyys johtui siitä, ettei ohitusmahdollisuuksiakaan juuri ollut, niin tottakai niiden lisääminen vaikuttaa lopulta myös ohituksiin. Et jotenkin tunnu ymmärtävän mitä ongelmaa tässä on pyritty ratkaisemaan, vaikka se on kerrottu niin yksinkertaisesti kuin se yleensä on mahdollista.
Ohituspaikat radoilla eivät juuri tule lisääntymään. Niitä kyllä on, mutta autot eivät ole olleet niissä aiemmin riittävän lähekkäin, jotta ohituksia oltaisiin nähty.
Ei siipisäännöllä ohituspaikkoja juuri lisätä, vaan ohituksia niissä paikoissa, joissa niitä ennenkin on ollut.
Minusta asiaan olisi pitänyt puuttua vielä radikaaleimmin keinoin.
Jospa nyt ensin odoteltaisiin, mikä se todellisuus tulee kisoissa olemaan, ennen kuin tuomitaan?
Perusperiaate tulee jatkossakin olemaan - niin kuin pitääkin - ettei hitaampi ohita nopeampaa. Mutta nopeampi pääsee jatkossa helpommin hitaamman ohi, koska ei kärsi tämän turbulensseista niin paljon.