Vaan jos valitaan kevyt auto silloin kun pitäisi olla liikkeellä raskaalla autolla, ja taas raskas auto silloin kun pitäisi olla kevyellä autolla niin kyllä kai siitä voi sanoa että taktiikkaan homma kaatui. Kyllä sen tänään huomasi että Kimin taktiikka oli täysin väärä Massaan verrattuna. Kimi ja Kazuki Nakajima olivat ne jotka tulivat aina ensimmäisenä varikkokäynneille ja samat miehet olivat juuri ne jotka hävisivät eniten varikkokäyntien aikana. Kyllähän Kimi olisi toki voinut yrittää väkisellä Trullin ohi mutta nähtiinhän tuo tänäänkin kuinka vaikeaa ohittaminen on edelleen, ei muuten ollut kovin montaa ohitusta koko kisassa ja nekin vähät tulivat suurimmaksi osaksi virheiden seurauksena. Ja tunnettuahan on että Trulli ei ole ihan niitä helpoimpia kavereita ohittaa.Silloin, kun on raskas auto, vika on taktiikassa, ja nyt kun oli vaihteeksi kevyempi auto, vika oli jälleen taktiikassa.
Tottakai sen tänään näki Ferrarikin, mutta kun se olisi pitänyt nähdä jo eilen! Tuskin meistä kovin moni sitä eilen näki että ehei pojat ei kevyellä.. Eikä nähnyt Ferrarikaan joten otti sekä että, kevyen ja raskaan..Kyllä sen tänään huomasi että Kimin taktiikka oli täysin väärä Massaan verrattuna. Kimi ja Kazuki Nakajima olivat ne jotka tulivat aina ensimmäisenä varikkokäynneille ja samat miehet olivat juuri ne jotka hävisivät eniten varikkokäyntien aikana.
Heititkö takaisin Basil Shaaban-läppää?Ja ei se ole pelkästään oman pojan ihannointia, on se huomattu muuallakin. Eilen illalla luin tämän kommentin, jonka taisin jo laittaa jonnekin muuallekin. Oli libanonilainen Reb Bull fani:
"Kimi's driving style was Epic Fail ... how'ever i still suggest this guy to go to McLaren again ... Ferrari doesn't suit him i mean it doesn't suit his driving style we used to see him more competitive"
Onko Räikkönen jotenkin tunkemassa McLarenille? Jos joku asia on varma, niin se että Kimi ei enää F1:iä muulla autolla kuin Ferrarilla aja.Toki muitakin kuin Räikkönen on tuolle kakkospenkille tunkemassa, kuten mm. Rosberg ja Glock, mutta markkina-arvoltaan kaksi maailmanmestaria samassa autossa merkitsee huippunäkyvyyttä, tulivat mestarit sitten Belizestä ja Fidzistä.
Paitsi siinä hypoteettisessä tapauksessa, että uusi sarja syntyy, mutta sopimusteknisistä syistä "Ferrari" osallistuu F1:iin jollain varjotallilla. FOTA:n sarjassa Kimin työnantaja voisi olla jokin "Scuderia Maranello".Onko Räikkönen jotenkin tunkemassa McLarenille? Jos joku asia on varma, niin se että Kimi ei enää F1:iä muulla autolla kuin Ferrarilla aja.
Vois olla joo. Mutta Kimi ei silloin ajaisi F1:stä vaan Fotanmitälie-sarjaa. Tällöin viimeinen F1 talli olisi edelleen FerrariPaitsi siinä hypoteettisessä tapauksessa, että uusi sarja syntyy, mutta sopimusteknisistä syistä "Ferrari" osallistuu F1:iin jollain varjotallilla. FOTA:n sarjassa Kimin työnantaja voisi olla jokin "Scuderia Maranello".
:thumbup:Silloin, kun on raskas auto, vika on taktiikassa, ja nyt kun oli vaihteeksi kevyempi auto, vika oli jälleen taktiikassa.
Tietysti tämä on mukavaa sinulle kun Kimi ei pärjää, mutta luulisi sinunkin ymmärtävän, että asia ei ole noin mustavalkoinen, vaan kyse on enemmänkin siitä miten se kevyt tai raskas auto nyt sattuu sopimaan kisan kulkuun. Tällä kertaa ei vaan toiminut.:thumbup:
Raskaammalla kuormalla ajaminen ei välttämättä olisi pelastanut Kimiä. Kimi olisi ollut aika-ajoisas 10. Lähtö olisi ollut huonompi, joten ajatellaan Kimin pysyvän kymmenentenä lähdössä. Kimi olisi tullut neljä kiekkaa myöhemmin sisään kun muut ja noussut pari pykälää. Olisiko tämä ollut parempi kisa Kimin kannalta?Tietysti tämä on mukavaa sinulle kun Kimi ei pärjää, mutta luulisi sinunkin ymmärtävän, että asia ei ole noin mustavalkoinen, vaan kyse on enemmänkin siitä miten se kevyt tai raskas auto nyt sattuu sopimaan kisan kulkuun. Tällä kertaa ei vaan toiminut.
Ei olisi, enkä oikeastaan ottanutkaan kantaa siihen taktiikkaan vaan käsitin tuon aikaisemman virkkeen tyyliin " kevyt ei toimi, raskas ei toimi= vika on Kimissä eikä missään muussa"Raskaammalla kuormalla ajaminen ei välttämättä olisi pelastanut Kimiä. Kimi olisi ollut aika-ajoisas 10. Lähtö olisi ollut huonompi, joten ajatellaan Kimin pysyvän kymmenentenä lähdössä. Kimi olisi tullut neljä kiekkaa myöhemmin sisään kun muut ja noussut pari pykälää. Olisiko tämä ollut parempi kisa Kimin kannalta?
Ja ennen kaikkea miksi McLaren edes haluaisi Räikkösen? Siellä kun on jo huomattavasti parempi kuski.Onko Räikkönen jotenkin tunkemassa McLarenille? Jos joku asia on varma, niin se että Kimi ei enää F1:iä muulla autolla kuin Ferrarilla aja.
Hei sori, en tarkottanut sinua tuossa. Yleensä vaan tätä keskustelua! Itsestä tuntuu, että edelleen Ferrarin akilleenkantapää on aika-ajovauhti. Tällä kertaa se koskee myös Massaa. Ferrarin kisa vauhti on ehkä Red Bullin ja Brawnin jälkeen kovinta, aika-ajoissa sen sijaan Toyota ja Williamskin taitaa olla edellä. Nyt jos ei aika-ajot onnistu 10 parhaan sakissa, vaikea on samoilla taktiikoilla parantaa.Ei olisi, enkä oikeastaan ottanutkaan kantaa siihen taktiikkaan vaan käsitin tuon aikaisemman virkkeen tyyliin " kevyt ei toimi, raskas ei toimi= vika on Kimissä eikä missään muussa"