Silk Cut Jaguar
Well-known member
- Liittynyt
- 18.6.2007
- Viestit
- 3532
:ahem: Joskus ennenkin noita katsonut ja kun ei ollut selvää heittoa niin sää ei tullut edes mieleen.
:ahem: Joskus ennenkin noita katsonut ja kun ei ollut selvää heittoa niin sää ei tullut edes mieleen.
Sama. Vois tulla ahdasta. Joko Alonsolle tai sille toiselle. Parhaimmillaan molemmille kuten Alonson Mäkkärikaudella.F
En itse usko että kukaan maailmanmestari menee "Alonson-talliin" ajamaan.
Activation-sanan tilalla pitäisi lukea luultavasti "detection", koska eihän DRS:ää aktivoitaisi ennen neulansilmää tai shikaanin keskellä. Eli se tarkoittaisi, että olisi myös kaksi mittauspistettä, eikä ekalla suoralla ohi päässyt painelisikaan karkuun seuraavalla suoralla.Yas Marinassa kaksi erillistä DRS-aluetta.
Two independent DRS zones will be in operation this weekend, the first on the long back straight between Turns 7 and 8, and the other on the following kinked straight towards the Turn 11/12/13 complex. Activation zones will be before the Turn 7 hairpin and in the middle of the Turn 8/9 chicane.
Tämä kai sitten tarkoittaa sitä että ihan turha on yrittää ensimmäisellä suoralla ohi, kun kaveri pääsee kuittaamaan toisella suoralla.Activation-sanan tilalla pitäisi lukea luultavasti "detection", koska eihän DRS:ää aktivoitaisi ennen neulansilmää tai shikaanin keskellä. Eli se tarkoittaisi, että olisi myös kaksi mittauspistettä, eikä ekalla suoralla ohi päässyt painelisikaan karkuun seuraavalla suoralla.
F1-tallit ajavat ensi talvena kolme testijaksoa ennen kauden avauskisaa.
Ensimmäinen testijakso ajetaan Espanjan Jerezissä 7.-10. helmikuuta. Testit jatkuvat Espanjan Barcelonassa, jossa ajetaan toinen testijakso 21.-24. helmikuuta. Kolmas testijakso ajetaan niin ikään Barcelonassa 1.-4. maaliskuuta.
Kauden avauskisa ajetaan Australiassa 18. maaliskuuta.
Ensi kauden aikana ajetaan yksi testijakso, Italian Mugellossa 1.-3. toukokuuta.
Barcelona :thumbfh:
Jaa-a.Missä pitää testata, että on kiva?
Eikö se nyt ole ihan sama, vaikka testaisivat Prisman parkkipaikalla (tunnetaan myös nimellä Webslavering)? Kuvaakaan et kuitenkaan näe jollet nyt sitten keksi vaivautua paikalle.Jaa-a.
Vaikkapa jossain uusissa paikoissa välilläkin, kuten vaikka Portimãossa taikka Aragonissa.
Joka olisi hyvinkin yksinkertaisesti estettävissä yhdenkin mittauspisteen tapauksessa. Joko sopimalla tai varmasti myös ohjelmallisestkin. Mutta eihän asioita yksinkertaisesti voi tehdä...Ja Montreal-ilmiöllä meinaan sitä porsaanreikää säännöissä, että ohituksen tehtyään edelle päässyt kaveri saa ajaa seuraavalla suoralla ohitetulta karkuun...
Ilmesesti siis ovat oppineet sentään jotain matkan varrella. :thumbup:Activation-sanan tilalla pitäisi lukea luultavasti "detection", koska eihän DRS:ää aktivoitaisi ennen neulansilmää tai shikaanin keskellä. Eli se tarkoittaisi, että olisi myös kaksi mittauspistettä, eikä ekalla suoralla ohi päässyt painelisikaan karkuun seuraavalla suoralla.
Onko eka kerta kun DRS mittapiste ja DRS aktivointi on samalla suoralla?
Huokaisin helpotuksesta :thumbup: Luojan kiitos, kaksi Detection-pistettä!Tuossa FIA:n virallinen kartta:
http://fia.com/en-GB/mediacentre/f1_media/Documents/abd-circuit.pdf
Aktivaatio tapahtuu suoran keskellä, ja detektioita on kaksi erillistä. Tuo ei nyt sitten välttämättä kuitenkaan helpota ohittamista niin paljon, yleensä myöhäinen aktivointi on tarkoittanut sitä, että kierrosluku nousee rajoittimelle pian aktivoinnin jälkeen, syöden osan DRS-edusta. (Monza) Eipä silti, en minä ylihelppoja ohituksia kaipaa.