Kyllä se renkaiden vaihto on aika paskaa hommaa jos on about keskimittainen saati sitten pidempi.Onpas Alppu raihnainen kun lähes 8-kymppinen isänikin vaihtaa autonsa renkaat itse ilman mitään pyssyjä tai hallitunkkia. Sillä on kyllä kuorma-auton työkalut ja kunnolla vipuvartta avaimessa.
Mulla on aina asentajan hanskat kädessä, kun renkaita vaihtelen.Itse avaan pultit paljain käsin.
:ahem:Kääpiöillä on aina kivempaa. Saa vaihtaa renkaatkin selkä suorana.
No ekaks kannattaa ostaa kunnon vanteenpuhdistusaine.Renkaat vaihtui jo tiistaina, mutta yhä mietityttää millä talvivanteista sais pestyä pinttyneen lian sisäpuolen kaikista loukoista. Onpa todella kovassa.
Tai sitten hankit apua jonkun F1-tallin renkaanvaihtajalta ja renkaiden vaihtaminen ei kestä kuin muutaman minuutin.Ok. Vaatii selvästi joko harjoittelua vielä tai paremman auton.
Kop. Varsinkin kun on luvattu lumisateita ja 15 asteen pakkasia. Itse olen liikkeellä aamuisin jo ennen seitsemää jolloin tiet ovat ihan mukavasti jäässä. Sitten on vielä aika suuri todennäköisyys että joku yö joutuu lähtemään yöllä Kätilöopistolle niin viitsisi kesärenkailla lähteä liukastelemaan.Huhtikuussa vasta. Vähän liian aikaista näillä aamupakkasilla.
.Vaihdetaan kuluneet Bridgestone-kesärenkaat uusiin vastaavan kokoisiin, (225/50 R17) mutta mielellään erimerkkisiin.
Yht. otto F1-forumin moderaattorit-palstalle, nimim. Jouni
Kyä sen perjantaina peiton alta kaivelin. Hyrähti käyntiin kuin formula.Lainaa Albertin golfista renkaita, auto on käyttämättömänä ja ei kai se renkaita sinä aikana tarvitse?
Eli tarvitsi apua käynnistyksen?Kyä sen perjantaina peiton alta kaivelin. Hyrähti käyntiin kuin formula.
Yksi lukuisista noloista tilanteista ex-työkaverini kanssa Suomea reissatessa osui Kuhmoon, jossa tyyppi kyseli paikallisilta kirkkain silmin, että missäs se Kuhmo Tyres- yhtiön päämaja täällä on.½-toista kesää ajetut Kuhmo-kesärenkaat.