EN siis lukenut oikein. Kuitenkin hyvä että saavat rahoitusta sieltä.Tarkoitatko tätä tiedostoa?
Tuo vajaa 31 miljoonaa on koko projektin kustannusarvio ja opetusministeriö rahoittaa siitä 1,5 miljoonaa (1 milj. 2012 ja 500 000 2013).
EN siis lukenut oikein. Kuitenkin hyvä että saavat rahoitusta sieltä.Tarkoitatko tätä tiedostoa?
Tuo vajaa 31 miljoonaa on koko projektin kustannusarvio ja opetusministeriö rahoittaa siitä 1,5 miljoonaa (1 milj. 2012 ja 500 000 2013).
Ei taida Berniellä olla mitään tekemistä tuon suunnitelman kanssa. Vielä.Ei vittu ei kai Bernie tosissaan ole sinne fykkösiä raahaamassa?
Juu, näin oletinkin.Ei taida Berniellä olla mitään tekemistä tuon suunnitelman kanssa. Vielä.
Kunhan paikallisesti intoilevat. Tai siis Hans Geisthan tuossa näyttäisi takana olevan.
No voi #€%&/()=? jos ne ton radan pilaa nii sit on kaikki radat pilalla. Ja jos ne toteuttaa ton hankkeen niin sit lopetan koko lajin seuraamisen!:thumbfh::thumbdown:jaska:Belgialainen ja saksalainen saitti väittää, että Spalle oltaisiin tekemässä jo ensi vuonna hockenheimit. Huonot Google-käännökset:
f1-club.be: http://translate.google.com/translate?u=http://f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=2099&hl=en&ie=UTF-8&sl=nl&tl=en
motorsport-total.com: http://translate.google.com/translate?u=http://www.motorsport-total.com/f1/news/2008/08/Wird_die_Rennstrecke_von_Spa-Francorchamps_gekuerzt_08083107.html&hl=en&ie=UTF-8&sl=de&tl=en
Jollei ole uutisankka, niin suunnitelma on kyllä niin sanotusti "uskomatonta paskaa".
Tässä vielä tiivistelmä F1Atlaksesta:
Siniset alueet --> chop chop.
Näin kaksi vuotta myöhemmin voit todeta että eivät toteuttaneet.No voi #€%&/()=? jos ne ton radan pilaa nii sit on kaikki radat pilalla. Ja jos ne toteuttaa ton hankkeen niin sit lopetan koko lajin seuraamisen!:thumbfh::thumbdown:jaska:
Kyl sinne aika reilusti on ulosajotarmakkia läntätty, pilaamista sekin! Nyt tuollakin voi kuka tahansa kokeilla miltä tuntuu ajaa täysillä, eikä haittaa mitään jos vähän lipeää radalta. Nopeasti ajamisen etuoikeus on viety oikeasti hyviltä kuskeilta.Näin kaksi vuotta myöhemmin voit todeta että eivät toteuttaneet.
(Juu, uutisankaksi todettiin jo heti tuolloin 2008.)
Tervetuloa!
Katsellaan miten Sotshin rata projekti kehittyy ajan mittaan...Venäjän GP:n järjestäjät lupaavat ainutlaatuista rataa
Kaudelle 2014 kaavaillun Venäjän GP:n järjestäjät lupaavat, että Sotshiin rakennettava formularata tarjoaa myös mahdollisuuksia ohituksille.
Sotshin radan suunnittelusta vastaa entuudestaan monet formularadat kynäillyt Hermann Tilke. Järjestäjät uskovat olympiapuistoon rakennettavasta radasta muodostuvan myös yleisön suosikki.
- Kun kutsuimme Tilken ensimmäistä kertaa Sotshiin viime vuonna, niin painotimme hänelle oikean balanssin löytämistä radalle, kertoi rataprojektia sponsoroivan MegaFon-yhtiön toimitusjohtaja Andrei Krainik.
- Radasta tulee klassinen kilparata, jossa on korostettu hyviä ohitusmahdollisuuksia, ei mitään kepulikonsteja. Se tulee sisältämään nopeita mutkia, pitkiä suoria ja hiusneuloja, jatkoi Krainik.
Krainik lupailee Sotshin radan tarjoavan kisakalenterissa ainutlaatuisia ominaisuuksia.
- Tarjoamme vuoristomaisemia ja katuradan tunnelmaa samaan aikaan. Rataa tullaan fanien toimesta rakastamaan samaan tapaan kuin Montrealia, mutta se on myös kuljettajille haastava kuten Monaco, maalaili Krainik.
(MTV3-Reuters)
Siksi koska kaikki uudet radat haluavat olla parhaita, jolloin niillä pitää olla vähän kaikkea, jolloin niistä tulee sittenkin mitäänsanomattoman keskinkertaisia ja yllätyksiä tarjoamattomia.Miksi kaikkien uusien ratojen täytyy olla osittain katuratoja?
Päivän kysymys: mikä Tilkerata ei sisällä nopeita mutkia, pitkiä suoria ja hiusneuloja?
Sitä samaa paskaa sieltä tulee 107% varmuudella.
Siksi että katuradat sijaitsevat yleisölle kiinnostavimmalla alueella, eli kaupungissa. Eivät ihmiset enää halua ajaa kahta tuntia suuntaansa katsomaan kisaa keskellä ei-mitään ja ilman minkäänlaisia tarpeellisia fasiliteetteja. Vaikka rata kisaamisen kannalta kuinka olisi parasta mitä löytyy.Miksi kaikkien uusien ratojen täytyy olla osittain katuratoja?
Ilmeisesti pelkkiä hitaita mutkia (paitsi ei neulansilmiä) ja lyhyitä suoria. Kuulostaa oivalta radalta, varmaan olisi kiinnostavia kisoja. Ei tarvitsisi kakkosvaihteelta ylöspäin turhaan vaihtaa ja ohituspaikkoja olisi aivan perhanasti.
Mitä siellä sitten pitäisi olla?
...Ellei kyseessä ole minun kaltainen kovan luokan formulafani, jolle hivenen askeettinen "festaritunnelma" on vain plussaa.. Toivottavasti edes muutama klassikkorata säilyisi Lähi- ja Kaukoidän puristuksessa.Siksi että katuradat sijaitsevat yleisölle kiinnostavimmalla alueella, eli kaupungissa. Eivät ihmiset enää halua ajaa kahta tuntia suuntaansa katsomaan kisaa keskellä ei-mitään ja ilman minkäänlaisia tarpeellisia fasiliteetteja. Vaikka rata kisaamisen kannalta kuinka olisi parasta mitä löytyy.