Tota, eikös tämä ole vähän ristiriitaista? Otsikossa sanotaan että päätös tulee loppuvuoden aikana. Ensimmäisessä kappaleessa sanotaan että ei tehdä. Ei näin.Mercedesin Schumi-päätös vielä loppuvuoden aikana
Formula-talli Mercedes GP ei tee päätöstä saksalaisen F1-legenda Michael Schumacherin paluusta ennen vuodenvaihdetta, kertoi Mercedestä hallinnoivan Daimlerin johtaja Dieter Zetsche keskiviikkona.
Ihan helposti. Jos se osoittautuu kuplaksi, eli että saavutukset on hankittu muuten kuin omilla ansioilla.Tosin en kyllä tajua miten 7 maailmanmestaruuden tuoman maineen voi hävittää.
Eiköhän tuo Brawn ole merkittävä tekijä jotta Schumi tohtii takaisin rattiin ylipäätään mennä. Laskee, että tallipäällikkö ainakin pitää hänen puoliaan.Sinänsä typerintä tässä on se, että jos Schumi tekee comebackin se on TAAS Ross Brawnin kanssa. Olisi nyt edes mennyt johonkin sellaiseen tiimiin jossa on kova ja kokenut tallikaveri ja tasapuolinen kohtelu kuskeille. Mutta ei.
Seuraavassa sama juttu Iltalehden sivuilta:http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/12/1018955
Tota, eikös tämä ole vähän ristiriitaista? Otsikossa sanotaan että päätös tulee loppuvuoden aikana. Ensimmäisessä kappaleessa sanotaan että ei tehdä. Ei näin.
Itse juttu kyllä antaa ymmärtää että "uuden vuoden aikaan" asiaan saadaan selvyys.
ps. tarkistakaapa kuvateksti.
Todella oleellinen kuvateksti.ps. tarkistakaapa kuvateksti.
*reps*ps. tarkistakaapa kuvateksti.
Kiva kun lisäävät tuollaista oleellista nippelitietoa noihin kuvateksteihin. Voisi jäädä muuten huomaamatta. :thumbup:ps. tarkistakaapa kuvateksti.
Tähänhän on vastauksena tasan yksi sana: COSWORTH... Nämä tallithan olisivat käyttäneet jotain eri viritelmää, josta FIA ei ollutkaan niin innostunut...-Edit- Sikäli kyllä hieman huvittavaa, että toukokuussa jokseenkin vahvimpina kandidaatteina pidetyt Prodrive ja Lola ovat ilmeisesti edelleen jäämässä rannalle.
Tuosta Genii Capital Renaultista sen verran että väliaikasena tallipäällikkönä ollut Rob Bell ei jatka hommassa. Bellin tulevaisuudesta ei ole tietoa, hän oli myös tiimin Tekninen Johtaja mutta hänen paikan TJ:na otti James Allison.eikös tämä uutinen vielä ollut täällä?
Rellu jatkaa F1:ssa, osa tallista myyty Genii Capitalille:
Autosrport
MTV3
Lolan kohdalla vastaus on Formula One Teams Association. Lola lähti mukaan siinä uskossa, että kulukatto tulee... no ei autotehtaat olleetkaan niin innostuneita (siitä, eikä koko sarjasta).Tähänhän on vastauksena tasan yksi sana: COSWORTH... Nämä tallithan olisivat käyttäneet jotain eri viritelmää, josta FIA ei ollutkaan niin innostunut...
Harvoin nauran ääneen nettijutuille, mutta tuolle naurahdin, vieläpä julkisella paikalla (pubissa).ps. tarkistakaapa kuvateksti.
Niin no, FOTA toi kulukaton ykkösiin kuitenkin (tosin nimellä "resurssirajoitukset"). Summa on tulevalla kaudella FIA:n ehdotusta suurempi (100 miljoonaa), mutta kaudeksi 2011 laskee aika lähelle FIA:n lukuja (50 miljoonaa, muistaakseni). Virgin on jo ilmoittanut, että aikoo selvitä FIA:n 40 miljoonan kulukaton kokoisilla summilla jo alkavalla kaudella.Lolan kohdalla vastaus on Formula One Teams Association. Lola lähti mukaan siinä uskossa, että kulukatto tulee... no ei autotehtaat olleetkaan niin innostuneita (siitä, eikä koko sarjasta).
:eek!: Näin kuvatekstin vapaalla ja luulin että se oli vitsi. Kenelle tulee edes mieleen laittaa tuollainen teksti...?Seuraavassa sama juttu Iltalehden sivuilta:
ps. tarkistakaapa kuvateksti.
Lähteet olisi ihan hyvä juttu, varsinkin näin F1-uutisia -ketjussa. :dunno:Joo Ho-Pin Tung tulee toimimaan Renaultin ensi kauden testikuljettajana... Ihan hyvä valinta joten kisakuljettajaksi on vielä paikka auki joten kisailua tullaan edelleen siitä näkemään.
Voi sen linkin laittaa italiankieliseenkin uutiseen, on täällä saksankielisiinkin linkitetty. Jos joku muu osaa kieltä paremmin voi sitten korjata, jos on tullut jokin ymmärrettyä väärin. Tai kääntää Googlella/Babelfishilla. Jos ei laita linkkiä tai muutakaan lähdeviitettä, kukaan muu ei voi tietää mitä alkuperäisessä on sanottu. Tai edes sitä onko kirjoittaja keksinyt koko jutun omasta päästään.Joo sori no pitää muistaa ensi kerralla paremmin laittaa lähteet ja mieluiten varmaankin heti, mutta sain tiedon italiaracing.netistä ja Italiaa taitaville ihan hyvä sivusto, mutta sivulla kestää usein käännös englanniksi yllättävänkin kauan yleensä... Uusin käännetty uutinen koskee Virginin kuskivalintoja... Joten siksi en silloin voinut laittaa kun piti itsekkin hieman tavailla, että mitä siinä seisoo ettei olisi tullut väärää asiaa...