Jaa, mä meinaan murehtia ja pyöriä sängyssä koko yön. Hermot menee jo.Mun mielestä turha murehtia. Tai ite en ainakaa murehi.
Jaa, mä meinaan murehtia ja pyöriä sängyssä koko yön. Hermot menee jo.Mun mielestä turha murehtia. Tai ite en ainakaa murehi.
Joo, totta, menee kyl vielä aikaa kun noihin tottuu, siipien suhteen on ihan "pielessä".Asiaahan tuo Montemolo puhuu
Ei noita autoja nyt voi näiden uusien sääntöjen valossa kauniiksikaan sanoa.
Sitten auto on kaunis, kun se saapuu voittajana maaliin. :ahem:
Vakavia ongelmia, Ferrarilla ei ole osattu tehdä pakoputkeaFelix;1187231[I sanoi:Huolimattomuudesta sääntöjen lukemisessa tuskin on kysymys. Ferrarilla on selvästi vakavia ongelmia.[/I]
Eiköhän tässä ole kyse siitä, että auto on lopullisessa muodossa vasta Melbournessa, eli uusi pakarisysteemi ei ole vielä vaan ole valmis tai sitten ratkaisua ei haluta vielä muille näyttää.
Voisin veikata että Ferrarin lisäksi muutamalla muulla tallilla on jotain erikoista takataskussaan. Kunhan rauhassa odotellaan helmikuun viimeisiä testejä, voidaan sitten rauhassa esitellä viimeisimmät ideat. Muilla vain ei sitten enää olekkaan mahdollisuutta kopioida ideaa testikäyttöön, kun testejä ei vaan enää ole. Perjantaitesteissä voidaan sitten moottorien luotettavuuden rajoissa jotain hieman testata, mutta kuukausien takamatka on kuitenkin kirittävänä.
Vain jos se on rikki ja silloinkin toiseen samanlaiseen.Saakohan etusiipeä vaihtaa aika-ajon jälkeen?
Ja etusiiven korkeus pitää tietysti aika-ajoissakin olla sääntöjenmukainen, jos rikkoutuneesta osasta saa jotain hyötyä niin varmasti tulee hylkäyksiä.Vain jos se on rikki ja silloinkin toiseen samanlaiseen.
Janne Aittoniemi: Kimi Räikkönen epäonnistui Monacon GP:ssäSuomen anti-Kimi fani eli IS toimittaja Janne Aittoniemi
Kyllä tuon jutut on muutenkin loistaa ANTI-KIMIydestä.Janne Aittoniemi: Kimi Räikkönen epäonnistui Monacon GP:ssä
F1-forum: HYIIII!! ANTI-KIMI! Ei saa meidän Kimiä morkata! Hyiii!
Kunhan nyt Maranellon pojat koittivat, huomaako kukaan. Kaikkeahan saa tehdä kun ei jää kii.On se hyvä että Ferrarilla nämä sääntöasiat on selvillä. Lupaa todella hyvää ensi kautta ajatellen kun tiedetään mikä on laillista ja laitonta
Kyllä tuon jutut on muutenkin loistaa ANTI-KIMIydestä.
Missä kiistin ettei mokannut? Tarkoitin ainankin, että tuon herran anti-kimi jutut ilmenee muuten. Ehkä oisin kyllä paremmin voinut asian ilmaista.Ai ei mokannut? Mielestäni kyllä mokasi ja pahasti mokasikin. Lähti kakkosruudusta ja ajoi seinään..pisteitä NOLLA! Jos ei tuo ole moka niin en tiedä mikä täyttää mokan kriteerit.
Ei tuossa ole mitään anti-Kimiä, Kimihän mokasi. Sen sijaan Janne jaksaa kokoajan myös IS Veikkaajassa etsiä kaikkea vikaa Kimin/Ferrarin toiminnasta. Otsikot ovat tyyliä "Kimi hävisi Massalle", kun Kimi voittaa ei siitä puhuta mitään. Ferrarin ensitestin otsikko "Kimin auto hajosi heti", Mclarenin ongelmista ei muistetttu puhua mitään. Janne pitää listaa kaikista pikkuvirheistä, joita Kimille tapahtuu, Hamiltonin ruutuunjäämiset ja varikolla peräänajot hän ohittaa sivulauseessa. Kirjoittelu nyt vaan on Jannella niin yksipuolista ja negatiivista, että Veikkaajan tilaus sai jäädä, sisältö oli F1- asioiden osalta hyvin ohut ja Janne voisi julkaista antipatioitaan vaikka blogissa ja jättää uusisoinnin jollekkin muulle.Janne Aittoniemi: Kimi Räikkönen epäonnistui Monacon GP:ssä
F1-forum: HYIIII!! ANTI-KIMI! Ei saa meidän Kimiä morkata! Hyiii!
Ei tietenkään muuten korotetulla, kuin reunoiltaan, kuten usemmissa jo nyt on, lievästi Ferrarissakin.Ja etusiiven korkeus pitää tietysti aika-ajoissakin olla sääntöjenmukainen, jos rikkoutuneesta osasta saa jotain hyötyä niin varmasti tulee hylkäyksiä.
Ja jos olen oikein ymmärtänyt niin etusiipi on tehokkaimmillaan lähellä tien pintaa. Ei siis kisassakaan ajeltaisi korotetulla siivellä.