FW08
Registered User of Talent
Tuo Indyn auto nyt oli taatusti sen kisan niistä autoista joilla sai voittaa, paras. Tuo Barca 1996 oli ihan selvä Jarna-ansa. En lankea.Kyllä mä sanoisin että myös Barcelona 1996 ja tietenkin Indy 2005
Tuo Indyn auto nyt oli taatusti sen kisan niistä autoista joilla sai voittaa, paras. Tuo Barca 1996 oli ihan selvä Jarna-ansa. En lankea.Kyllä mä sanoisin että myös Barcelona 1996 ja tietenkin Indy 2005
Totta kai, siksi ""Tuo Indyn auto nyt oli taatusti sen kisan niistä autoista joilla sai voittaa, paras. Tuo Barca 1996 oli ihan selvä Jarna-ansa. En lankea.
Ja kyllä Villeneuve toisinaan kahden ekan F1-kautensa jälkeenkin näytti saavansa ei-parhaasta kalustostaan paljon irti. Esim. Hocke 1998. Ja oli muitakin. Buttonin tultua tiimikaveriksi, alkoi näyttää kesymmältä. Syitä en veikkaile muttei mielestäni enää ollut niin hyvä.Keskinkertaisuudet eivät voita IndyCar-mestaruuksia tai aja ilman testaamista keskikastin kalustolla niin hyvin kuin Villeneuve viime viikonloppuna.
Itse sovittelisin Benetton-Renault´a sille paikalle. Oli tosin kuulemma vaikeasti säädettävä mutta se oli Alesin ja Bergerin ongelma. Ja luotettavampana Benetton olisi edelleen antanut Schumille aseet mestaruustaistoon, ja olisi se varmaan sieltä taas tullutkin. Mutta oma mielipiteeni se vainJa vuoden 1996 Ferrarin vertaamista Schumacherin tämän vuoden autoon pidän melko hämmästyttävänä. Schumin ensimmäinen Ferrari oli kuitenkin sarjan toiseksi nopein auto...
Interlagos 2003 on hieman outo tapaus. Kautta kokonaisuutena ajatellessa selvästikin huono auto, mutta juuri tuona yhtenä sunnuntaina auto+renkaat yhdistelmä oli radan paras juuri oikealla hetkellä.Interlagos 2003 pitää ehdottomasti laskea noiden huonolla autolla voitettuihin kisoihin. Monzassa 2008 voittoauto ei myöskään ollut lähellekään parhaasta päästä.
Komppaan täysin. Vuoden 1996 Ferraria on tallinkin puolelta aivan tarkoituksellisesti vähätelty. Se oli sarjan toiseksi nopein auto nimenomaan Schumin tyylillä ajettaessa. Yhden miehen talleissa ei kakkoskuskin suoritustasoa voi pitää kovin hyvänä mittarina auton tasosta.Ja vuoden 1996 Ferrarin vertaamista Schumacherin tämän vuoden autoon pidän melko hämmästyttävänä. Schumin ensimmäinen Ferrari oli kuitenkin sarjan toiseksi nopein auto, vaikka varsinkin Irvinen alla epäluotettava olikin. Mercedeksellä oli esimerkiksi Montrealissa tiukkaa olla edes neljänneksi paras.
Toi Stewartikin kaudella 1999 on vähän niin ja näin. Vauhtia olisi riittänyt vaikka mihinkä, mutta auto oli järkyttävän epäluotettava ja tiimikin teki ihme mokia, kuten unohti hohtimet Herbertin polkimien väliin luistelemaan.Melkein väittäisin, että ainoat suhteellisen paskalla autolla otetut voitot viimeiseen pariinkymmeneen vuoteen ovat Monacosta 1996 ja Nürburgringiltä 1999.
Millä perustelet että vuoden 1996 Ferraria on tallin puolelta vähätelty?Komppaan täysin. Vuoden 1996 Ferraria on tallinkin puolelta aivan tarkoituksellisesti vähätelty. Se oli sarjan toiseksi nopein auto nimenomaan Schumin tyylillä ajettaessa. Yhden miehen talleissa ei kakkoskuskin suoritustasoa voi pitää kovin hyvänä mittarina auton tasosta.
Irvine sanoi, että sillä roskapöntöllä ei olisi pitänyt pystyä voittamaan, mutta Schumacher jollain ihmeen konstilla siinä onnistui.Millä perustelet että vuoden 1996 Ferraria on tallin puolelta vähätelty?
Onko se nyt tarkoituksellista väheksymistä tallin puolelta? Entä jos se vain olikin Irvinen rehellinen mielipide autosta.Irvine sanoi, että sillä roskapöntöllä ei olisi pitänyt pystyä voittamaan, mutta Schumacher jollain ihmeen konstilla siinä onnistui.
Ach. En syventynyt asiaan tuota viimeisintä viestiä enempää. Eli en tiennyt minkä sortin väheksyntää tässä haettiin. Irvine oli ja on kyllä sellainen hahmo että häneltä ei mitään muuta voi odottaa kuin rehellisiä mielipiteitä. Tarkoituksellista väheksymistä tallin puolelta minen ainakaan muista kuulleeni.Onko se nyt tarkoituksellista väheksymistä tallin puolelta? Entä jos se vain olikin Irvinen rehellinen mielipide autosta.
Näinpä! Eddie Riiviö kyllä ilmaisi mielipiteensä melko suoraa ja tämän seurauksena sai myöskin lopulta kengän kuvan persuuksiinsa.Onko se nyt tarkoituksellista väheksymistä tallin puolelta? Entä jos se vain olikin Irvinen rehellinen mielipide autosta.
Uskotko, että se on ihan silkkaa faktaa, että se oli Schumi joka kehitti Ferrarin huipulle. Vai olivatko ne kenties herrat Todt, Brawn, Byrne et al.?Onko se nyt tarkoituksellista väheksymistä tallin puolelta? Entä jos se vain olikin Irvinen rehellinen mielipide autosta.
En, enkä näin ole missään vaiheessa väittänyt. Luetun ymmärtämistä kannattaisi sinunkin opetella tuon kaiken uhoamisesi keskeltä. Toivottavasti pääsisit hyvin pian jäähylle sitä opettelemaan.Uskotko, että se on ihan silkkaa faktaa, että se oli Schumi joka kehitti Ferrarin huipulle. Vai olivatko ne kenties herrat Todt, Brawn, Byrne et al.?
Kenenkä taholta? Ja kuka on oikea sanomaan onko väite oikeutettu, sinäkö?FW08 sanoi:Ja kyllähän sieltä Ferrarin sisältä hoettiin koko kauden 1996 ajan, miten tuolla autolla ei pitäisi pystyä voittamaan. Muidenkin kuin Irvinen toimesta.
En ole varma, mutta mielikuva tuosta Herbertin Sauber-ajoilta.Toi Stewartikin kaudella 1999 on vähän niin ja näin. Vauhtia olisi riittänyt vaikka mihinkä, mutta auto oli järkyttävän epäluotettava ja tiimikin teki ihme mokia, kuten unohti hohtimet Herbertin polkimien väliin luistelemaan.
Tämä ei nyt taas liity mihinkään, mutta pakko kysyä, että minkä uhoamisen?En, enkä näin ole missään vaiheessa väittänyt. Luetun ymmärtämistä kannattaisi sinunkin opetella tuon kaiken uhoamisesi keskeltä. Toivottavasti pääsisit hyvin pian jäähylle sitä opettelemaan.
Olisiko ollut ennenkaikkea Ferrarin tiedottajana vuonna 1996 toimineen henkilön toimesta. Googlatkoon nimen kuka jaksaa. Sen muistan, että tuohon aikaan kovasti korostettiin sitä, miten huono auto Ferrari on. En ollut sitä mieltä silloin, enkä ole edelleenkään.Kenenkä taholta?
Mihin tämä liittyy?Ja kuka on oikea sanomaan onko väite oikeutettu, sinäkö?
"Laisistani" en tiedä, mutta eihän sillä autolla pystynyt voittoaisteluun. Paitsi SPA:ssa. Massakin olisi todennäköisesti ollut Belgiassa vahvoilla, mutta sitä emme koskaan voi varmaksi tietää.Eikös viime kauden Belgian GP:kin voitettu autolla, jolla ei pitänyt pystyä voittamaan, ainakaan sinunlaisesti mielestä.
Voi olla, että muistan työkalut väärin, mutta Stewart tiimin kauden 1999 autoa en siltikään pidä huonona.En ole varma, mutta mielikuva tuosta Herbertin Sauber-ajoilta.
Jos en väärin muista, Ferrarin tiedottaja oli 1996 Giancarlo Baccini.Olisiko ollut ennenkaikkea Ferrarin tiedottajana vuonna 1996 toimineen henkilön toimesta. Googlatkoon nimen kuka jaksaa.