Kai se nyt on ihan sama että laitanko suoraan molempiin vai laitanko ensin toiseen, josta joku muu löytää sen ja pistää myös toiseen. Kun puhutaan uutisettopikista ja kyseiseen asiaan lähemmin liittyvästä topikista. Mutta sopii että jatkossa en enää laita kahteen eri topikkiin.
Mutkien tiukentaminen lienee tarpeetonta, koska radan mutkat ovat jo nyt niin tiukat, että tarjoavat koko kalenterin kovimman rasituksen jarruille.Valenciasta voitaisiin saada ohituskelpoismepi rata tiukentamalla joitain mutkia ja poistamalla joitain...
Miten niin ei Algarvea? Eihän se edes ole tuossa alustavassa kalenterissa.Ei Algarvea
No sehän juuri oli pointtina tuossa viestissäMiten niin ei Algarvea? Eihän se edes ole tuossa alustavassa kalenterissa.
Harva kaipaa tylsää Magny-Coursia. :frank:Pöh, ei edes Ranskan GP:tä
Radalla on nähty useita hyviä kisoja 1990-luvun lopusta lähtien.Harva kaipaa tylsää Magny-Coursia. :frank:
En muista kuin sadekisan kaudelta 1999. Muuten kisat ovat olleet pitkälti perässäajelua ja rataprofiilikaan ei ole kovin erikoinen.Radalla on nähty useita hyviä kisoja 1990-luvun lopusta lähtien.
Ja varsinkin luokissa, joissa voi ohittaa. Rataahan on vuosien varrella parannettu, jotta on saatu lisää ohituspaikkoja. Ne vain ei F1-kisassa kunnolla näy. GP2:ssa, Porsche Supercupissa ja nyt viimeisimpänä Superleague Formulassa - joka varsinaisesti vei maton alta, voi nähdä kuinka hyvä kilparata Magny-Cours onkaan, kunhan autot ovat oikeita.Radalla on nähty useita hyviä kisoja 1990-luvun lopusta lähtien.