Hyvin sopeutui koko sirkukseen kun tuli muutaman luokan yli ohi muiden lahjakkuuksien. Oli varmaan niin kova supliikki, että pääsi ilman lahjoja sarjaan.Hymy meinaa purskahtaa... Anteeksi. Aika hurjillakin eroilla toisinaan tuli valitettavasti päihin tallikaverilta välillä. Maagisen lahjakas kuljettaja sopeutuisi mielestäni kyllä paremmin huippuauton kuljettamiseen.
Ja jos mulla olisi ollut vaikeampi lapsuus saattaisin jatkaa väittelyäProst saattaisi olla 5-kertainen MM jos tallinsa olisi 1982 ajattanut nopean lisäksi luotettavampaakin autoa. Ja Kimin Macci olisi luotettavampana saattanut olla hitaampi. Jos joku muu ajaisi Kimin paikalla samoja tuloksia, tätä tuskin tällä forumilla edes huomattaisiin. Todettaisiin vain että Massa on ok tiimikaverivertailussa.
Ai koet sen noin. Minä keskustelin.Ja jos mulla olisi ollut vaikeampi lapsuus saattaisin jatkaa väittelyä
Ei kato, sulla on pakosti vaikea lapsuus tai joku mielisairaus jos mielestäsi Kimi ei ole ollut tällä kaudella ylivoimainen kuljettaja. :thumbup:Ai koet sen noin. Minä keskustelin.
Niin kai sittenEi kato, sulla on pakosti vaikea lapsuus tai joku mielisairaus jos mielestäsi Kimi ei ole ollut tällä kaudella ylivoimainen kuljettaja. :thumbup:
Kenen sitaatti tämä "tällä kaudella ylivoimainen kuljettaja" on?Ei kato, sulla on pakosti vaikea lapsuus tai joku mielisairaus jos mielestäsi Kimi ei ole ollut tällä kaudella ylivoimainen kuljettaja. :thumbup:
En minä puolustanut väitteeseen paras kuljettaja - eihän tuolla edelläkään niin kukaan väittänyt. Vai vastailetko jollekulle muulle? Jos lainaa niin lainaa oikein.Niin kai sitten
Pyrin näkemään asiat realistisesti, enkä mitenkään pysty näkemään Kimiä parhaana kuljettajana. McLaren-aikana tilanne oli vielä paljon avoimempi Schumia ja Alonsoa vastaan vertailtaessa.
Ok, en käytä tuota sinua vastaan. :wink: peaceEhkä minä keskityin tähän toikin nimeen...
No tämä päivä oli kyllä poikkeus. Pitää ottaa huomioon että brawn ei ennen kauden alkua testannut kertaakaan sateella. Eikä muutamaa kierrosta malesian monsuunissa voi oikein sadetestiksi laskea. Voisi olettaa että sadekelin vauhti ei ole silloin parhaimmillaan.Ei se superdiffuusoria tarvitse, kuten RB on näyttänyt.
Edelleen on pakko nostaa tuo Fuji 2007, jossa Ferrari mokasi ja Kimi lähti raivoamaan koko joukon viimeiseltä sijalta ajaen hienosti kolmanneksi. Lähellä oli jopa 2. sija, mutta Heikki piti väkisin paikkansa. En kyllä ymmärrä, miten Kimistä saa tekemälläkään hunointa sadekelikuljettajaa. Viimekin kaudella, olikos se Silverstonessa, jossa taktiikat (väärät renkaat) pilasivat Kimin sadekisan.Jos viimeisen kolmen vuoden perusteella arvioidaan niin Kimi on huonoin kuljettaja sadekelillä. Vauhti häviää usein ihan totaalisesti ja ongelma on aina sama renkaiden lämpötila. Kunnon sadekelin kuskin pitää osata ajaa sen verran rajusti, että renkaat lämpiää.
Se on kyllä hienoa että Kimin onnistui jättää näkyvä jälkensä F1-historiaan tittelin saavuttamisellaan. Kekelle ja Mikalle jatkoa.Olen kyllä niin onnellinen että vuonna 2007 Kimi otti sen mitä lajissaan on aina tavoitellut.
No on! Ei oo pitkä aika kun täälläkin pyöri se haastattelu missä Kimi sanoi että kyllä sitä motivaatiota vielä löytyy ja ihmiset vaan puhuvat aina paskaa. Nyt yksi kisa niin taas saa kuulla tuota " Ei selvästi ole enää motivaatiota". Sama virsi mikä alkoi jo viime kaudella.Onpas ihmisillä lyhyt muisti.