Heidfeld ja Räikkönen kärsivät tietääkseni eniten viimekauden renkaista. Nick joutu muuttamaan ajotyyliään sopeutuakseen(ehkä Kiminkin olisi kannattanut).
Ongelma on vähän eri kuin viime kaudella. Kimi ei tainnut grainingista kärsiä juurikaan, Nickillä taas oli senkin kanssa ongelmia jos en ihan väärin muista. Kimin uskoisin pärjäävän uusilla renkailla hyvin tähän asti nähdyn ja kuullun perusteella. Testeistä tätä ei toki voi suoraan todeta, kun renkaiden lämmitysongelmat vaivasivat nimenomaan aika-ajoissa.
Graining-ongelma syntyy, kun rengas joutuu pitkään sivuttaiskuormitukseen, joten siitä kärsivät "siististi" ajavat kuljettajat, kärkitallien kuskeista viime vuonna erityisesti Kovalainen. McLaren oli tehty sopivaksi Lewisin ajotyyliin, jossa käännökset ovat lyhyitä, kun taas Heikki ajoi kaarteet loivemmin ja kuormitti rengasta pidempään. Tätä piirrettä hän joutui ajossaan muokkaamaan, sillä autoa ei saatu säädettyä niin, että renkaat olisivat Heikin ajotavalla kestäneet.