Joo, siltä noi munkin nopeimmat ovat tuntuneet. Edelleenkin ajolinjat ja jarrutuskohdat ja mutkista ulos kiihdytykset, niillä sais aikaa alas. Eli siis ihan kaikella sais aikaa alas.Mulla oli aluksi aika väkinäistä se ajo, mutta noilla nopeimmilla ajokerroilla auto on mennyt hyvin vähän, jos ollenkaan luistossa. Mutkiin menot ovat nopeita ja koko kaarteen läpi yritän pitää mahdollisimman kovaa vauhtia yllä, kuitenkaan tuhoamatta ulostulon ajolinjaa.
Kierrokset ovat tuntuneet loppujen lopuksi sellaisilta löysin rantein ajetuilta, vaikka menisi alle 1:22:n.
82 laps.Teilläkö on tosiaan 108 kierroksen bensat tankis? :dunno: Pöristelin taas muutaman kierroksen, mutta ei kyllä vahingossakaan päässyt alle 1:24. Johtuu selvästi Ferrarista!
Time Driver Car Setup Fuel(laps)
1:20.88 PekPoy Eagle Default 82
1:21.06 PekPoy Eagle Default 82
1:21.07 PekPoy Eagle Default 82
1:21.26 PekPoy Eagle Default 82
1:21.29 PekPoy Eagle Default 82
1:21.37 PekPoy Eagle Default 82
1:21.56 PekPoy Eagle Default 82
1:21.56 PekPoy Eagle Default 82
1:21.56 PekPoy Eagle Default 82
1:21.58 PekPoy Eagle Default 82
1:21.69 PekPoy Eagle Default 82
1:21.71 PekPoy Eagle Default 82
1:21.71 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:21.73 PekPoy Eagle Default 82
1:21.75 PekPoy Eagle Default 82
1:21.77 PekPoy Eagle Default 82
1:21:84 Dominic Eagle Default 82
1:21.90 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:21.92 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:21.93 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:21.93 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:21.99 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:21.94 PekPoy Eagle Default 82
1:22.26 Dominic Eagle Default 82
1:22:26 Dominic Eagle Default 82
1:22.37 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22:37 Dominic Eagle Default 82
1:22:42 Dominic Eagle Default 82
1:22.43 PekPoy Eagle Default 108
1:22.53 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22.58 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22.60 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22.65 Dominic Eagle Default 82
1:22.66 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22.67 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22.68 Dominic Eagle Default 82
1:22.69 McRäkä Eagle Default 108
1:22.69 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22.71 Dominic Eagle Default 82
1:22.72 McRäkä Eagle Default 108
1:22.74 Dominic Eagle Default 82
1:22:79 Dominic Eagle Default 82
1:22.83 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22.84 Dominic Eagle Default 82
1:24.56 MacGyver Ferrari Default 108?
Time Driver Car Setup Fuel(laps)
1:20.88 PekPoy Eagle Default 82
1:21.06 PekPoy Eagle Default 82
1:21.07 PekPoy Eagle Default 82
1:21.26 PekPoy Eagle Default 82
1:21.29 PekPoy Eagle Default 82
1:21.37 PekPoy Eagle Default 82
1:21.56 PekPoy Eagle Default 82
1:21.56 PekPoy Eagle Default 82
1:21.56 PekPoy Eagle Default 82
1:21.58 PekPoy Eagle Default 82
1:21.69 PekPoy Eagle Default 82
1:21.71 PekPoy Eagle Default 82
1:21.71 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:21.73 PekPoy Eagle Default 82
1:21.75 PekPoy Eagle Default 82
[B]1:21:75 Dominic Eagle Default 82[/B]
1:21.77 PekPoy Eagle Default 82
1:21:84 Dominic Eagle Default 82
1:21.90 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:21.92 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:21.93 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:21.93 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:21.94 PekPoy Eagle Default 82
1:21.99 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22.26 Dominic Eagle Default 82
1:22:26 Dominic Eagle Default 82
1:22.37 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22:37 Dominic Eagle Default 82
1:22:42 Dominic Eagle Default 82
1:22.43 PekPoy Eagle Default 108
1:22.53 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22.58 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22.60 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22.65 Dominic Eagle Default 82
1:22.66 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22.67 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22.68 Dominic Eagle Default 82
1:22.69 McRäkä Eagle Default 108
1:22.69 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22.71 Dominic Eagle Default 82
1:22.72 McRäkä Eagle Default 108
1:22.74 Dominic Eagle Default 82
1:22:79 Dominic Eagle Default 82
1:22.83 Sue-Tomi Eagle Default 82
1:22.84 Dominic Eagle Default 82
1:24.56 MacGyver Ferrari Default 108?
If you don't have the balls to brake late, that's your problem.Nyt on sitten Eagle ja 82 kierroksen bensat alla. Aika 1:24:33 ja Julkskel sweep meni aivan päin honkia. Sen kun olisi vielä taittanut niin kuin mun tasolla vaan kykenee, niin olis aika ainakin alle 1:24 painunut. Siitä sitte vielä sekunti niin ollaan jo melkein muiden vauhdis - enää 2 sekuntia siitä!
Emmä välitä mitä muut musta ajattelee!If you don't have the balls to brake late, that's your problem.
Joo totta kai. Mä yritin sitä jo liittää suoraan forumille, mutta se on jokusen kilotavun liian kookas. Osaisko Mäkki kertoa jonkun hyvän tiedostonjakosivuston jonne uppia se?Emmä välitä mitä muut musta ajattelee!
Jos muuten herra PekPoy vaan viitsisi, jos tälleen polvillani hattu kourassa teititellen pyytäisin, niin voisiko saada kuumimman kierroksenne koko kansan saataville. Ammennan siitä vähän juttuja ja vaiennan tuon yhden ruojan!
Muuten samat mutta ajan Clubhousen yleensä ykkösellä. Täytyypä koittaa ajaa kakkosella jatkossa.Kyalamissa tulee itselläni 82 kierroksen menovedellä kierrokselle vaihteenvaihtoja yhteensä 8 kappaletta:
1.-3. T1:n (Crowthornen) jarrutuksessa vitoselta kakkoselle.
4. Ennen T3:a (Jukskeita) kakkoselta kolmoselle.
5. T5:n (Clubhouse) jarrutuksessa kolmoselta kakkoselle.
6.-8. T8:sta (Leeukopista) lähtemisen jälkeen maaliviivaa kohti kiihdyttäessä kakkoselta vitoselle.
Eipä tässä yhtäkkiä tule mieleen kuin RAPIDSHARE! Itsehän toki kärsin sen minuutin verran odottaa imurointioikeutta, että.. nyt katos jotenkin ajatus. No, rapidshare nyt ekana tuli mieleen. Tai www.domppari.com, messengeris Tonia kiinni ja niin päin pois. No joka tapauksessa, rapidshare jos ei muuta.Joo totta kai. Mä yritin sitä jo liittää suoraan forumille, mutta se on jokusen kilotavun liian kookas. Osaisko Mäkki kertoa jonkun hyvän tiedostonjakosivuston jonne uppia se?
LÄVISTÄ MINUT TÄSSÄ!
Muuten sama, mutta 5. mutkan (clubhouse) jarrutuksessa vaihdan kakkoselta ykköselle. :dunno: Ammukko muka sunsetin kolmosella?Montako kertaa vaihdatte vaihdetta per kierros?
Kyalamissa tulee itselläni 82 kierroksen menovedellä kierrokselle vaihteenvaihtoja yhteensä 8 kappaletta:
1.-3. T1:n (Crowthornen) jarrutuksessa vitoselta kakkoselle.
4. Ennen T3:a (Jukskeita) kakkoselta kolmoselle.
5. T5:n (Clubhouse) jarrutuksessa kolmoselta kakkoselle.
6.-8. T8:sta (Leeukopista) lähtemisen jälkeen maaliviivaa kohti kiihdyttäessä kakkoselta vitoselle.