Hevimies
Hippaheikkien kuningas
Kubica on niin jäätävä jätkä ettei sovi Ferrarille yhtään sen paremmin kuin Kimikään. Aisankannattajaksi ei ala ja pytty kyllä kestää kuumuuden. Noilla spekseillä aivan väärä mies El Bancon kaveriksi.
Kimin kartanlukijaksi.Mutta minne Felipe Massa sitten menisi? Renaultille?....
Erityisesti viimeinen oli mainio.Tosin saattoi aiheuttaa ennenaikaiset potkut tallista.:alppu:mikæl sanoi:happea...vedet silmissä
:ahem: Ennen Ferrarille siirtymistä annettu lausunto ihan varmasti vaikutti asiaan erittäin paljon.Erityisesti viimeinen oli mainio.Tosin saattoi aiheuttaa ennenaikaiset potkut tallista.:alppu:
Ihan valitettavan totta. :dunno:Sama pätee Citroeniin. Kysyin lyhyesti mainoksesta Hesarissa koska ulkomaalaiset halusivat nähdä sen, pyysin heitä lähettämään sen sähköisessä muodossa jos mahdollista. Citroenilta kiitettiin vuolaasti ja kerrottiin että sen saa vapaasti skannata ja levittää, heillä ei ollut oikeuksia muuhun kuin muutamaan sanomalehteen Suomessa. Toivoivat että saisin sen skannattua ja lähettivät minulle baskerin uudella Citroen-logolla samantien kiitoksena kiinnostuksesta.
Kyllä se niin vain on että brändit saa näkyvyyttä Kimin ansiosta. Ihmisillä on tarve jollakin tavalla samaistua idoliinsa tai ainakin tukea häntä - niinpä viimekädessä potin kerää itse brändi. Onko parempaa mainosta brändille kuin lukematon määrä eläviä mainoskylttejä...
En tiedä ymmärrätkö mitä ajan tällä takaa, ajattelen asiaa psykologiselta kannalta ja sen perusteella alitajuntaa manipuloidaan aika rankalla kädellä kuten esim. nyt tällä hetkellä Citroen ja Red Bull on nostettu maailmankartalle uudella tavalla.
Huhhuh. Jos yksi suomalainen F1-kuski saa ostamaan ranskalaista vähemmän laadukasta automerkkiä niin todellakin on markkinavoimien orja.Ihan valitettavan totta. :dunno:
Jopa minä olen miettinyt ensimmäistä kertaa elämässäni, että Citroeninhan voisi vaikka ostaa. Varsinkin kunhan työntävät jonkun Kimi-editionin ulos, se voi olla menoa.
Tässä taas nähdään ennakkoluuloista asennetta. Määrittele laadukas ja vähemmän laadukas ja laita siihen listalle sitten automerkit ja mallit. Joku toinen henkilö tekee aivan erilaisen listauksen. Autot valitaan hyvin tunnepohjaisesti ja yllättävän pienelläkin asialla voi olla ostopäätökseen ratkaiseva merkitys.Huhhuh. Jos yksi suomalainen F1-kuski saa ostamaan ranskalaista vähemmän laadukasta automerkkiä niin todellakin on markkinavoimien orja.
Aivan niin, mutta monelle on jääny yleensä Ranskalaisista huono käsitys tai se että niissä on aikoinaan ollut paljon sähkövikoja jne. Kyllä itse ainakin nykyisistä Ranskalaisista autoista pidän jonkun verran, mutta jos vanhemmista puhutaan niin en ostaisi niitä sillä niissä niitä sähkövikoja jne pukkaa olemaan en sano että uusissa ei olisi mutta silti.Autot valitaan hyvin tunnepohjaisesti ja yllättävän pienelläkin asialla voi olla ostopäätökseen ratkaiseva merkitys.
Markkinavoimat = Kimi Räikkönen. Näinhän se menee.Huhhuh. Jos yksi suomalainen F1-kuski saa ostamaan ranskalaista vähemmän laadukasta automerkkiä niin todellakin on markkinavoimien orja.
Missä vanhemmissa? Tarkenna. Luokitellaanko Xantia moiseksi? Euroopassa yksi luotettavimmista ikääntyneemmistä malleista :thumbup: Uusi C3 on todella laadukkaan oloinen auto, hiljainen ja vakaa, mikä on poikkeuksellista tuossa kokoluokassa. Kiva huomata, että merkki pääsee taas pois massasarjasta kohti yksilöllisiä valintoja. Erilaisuus kun ei yleensä jätä kylmäksi: joko pitää tai ei pidä, sillä välillä on sitten Toyotat ja Volkkarit.Aivan niin, mutta monelle on jääny yleensä Ranskalaisista huono käsitys tai se että niissä on aikoinaan ollut paljon sähkövikoja jne. Kyllä itse ainakin nykyisistä Ranskalaisista autoista pidän jonkun verran, mutta jos vanhemmista puhutaan niin en ostaisi niitä sillä niissä niitä sähkövikoja jne pukkaa olemaan en sano että uusissa ei olisi mutta silti.
Huhhuh. Jos yksi suomalainen F1-kuski saa ostamaan ranskalaista vähemmän laadukasta automerkkiä niin todellakin on markkinavoimien orja.
Lisäys: Orjat = Kimi-Fanit. Näinhän se menee.Markkinavoimat = Kimi Räikkönen. Näinhän se menee.
No en niinkään tarkoittanut Citroenia, vaan Rellua. Mutta ainakin uusimmista varmasti Citroen on paras ranskalainen auto, tosin itselläni ei ole kokemusta oikein Ranskiksista kerran olen kokeillut Xsaraa ihan ajettavalta vaikutti.Missä vanhemmissa? Tarkenna. Luokitellaanko Xantia moiseksi? Euroopassa yksi luotettavimmista ikääntyneemmistä malleista :thumbup: Uusi C3 on todella laadukkaan oloinen auto, hiljainen ja vakaa, mikä on poikkeuksellista tuossa kokoluokassa.
Pitäis varmaan...:thumbup:M. Webber, miksi et rekisteröityisi sinne?
:thumbup:
Joo, helpolla toimittajat pääsevät. Vanhat jutut vaan arkistosta ja vähän stilisoivat päivämääriä ja uusia nimiä artikkeleihin ja lehdet on taas juttuja täynnä.Mutta Monacossa huhut Räikkösen paluusta on varmaan jo sitä luokkaa että oksat pois - formulamaailman tietäen on varmaan varma tieto siitä että Kimi menee ainakin neljään talliin
Kimi-editioninIhan valitettavan totta. :dunno:
Jopa minä olen miettinyt ensimmäistä kertaa elämässäni, että Citroeninhan voisi vaikka ostaa. Varsinkin kunhan työntävät jonkun Kimi-editionin ulos, se voi olla menoa.
Team owner Dietrich Mateschitz was a little more forthright with a dismissive: "There's no truth in it."
No tämähän tarkoittaa sitä, että paluu on 107% varma. Mitä lähemmäs arvaus osuu, sitä topakammin kiistetään. :ahem:Team owner Dietrich Mateschitz was a little more forthright with a dismissive: "There's no truth in it."