No mistä tämä johtuu? Eikö sitä voi vetää jotain suuntaavaa johtopäätöstä että mikä siellä sitten oikein maksaa?Vaan onko kisatilanne heikille vaan niin kauhea kun joutuu hillitömässä paineessa ajamaan potkujen uhalla niin ei vaan pysty ajamaan kunnolla.
Meinaatko että Heikki on koko kahden kauden ajan ollut potku-uhan alla?
Eiköhän nuo Heikin rengasongelmat McLarenilla, eli se mikä siellä maksaa, ole käyty jo aika lailla kaiken kattavasti täälläkin moneen kertaan läpi, että vieläkö pitäisi kertaalleen aloittaa keskustelu alusta?
Heikin vauhtiahan kehuttiin testeissä Renaultilla 2004-2006, kun alla oli Michelinit. Heti kun Renault joutui vaihtamaan Bridgestoneihin 2007, ongelmat alkoivat. Heikki sanoi että oli aluksi jopa kuusi sekuntia hitaampi jollain radalla kuin edellisvuoden renkailla. Bridgestoneilla ei vaan pystynyt ajamaan yhtä aggressiivisesti mutkiin. Renaultia kuitenkin kehitettiin vuoden aikana ja pikkuhiljaa se alkoi toimia paremmin Bridgestonen renkailla, ja Heikkikin pääsi enemmän sinuiksi niiden kanssa, eikä ajotyylistä vaikuttanut olevan mainittavaa haittaa. 2007 Heikki oli kuitenkin yleensä tosiaan vahvempi kisassa kuin aika-ajossa, ei tainnut olla kuin muutama kisa jossa tuli sijoituksissa takkiin, yleensä sijoitukset kuitenkin parani lähtöruutuun nähden.
2008 McLarenilla kuitenkin alkoi erilaiset ongelmat niiden renkaiden kanssa. McLarenissa oli kuitenkin esimerkiksi aivan eri tavalla downforcea kuin Renaultissa, joten renkaatkin käyttäytyivät aivan eri tavalla. Heikin ajotyylillä ne eivät oikein koskaan toimineet kisassa kunnolla, mutta aika-ajoissa tuli hyviä tuloksia. Tänä vuonna samantyyliset ongelmat ovat jatkuneet, auto on perustavanlaatuisesti tehty kuitenkin samalla filosofialla kuin edellinenkin. Ajotyyliä on yritetty viilata ties mihin suuntaan, mutta renkaiden kanssa on edelleen ongelmia.