Heikki Kovalainen - Suomussalmen ilopilleri

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
Jokohan nyt täällä vaahtoavat täysin subjektiivisesti asiaa katsovat Heikki-fanitkin ymmärtävät että ei siellä koko ajan yritetä miestä sabotoida vaan vika löytyy peiliin katsomalla ja myös auton sopimattomuudesta hänelle, ei mistään tahallisesta jatkuvasta syrjinnästä. Heikki on saanut updatet myöhemmin ja hänelle pakkotankataan bensaa enemmän kuin Hämäläiselle mutta ei sen mitenkään pitäisi silti noin huonosti mennä. Toivottavasti kausi loppuu äkkiä ettei Heikin arvostus romahtaisi enää lisää, nimittäin jos se Force Indialle joutuu niin se on sitten ura käytännössä siinä. (Joo muistan että Force India on ollut kolmessa kisassa kilpailukykyinen mutta suurimassa osassa kisoja ovat jäänet Q-ykköseen.) Toyota voisi olla vaikka kuinka hyvä paikka mutta ei se Heikki oikein niissäkään huhuissa kovin paljon tunnu liikkuvan :(
En kyllä muista että kukaan täällä olisi vaahdonnut että "koko ajan yritetään sabotoida tai syrjiä".

Auton sopimattomuudesta kyllä on puhuttu, ja noista taktiikoista. Oman muistikuvan mukaan Heikillä menee keskimääräistä paremmin ja tulee parempia tuloksia niinä harvoina kertoina kun saa suhteellisen kevyen auton kisaan, kuin silloin kun lähdetään raskaammalla autolla ajelemaan terveisiä (suurimman osan ajasta). Joten on vähintäänkin erikoista että ei ole vielä mennyt kaaliin taktikoille että se taktiikka ei Heikillä yksinkertaisesti toimi. Joillain kuskeilla voi toimia, mutta Heikillä ei, ei ainakaan tuolla autolla ja noilla renkailla. Kun taas kevyen taktiikan toimivuudesta ON todisteita.

Syystäkin Heikki on tästä protestoinut viime kaudella, ja myös tällä kaudella. Mutta parannusta tilanteeseen ei ole juuri tullut. En oikein käsitä että miksi sitä koko ajan yritetään uudelleen ja uudelleen, ja tulos on joka kerta suurinpiirtein sama, aika mitäänsanomaton kisa. Tämä kisa olisi mennyt kyllä joka tapauksessa pieleen aika-ajon mokan vuoksi, mutta auto oli jo ennen sitä tankattu taas perinteiseen tyyliin.
 

hippi

Well-known member
Liittynyt
13.4.2009
Viestit
2682
Kovalainen-McLaren-yhdistelmä ei näköjään kertakaikkiaan kulje kilpailuissa riittävän kovaa vauhtia. Saattaa olla ihan hyväkin asia, että ensi kaudella Heikki joutuu/pääsee kokeilemaan kisavauhdin etsimistä toisenlaisesta yhdistelmästä. (Kovalainen-ForceIndia? Kovalainen-Toyota?) Sekin on hyvä asia, ettei McLaren pääse ensi kaudella muuttuvien sääntöjen ansiosta kusemaan Kimin kintuille bensastrategioillaan, kuten ovat Kovikselle tehneet kahden kauden ajan järjestelmällisesti.

Mutta taisteluhengen puutteesta Heikkiä ei ainakaan voi syyttää. Suzukassakin Koviksella oli paikoin sellaista kivaa pitbullterrierimäistä turnajaistunnelmaa, jollaista itse mielelläni näkisin Formula ykkösissä vähän enemmänkin. Heikin kommentti kisan jälkeen on osuva:
[url=http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/10/967566]MTV3[/url] sanoi:
Joo, siinä oli matsia. Päätin, että en ainakaan päästä ketään ohi, koska minulla ei ollut mitään menetettävää. Viimeisellä kierroksella pääsin vielä Fernando Alonson kanssa koittamaan sen verran, että hiilikuitua lensi, jutteli Kovalainen.
:D
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Olisi Heikki vienyt Valenciassa kevyesti paalun samanpainoisella autolla kuin Hämy
2 kiloa enemmän bensaa kuin Hamiltonilla aiheutti Kovalaiselle ajovirheen viimeisessä mutkassa, ei Heikki itse? Eiköhän se paalu olisi irronnut jos Heikki ei olisi tehnyt virhettä.
 

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
2 kiloa enemmän bensaa kuin Hamiltonilla aiheutti Kovalaiselle ajovirheen viimeisessä mutkassa, ei Heikki itse? Eiköhän se paalu olisi irronnut jos Heikki ei olisi tehnyt virhettä.
Mutta yhtä kevyellä autolla olisi ollut paalulla virheen kerakin. Ero oli vain neljä sadasosaa. Ja yhtä kevyellä autolla tietäisi etukäteen ettei tarvi yliyrittää kumotakseen bensakuorman vaikutuksen, tällöin virheitä ei tule niin helposti.
 

DexDexter

Formuloita vuodesta 1982
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
1022
Sijainti
Helsinki
En kyllä muista että kukaan täällä olisi vaahdonnut että "koko ajan yritetään sabotoida tai syrjiä".

Auton sopimattomuudesta kyllä on puhuttu, ja noista taktiikoista. Oman muistikuvan mukaan Heikillä menee keskimääräistä paremmin ja tulee parempia tuloksia niinä harvoina kertoina kun saa suhteellisen kevyen auton kisaan, kuin silloin kun lähdetään raskaammalla autolla ajelemaan terveisiä (suurimman osan ajasta). Joten on vähintäänkin erikoista että ei ole vielä mennyt kaaliin taktikoille että se taktiikka ei Heikillä yksinkertaisesti toimi. Joillain kuskeilla voi toimia, mutta Heikillä ei, ei ainakaan tuolla autolla ja noilla renkailla. Kun taas kevyen taktiikan toimivuudesta ON todisteita.

Syystäkin Heikki on tästä protestoinut viime kaudella, ja myös tällä kaudella. Mutta parannusta tilanteeseen ei ole juuri tullut. En oikein käsitä että miksi sitä koko ajan yritetään uudelleen ja uudelleen, ja tulos on joka kerta suurinpiirtein sama, aika mitäänsanomaton kisa. Tämä kisa olisi mennyt kyllä joka tapauksessa pieleen aika-ajon mokan vuoksi, mutta auto oli jo ennen sitä tankattu taas perinteiseen tyyliin.
No katsoppa noita viestejä, jatkuvasti laitetaan kaikki bensamäärän ja tallin strategiakömmähdysten piikkiin. Se ei millään selitä että n.30 kisassa häviää tallikaverilleen about 29 kertaa.

Veikkaan että osasyy miksi Heikille laitetaan painavampi auto on juuri hänen kisavauhtinsa heikkous. Kun ollaan nähty että oli sitten auto vähän kevyempi tai painavampi, tapahtuu kisassa aina notkahdus. Silloin on parempi pidätellä takana olevia autolla jolla voi ajaa vähän pitempään kuin takana tulevat.

Heikin pitää saada itseluottamus kuntoon ja päästä talliin jossa auto on sellainen että hän voi ajaa autoa hänen omalla tyylillään.
 

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
No katsoppa noita viestejä, jatkuvasti laitetaan kaikki bensamäärän ja tallin strategiakömmähdysten piikkiin. Se ei millään selitä että n.30 kisassa häviää tallikaverilleen about 29 kertaa.

Veikkaan että osasyy miksi Heikille laitetaan painavampi auto on juuri hänen kisavauhtinsa heikkous. Kun ollaan nähty että oli sitten auto vähän kevyempi tai painavampi, tapahtuu kisassa aina notkahdus. Silloin on parempi pidätellä takana olevia autolla jolla voi ajaa vähän pitempään kuin takana tulevat.

Heikin pitää saada itseluottamus kuntoon ja päästä talliin jossa auto on sellainen että hän voi ajaa autoa hänen omalla tyylillään.
Ihan itsekin otit puheeksi samat asiat, auton sopimattomuuden ja bensan pakkotankkauksen, minkä muutkin täällä. Mutta ilmeisesti kun muut puhuvat siitä, se on "kaiken laittamista niiden piikkiin" tai "vaahtoamista että koko ajan yritetään sabotoida tai syrjiä", kun taas itse näet kokonaiskuvan muita paremmin? Ei se tarkoita että jos täällä muut puhuu auton sopimattomuudesta ja bensamääristä, että ei nähdä myös niitä samoja Heikin omia mokia mitä sinä.

Tuosta raskaan bensamäärän oletetusta "avusta" heikkoon kisavauhtiin oli myös ihan vasta puhetta, käy kelailemassa taaksepäin jos jaksat. Toistan vain ne pääpointit mitkä Heikkikin; raskaammalla autolla se vauhtikin on hitaampaa kuin kevyemmillä autoilla edellä ajavilla joten heti alussa tulee takkiin, yhtä kevyellä autolla kärjessä ajaessa pysyy paremmin muiden vauhdissa, ja sijoitukset on jo valmiiksi hyvällä mallilla. En edelleenkään näe logiikkaa siinä että pistetään mies joka on hyvä aika-ajossa mutta vaikeuksissa kisassa, starttaamaan raskaalla autolla joukon keskivaiheilta, kun hän voisi startata yhtä kevyellä tai vain vähän raskaammalla autolla kuin muutkin kärjestä.

Fakta on edelleen se että Heikillä ei ole juuri koskaan toimineet nuo raskaat taktiikat, kun taas kevyet yleensä on. Vaikka kuinka pitäisi paperilla olla hienot teoriat että sen pitäisi toimia, niin ei ne Heikillä yksinkertaisesti toimi tuolla autolla ja renkailla, eikä tarvi edes paperista kattoo vaan sen näkee omin silmin telkkarista.
 
Viimeksi muokattu:

DexDexter

Formuloita vuodesta 1982
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
1022
Sijainti
Helsinki
Fakta on edelleen se että Heikillä ei ole juuri koskaan toimineet nuo raskaat taktiikat, kun taas kevyet yleensä on. Vaikka kuinka pitäisi paperilla olla hienot teoriat että sen pitäisi toimia, niin ei ne Heikillä yksinkertaisesti toimi tuolla autolla ja renkailla, eikä tarvi edes paperista kattoo vaan sen näkee omin silmin telkkarista.
Milloin se Heikin kevyen auton taktiikka on toiminut, jos verrataan tallikaverin suorituksiin samassa kisassa? Mä olen sitä mieltä että ei Heikki/Mäkki yhdistelmä ei vaan natsaa oli auto kevyt tai raskas, siis kisassa.
 

|EdU|

Scuderia Ferrari
Liittynyt
23.12.2008
Viestit
1927
Sijainti
Järvenpää
Milloin se Heikin kevyen auton taktiikka on toiminut, jos verrataan tallikaverin suorituksiin samassa kisassa? Mä olen sitä mieltä että ei Heikki/Mäkki yhdistelmä ei vaan natsaa oli auto kevyt tai raskas, siis kisassa.
Totta. Toivottavasti Heikki tajuaa vaihtaa tallia, sillä Mclaren ei tule sopimaan hänen hanskaansa koskaan.

Heikki on ajanut omalla tyylillään koko uransa eikä sitä noin vain mennä muuttamaan. Heikki ei tule koskaan omaksumaan tuon tallin autoa, vaikka jossain kohdin rupeaisikin sujumaan, niin se oma rakas ajotyyli tulisi silti sieltä kummittelemaan.
 

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
Milloin se Heikin kevyen auton taktiikka on toiminut, jos verrataan tallikaverin suorituksiin samassa kisassa? Mä olen sitä mieltä että ei Heikki/Mäkki yhdistelmä ei vaan natsaa oli auto kevyt tai raskas, siis kisassa.
Miten niin verratessa tallikaverin suorituksiin samassa kisassa? Mitä sä sitä niihin vertaat, vertaa sitä Heikin suorituksiin kisoissa raskaalla autolla.

Ei tarvi mennä kuin Valenciaan, missä Heikille annettiin lähes yhtä kevyt auto kuin Lewisille. Lähtö eturivistä, ja starttikin sujui hyvin kevyellä autolla eli sijoitus pysyi, kun taas raskaalla autolla startatessa lähtö menee yleensä reisille. Kisavauhti ei riittänyt Hamiltonin ja Barrichellon kyytiin, kun Heikki omien sanojensa mukaan joutuu varomaan niitä renkaita eli ei voi puristaa täysillä, mutta lopputulos oli silti neljäs sija, joka on yhä Heikin kauden paras tulos. Kolmas sija eli podiumi taisi mennä vain siinä että viimeiselle stintille annettiin käytetyt kovat renkaat tai jotain, jotka ei oikein toiminu ja Kimi pääsi kuittaamaan niukasti varikolla.

Eli vaikka kisavauhti ei riittänyt voittoon, oli eturivistä starttaaminen kuitenkin niin suuri etu että huonoin mahdollinen tulos oli 3-4. Siihenkin kisaan kun olisi startannut raskaalla autolla sijalta 6 tai jotain, muut olisi karanneet jo eka stintillä kun kisavauhti olisi ollut alussa vielä huonompaa raskaalla autolla. Ja suuri vaara olisi ollut että startti olisi mennyt jälleen pieleen, ja siinä olisikin tippunut heti alussa sijalle 7 tai 8, ja miten sieltä sitten enää taistelet sijalle 3 tai 4 huonolla kisavauhdilla? Minä vaan kysyn.

Mitä voimme tästä päätellä? Heikin nykyisellä vauhdillakin on eturivistä startatessa hyvä mahdollisuus sijoille 3-4, hyvällä tuurilla 1-2 jos kärkikuskit mokaa. Taaempaa startatessa raskaalla autolla paras mitä voi toivoa on sijoitukset 5-10, kuten muut tulokset osoittavat.

Mitäs muita kisoja tulis mieleen... äkkiseltään Australia 2008, ei tainnut kauhean raskas auto olla sielläkään, aika-ajossa 3. ja 2-3 olis tainnut olla sijoitus kisassakin ilman Glockin kolaria ja turva-autoa.

Unkari 2008, aika-ajossa 2., kisassa vähintään kolmas, mutta Hamiltonilla meni rengas ja Massalla kone, voitto tuli.

Monza 2008, ei tainnut kauhean raskas auto olla sielläkään joten 2. aika-ajossa, yhtä kevyellä kuin Vettel olisi ollut paalulla. Kisassa 2.

Eli mitä tästä opimme? Eturivistä kevyellä autolla startatessa Heikki napsisi tasaisesti podium- tai hyviä pistesijoja. Taaempaa startatessa raskaalla autolla taas tulee niitä surullisen kuuluisia Heikki-kisoja, sijat 5-10. Todisteaineisto on murskaavaa.

edit: lisäys, Saksa 2008. Aika-ajossa 3., kisassa vauhti ei riittänyt, Hamiltonilla päivitetty auto, Heikillä ei. Vauhti olisi silti riittänyt kolmossijan pitämiseen Hamiltonin ja Massan takana, Heidfeld ja Piquet kuittas Heikin vain turva-auton vuoksi.
 
Viimeksi muokattu:

spessu

Well-known member
Liittynyt
15.2.2009
Viestit
379
Tässä on viime aikoina tullut mieleen, että kuinka hyvä se McLaren oikein onkaan suurilla bensamäärillä? Itse en nyt jaksa muistaa, miten raskasbensainen McLaren on kulkenut Hamiltonin käsissä, mutta tässä on nyt jotenkin sellainen fiilis, että auto toimii surkeasti suurilla bensamäärillä... toisin kuten esimerkiksi Ferrari.
 

DexDexter

Formuloita vuodesta 1982
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
1022
Sijainti
Helsinki
Miten niin verratessa tallikaverin suorituksiin samassa kisassa? Mitä sä sitä niihin vertaat, vertaa sitä Heikin suorituksiin kisoissa raskaalla autolla.

.
Niissä harvoissa kisoissa jossa Heikki on lähtenyt lähes yhtä kevyellä kuormalla kun Hamilton on Hamilton silti kirkkaasti pessyt Kovalaisen, käytännössä joka kerta. Tallikaveri on se johon Heikin vauhtia kuuluu verrata, ja valitettavasti se ei riitä kisassa, ei painavammalla autolla, ei kevyellä autolla. Aika-ajoissa se riittää aika hyvin. Ehkä tosiaan Heikki pärjäisi paremmin jos saisi lähteä kevyemmällä mutta ei silti pärjäisi Hamiltonille. Ja jos et pärjää tallikaverille, niin se on vähän heikompi juttu. En muista että olisin koskaan nähnyt ykkösissä noin pahasti tallikaverin varjoon jäänyttä kuljettajaa joka olisi vielä hyvän uran luonut sen jälkeen. Toivotaan että Heikki sittenkin on poikkeuksellinen lahjakkuus ja nousee vielä.
 
Viimeksi muokattu:

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
Niissä harvoissa kisoissa jossa Heikki on lähtenyt lähes yhtä kevyellä kuormalla kun Hamilton on Hamilton silti kirkkaasti pessyt Kovalaisen, käytännössä joka kerta. Tallikaveri on se johon Heikin vauhtia kuuluu verrata, ja valitettavasti se ei riitä kisassa, ei painavammalla autolla, ei kevyellä autolla. Aika-ajoissa se riittää aika hyvin. Ehkä tosiaan Heikki pärjäisi paremmin jos saisi lähteä kevyemmällä mutta ei silti pärjäisi Hamiltonille. Ja jos et pärjää tallikaverille, niin se on vähän heikompi juttu. En muista että olisin koskaan nähnyt ykkösissä noin pahasti tallikaverin varjoon jäänyttä kuljettajaa joka olisi vielä hyvän uran luonut sen jälkeen. Toivotaan että Heikki sittenkin on poikkeuksellinen lahjakkuus ja nousee vielä.
En käsitä mitä tekemistä sillä on sen asian kanssa, saako Heikki parempia tuloksia kevyellä vai raskaalla autolla. Vaikka Heikki olisi joka ikisessä kisassa jossa saa kevyen auton hitaampi kuin Hamilton, tulokset ja pisteet olisivat silti huomattavasti paremmalla tolalla kuin nykyisellä systeemillä. Tuskin kukaan olisi niin pettynyt Heikkiin kuin nyt ollaan, eiköhän McLaren-fanitkin toivo Heikiltä vain että Lewis voittaisi ja Heikki olisi kakkonen. Ja kisoissa on aina kumma tapa sattua ja tapahtua kaikenlaista. 2008 taisi olla 7 kisaa jossa Hamiltonille sattui joku oma kämmi, tallin kämmi tai joku muu hasardi, ja kaikissa niissä kisoissa Heikillä olisi sitten ollut mahdollisuus poimia hedelmät, kuten Unkarissa kävi. Mutta kun ajelet sijalla 5-10 niin se ei paljon lämmitä kun tallikaveri mokailee. Se pitäis olla siellä sijalla 2-3 siinä vaiheessa.

Eli kärjistetysti, jos McLaren olisi ollut niin ylivoimainen auto että sillä olisi voitettu kaikki kisat 2008, Heikillä olisi ollut mahdollisuus voittaa 7 kisaa 18:sta vaikka ei olisi pärjännytkään vauhdissa tallikaverilleen. Kukaan ei edes vaadi Heikiltä Hamiltonille kisavauhdissa pärjäämistä, vaan että napsisi niitä pisteitä Hamiltonin takana, ja perii sitten sen Hamiltonin sijan kun kunkulle sattuu källi.
 

DexDexter

Formuloita vuodesta 1982
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
1022
Sijainti
Helsinki
Kukaan ei edes vaadi Heikiltä Hamiltonille kisavauhdissa pärjäämistä, vaan että napsisi niitä pisteitä Hamiltonin takana, ja perii sitten sen Hamiltonin sijan kun kunkulle sattuu källi.
Miksi Heikin ei pitäisi pärjätä Hamiltonille kisavauhdissa, miksi sitä ei odoteta? Heikin tavoitteena on varmasti ollut maailmanmestaruus ja yleensä ykkösiin päässeet suomalaiset ovat olleet superlahjakkuuksia, nyt vaikuttaisi siltä että ensimmäistä kertaa huipputallissa on suomalainen joka ei olekaan tällainen. Sen takia monet ihmiset, minä mukaan lukien ovat pettyneitä. Ei Heikki ole noin huono kuljettaja miltä nyt näyttää mutta ei myöskään ole mikään uusi Mika Häkkinen tai Kimi Räikkönen. Silti on käsittämättömän mahtava suoritus että on päässyt noin pitkälle urallaan, en halua sitä mitenkään vähätellä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24274
Sijainti
lappeen Ranta
Miksi Heikin ei pitäisi pärjätä Hamiltonille kisavauhdissa, miksi sitä ei odoteta? Heikin tavoitteena on varmasti ollut maailmanmestaruus ja yleensä ykkösiin päässeet suomalaiset ovat olleet superlahjakkuuksia, nyt vaikuttaisi siltä että ensimmäistä kertaa huipputallissa on suomalainen joka ei olekaan tällainen. Sen takia monet ihmiset, minä mukaan lukien ovat pettyneitä. Ei Heikki ole noin huono kuljettaja miltä nyt näyttää mutta ei myöskään ole mikään uusi Mika Häkkinen tai Kimi Räikkönen. Silti on käsittämättömän mahtava suoritus että on päässyt noin pitkälle urallaan, en halua sitä mitenkään vähätellä.
Mikä siinä puolestaan on niin vaikeaa ymmärtää, että jos Heikki olisi saanut ajaa kevyemmällä autolla olisi mahdollisesti/todennäköisesti parantanut suorituksiaan huomattavasti?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Kun säännöt muuttuvat ensi vuonna siten, että aika-ajot ajetaan tankki tyhjänä ja kisaan kaikki lähtee tankki täynnä niin se voi toimia Heikin eduksi. Aika-ajovauhti ei ole ollut Heikille ongelma ja painavalla autolla starttaamisesta ja ajamisesta taitaa olla eniten kokemusta.
 

Jeeves

Well-known member
Liittynyt
19.2.2004
Viestit
2520
Itse uskon, että Kovalaisen taktiikat ovat mitä ovat kahdesta syystä:

1. Heikki on useimmissa aika-ajoissa todella nopea, ja usein tallikaverinsa edellä, painavammallakin bensakuormalla.

2. Miehen kisavauhti ei ole Hamiltonin tasolla, ja kun Heikki ei myöskään nykytilanteessa (Lewis ei taistele MM:stä) anna tietä, on hän kisan alussa edessä tarpeettomana tulppana.
 

DexDexter

Formuloita vuodesta 1982
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
1022
Sijainti
Helsinki
Mikä siinä puolestaan on niin vaikeaa ymmärtää, että jos Heikki olisi saanut ajaa kevyemmällä autolla olisi mahdollisesti/todennäköisesti parantanut suorituksiaan huomattavasti?
Totta kai mä sen ymmärrän, eihän tässä siitä kyse ole :jaska:. Se nyt vaan on aika sama oletko viides vai seitsemäs jos koko ajan häviät tallikaverille. Kun odotettiin uutta Mika Häkkistä ja tulikin Fisichella tai Trulli niin voihan siitä olla pettynyt.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24274
Sijainti
lappeen Ranta
Totta kai mä sen ymmärrän, eihän tässä siitä kyse ole :jaska:. Se nyt vaan on aika sama oletko viides vai seitsemäs jos koko ajan häviät tallikaverille. Kun odotettiin uutta Mika Häkkistä ja tulikin Fisichella tai Trulli niin voihan siitä olla pettynyt.
Mutta oudolta vaikuttaa, että talli ei tunnu haluavan Heikin ajavan muutamaa pykälää parempia tuloksia ajattamalla kevyemmällä autolla. Paitsi jos toi Jeevesin teoria pitää paikkansa:
Itse uskon, että Kovalaisen taktiikat ovat mitä ovat kahdesta syystä:

1. Heikki on useimmissa aika-ajoissa todella nopea, ja usein tallikaverinsa edellä, painavammallakin bensakuormalla.

2. Miehen kisavauhti ei ole Hamiltonin tasolla, ja kun Heikki ei myöskään nykytilanteessa (Lewis ei taistele MM:stä) anna tietä, on hän kisan alussa edessä tarpeettomana tulppana.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pari munakasta liikettä tänään Heikiltä!:ahem::thumbup:

Osallisina Sutilmisen esto ja Siankallo!
 

DexDexter

Formuloita vuodesta 1982
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
1022
Sijainti
Helsinki
Pari munakasta liikettä tänään Heikiltä!:ahem::thumbup:

Osallisina Sutilmisen esto ja Siankallo!
Niin kyllähän nämä liikeet osoittavat että Heikki taistelee ja haluaa näyttää mitä osaa mutta kun se ei vaan natsaa niin ei natsaa. Toyotalle uuteen nousuun!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös