Metanolman
Well-known member
Etupainoinen auto on aliohjaava ja takapainoinen yliohjaava. Niin monta kertaa on asiasta täällä kättä väännetty, että muistaisin asian olevan näin.
Kuvista on aivan turha spekuloida minne päin autoa painot on sijoitettu. Näin tarkoissa värkeissä luultavasti puhutaan muutamien kilojen välisistä etu- ja taka-akseleiden painoeroista. Eikö se optimi ole 50%-50%, johon ainakin henkilöautomaailmassa Bemari on uskonut, ja muutkin hyvin lähellä tuota.
Yhteistestejä odotellessa tai oikeastaan Australiaa niin sitten nähdään kuka vie ja kuka vikisee. Toivoisin Kimilasien läpikasojana Ferrarille menestystä ja erityisesti Kimille.
Kuvista on aivan turha spekuloida minne päin autoa painot on sijoitettu. Näin tarkoissa värkeissä luultavasti puhutaan muutamien kilojen välisistä etu- ja taka-akseleiden painoeroista. Eikö se optimi ole 50%-50%, johon ainakin henkilöautomaailmassa Bemari on uskonut, ja muutkin hyvin lähellä tuota.
Yhteistestejä odotellessa tai oikeastaan Australiaa niin sitten nähdään kuka vie ja kuka vikisee. Toivoisin Kimilasien läpikasojana Ferrarille menestystä ja erityisesti Kimille.