Mun analyysin mukaan Alonso muutti hieman ajotyyliään McLarenilla siksi koska auto käyttäytyi eri tavoin kuin vanha kunno Renu ja lisäksi mukaan tuli nämä loistavat B-stonen kumit.
Siksi Hami pysyi niinkin hyvin Alonson kyydissä heti alkukaudesta, osittain.
Mut siis harmi jotensakkin kummalta tuntuu kehittää hankalasti käytännössä toteutettava reikäkeula vain yhtä kautta varten. Mut kait se sit on niin, ettei sitä enää voi käyttää, jos se ei toimi pelkällä putki tyyppisellä ratkaisulla?
Saako uusien sääntöjen puitteissa keulan alle tehdä mitään ilmanohjaimia? Tyyliin, jos sinne alle rakennetaan sellanen kaksoisköli, missä pari ohjainta puristaa ilmaa sinne reikään vähän lisää, niin olisikohan kyseinen mahdollista? Siis sääntöjen puitteissa, sitä en sit tiedä onko se käytännössä muutenkaan mahdollista. Ja vaikka olisikin niin saisiko siitä mitään hyötyä?
Sehän tuossa oli se pointti, että keulaan se lisäsi pääasiassa sitä pitoa. Se oli tämän jonku italiaanon höpötyksiä se takasiivelle virtauksien ohjaamiset sillä reiällä. Mikä lie Luis jonka kommentteja TS:ssä usein lainataan?
Mitä järkeä siinä edes olisi sillä reiällä yrittää ohjata takasiivelle ilmaa? Siinä kun on edessä koneen koppa ja kuskin polla, niin ne vähän niinku ennemmän tai vähemmän sotkee niitä ilmavirtauksia muutenkin sinne takasiivelle.
Siksi Hami pysyi niinkin hyvin Alonson kyydissä heti alkukaudesta, osittain.
Mut siis harmi jotensakkin kummalta tuntuu kehittää hankalasti käytännössä toteutettava reikäkeula vain yhtä kautta varten. Mut kait se sit on niin, ettei sitä enää voi käyttää, jos se ei toimi pelkällä putki tyyppisellä ratkaisulla?
Saako uusien sääntöjen puitteissa keulan alle tehdä mitään ilmanohjaimia? Tyyliin, jos sinne alle rakennetaan sellanen kaksoisköli, missä pari ohjainta puristaa ilmaa sinne reikään vähän lisää, niin olisikohan kyseinen mahdollista? Siis sääntöjen puitteissa, sitä en sit tiedä onko se käytännössä muutenkaan mahdollista. Ja vaikka olisikin niin saisiko siitä mitään hyötyä?
Sehän tuossa oli se pointti, että keulaan se lisäsi pääasiassa sitä pitoa. Se oli tämän jonku italiaanon höpötyksiä se takasiivelle virtauksien ohjaamiset sillä reiällä. Mikä lie Luis jonka kommentteja TS:ssä usein lainataan?
Mitä järkeä siinä edes olisi sillä reiällä yrittää ohjata takasiivelle ilmaa? Siinä kun on edessä koneen koppa ja kuskin polla, niin ne vähän niinku ennemmän tai vähemmän sotkee niitä ilmavirtauksia muutenkin sinne takasiivelle.