Kesärenkaiden vaihtoilmoitukset

markoj

Custom User
Mulla on kaveri kera nosturin, pultti- ja rengaskoneiden. Eikä suostu ottaan korvausta.

oldez

Well-known member
Onpas Alppu raihnainen kun lähes 8-kymppinen isänikin vaihtaa autonsa renkaat itse ilman mitään pyssyjä tai hallitunkkia. Sillä on kyllä kuorma-auton työkalut ja kunnolla vipuvartta avaimessa.
Kyllä se renkaiden vaihto on aika paskaa hommaa jos on about keskimittainen saati sitten pidempi.

jjv

Arschloch
Kääpiöillä on aina kivempaa. Saa vaihtaa renkaatkin selkä suorana.

Jos mulla ois auto en renkaita itte vaihtaisi. Myisin auton pois ennen vaihtoajankohtaa.

oldez

Well-known member
Viimeksi muokattu:

Hartsa76

Well-known member
Ok. Vaatii selvästi joko harjoittelua vielä tai paremman auton.
Tai sitten hankit apua jonkun F1-tallin renkaanvaihtajalta ja renkaiden vaihtaminen ei kestä kuin muutaman minuutin.

F1-tallien renkaanvaihtajat tosin saattaisivat ainoastaan kehottaa harjoittelemaan renkaiden vaihtamista joka päivä jos se on mahdollista, koska harjoittelu tekee mestarin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minäkin kun hankin apua keltä tahansa, niin vain suosittelevat harjoittelua joka päivä, koska harjoittelu tekee metsurin.

oldez

Well-known member
Huhtikuussa vasta. Vähän liian aikaista näillä aamupakkasilla.
Kop. Varsinkin kun on luvattu lumisateita ja 15 asteen pakkasia. Itse olen liikkeellä aamuisin jo ennen seitsemää jolloin tiet ovat ihan mukavasti jäässä. Sitten on vielä aika suuri todennäköisyys että joku yö joutuu lähtemään yöllä Kätilöopistolle niin viitsisi kesärenkailla lähteä liukastelemaan.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Vaikka kuinka optimistisesti katsoisi, on kai pakko lähteä ensin kesärengaskauppaan. Rasittavaa...35 vuotta oon ostanut uudet renkaat faijan kaverilta, mutta nyt tuo on vetäynyt eläkkeelle golffaamaan eikä liikettä enää ole.

Örfil

Guest
Lainaa Albertin golfista renkaita, auto on käyttämättömänä ja ei kai se renkaita sinä aikana tarvitse?

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Hyvin muuten "testivoittajarenkaat" on hinnoiteltu. Ei ole mustat kuin n. 25% kilpailijoitaan kalliimmat. Esim Contin 5P tai GY Eagle Asymmetric 2:t saa pari sataa halvemmalla per kierros. Ai niin...ne ei olekaan "testivoittajia", painivat ns. eri sarjassa. Pakkohan "testivoittajat" on alle saada.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
½-toista kesää ajetut Kuhmo-kesärenkaat odottavat huhtikuun puolenvälin kulmille sikalan katolla asentamistaan. Ajattelin, jo että jos kuluvalla viikolla vaihtaisi tai vaihdatuttaisi, mutta kun ajelen tuonne noin pääsiäisenä, niin voi olla, että siellä saattaa sataa pyryä ja/tai räntää.