Turboahdin rataa en ole sen enempää ehtinyt analysoida. Sen verran toki nopealla silmäyksellä, että alkuosa muistuttaa perinteistä tiestöön perustuvaa "luonnonrataa", kun taas jälkimmäinen puolikas on lähempänä "piirrettyä", tilkemäistä osuutta. Varikon ulostulo vaikuttaa myös oudohkolta, vaikka se onkin huomioitu, ettei ulostulo tapahdu ajolinjalle.
Lyhyt kuvaus siitä mitä on ajateltu tietysti helpottaisi profiilin tulkintaa. Pitää yrittää jossain vaiheessa (nyt kun kerran on lomaa) paneutua asiaan tarkemmin.Turva-alueita, katsomoita tai korkeuseroja (ym. yksityiskohtia) en ole vielä miettinyt lainkaan.
Ensimmäisen mutkan hieman liioitellun iso turva-alue ehkä saa varikon ulostulon näyttämään oudolta.
Lähtösuora viettää alamäkeen (hankala paikka varikolle) ja 1. mutka on vähän kuin Brands Hatchin 1. mutka, mutta vain päinvastaisilla korkeuseroilla, eli mutka on "kuopan" pohjalla ja sen jälkeen tulee jyrkkenevä ylämäki.
Kakkosmutka on mäen laella ja siinä voi yrittää ohikin. Seuraavaksi tulee pari haastavaa S-mutkaa, joista ensimmäinen muistuttaa Doningtonin kakkosmutkaa, mutta vain pienemmässä koossa. Viimeistä S-mutkaa voisi muuttaa vielä hitaammaksi, jolloin ohitusmahdollisuudet paranisivat takasuoran jälkeiseen tiukkaan oikeaan.
Sitten tulee tarkkaa ajolinjaa vaativa mutkayhdistelmä, jonka jälkeen suora ja hidas mutka. Jarrutuspaikan haastavuutta lisää kohtalaisen jyrkkä alamäki. Lopussa on vielä stadion-osuus, jossa on pari ohituspaikkaa sekä pitkä viimeinen mutka, joka on vähän Turkin kasimutkan tapainen, mutta oikealle kääntyvänä fyysisesti helpompi.
Ongelmia voi tulla ainakin pääsuoran alussa, missä autot ajavat melko kaukana varikkomuurista, joten tallin näyttämiä viestitauluja voi olla vaikea nähdä niin kaukaa.