Ferrari F60

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
On varma. Kyllä se tulee koko alueelta ulos. Veikkaan että tolla sahalaita gurneyllä saadaan ilma ohjaantumaan paremmin takatörmäyspalkin ja takavalon ohi.
Nähtyäni tuon uuden peräkuvan en olisi ollenkaan varma. Se avoin katteessa oleva soikea jäähdytysaukko loistaa poissaolollaan. Jo aiemmassa kuvassa tuo diffun yläpinnalla oleva aukko näyttää olevan liian iso ja olevan liian edessä (huomaa kuvakulma) ollakseen pelkkä diffuusorin aukko.

Onpahan komea takaatapäin tuossa fan1:n postaamassa kuvassa!
 
Viimeksi muokattu:

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Nähtyäni tuon uuden peräkuvan en olisi ollenkaan varma. Se avoin katteessa oleva soikea jäähdytysaukko loistaa poissaolollaan. Jo aiemmassa kuvassa tuo diffun yläpinnalla oleva aukko näyttää olevan liian iso ja olevan liian edessä (huomaa kuvakulma) ollakseen pelkkä diffuusorin aukko.
Mistähän sää oikein puhut? Selvältähän tuo näyttää.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Nähtyäni tuon uuden peräkuvan en olisi ollenkaan varma. Se avoin katteessa oleva soikea jäähdytysaukko loistaa poissaolollaan. Jo aiemmassa kuvassa tuo diffun yläpinnalla oleva aukko näyttää olevan liian iso ja olevan liian edessä (huomaa kuvakulma) ollakseen pelkkä diffuusorin aukko.

Onpahan komea takaatapäin tuossa fan1:n postaamassa kuvassa!
Aika isot aukot on ainakin tossa moottorikatteessa evän kohdalla.
 

jameson

Well-known member
Liittynyt
19.2.2007
Viestit
3554
No ei ainakaan kauheasti ole vauhti parantunut jos ollenkaan jos aikoja katsoo harkoista. Aika heikkoa touhua. Toivottavasti huomenna on eri meininki.
 

jarno123

Well-known member
Liittynyt
3.4.2009
Viestit
290
Aika susi. Ei maha olla podiumille mitään mahdollisuuksia. Hiukan kyllä odotin enemmän nopeuden puolesta autolta.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Luulis kuitenkin että auto pitää ensinnä säätää toimimaan uusilla osilla. On se kumma ku jotkut ei vieläkään usko ettei uusien osien tuominen ole kauhean helppoa.

Jotku tosiaan luuli aluks että ferrari tuo tupladiffuusorin heti kiinaan ja että sen voi vaan pultata kiinni vanhan tilalle ja se on automaattisesti nopeampi ilman sen kummempia säätöjä.
 

Tomppa

Well-known member
Liittynyt
25.6.2001
Viestit
241
Perjantain harjoitusten perusteella tämä joidenkin tahojen hehkuttama innovatiivisuuden superluomus on aika kehno pikapikapäivitys.
 

Crosby-92

Well-known member
Liittynyt
13.11.2008
Viestit
848
Eipä tässä harjoitusten jälkeen riemunkiljahduksiin ole aihetta, mutta katsotaan nyt vielä aika-ajot ja kisa niin pystyy sanomaan onko eteenpäin menoa tapahtunut edes vähäsen. Jos ei ole olisi syytä oikeasti alkaa keskittyä kauteen 2010. Muuten ensi vuonna on edessä sama rumba. Tai no testatkoon vielä sen täysversion diffuusorista, mutta Turkin jälkeen jos meno on säilynyt samanlaisena niin voi lopullisesti hyvästellä tämän kauden.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/05/874615

Tuon mukaanhan tosiaan Ferrarilla nyt vasta väliaikainen diffuusoriratkaisu. Liekkö kuinkahan paljon nopeampi olisi sitten se kokoversio.
Juu samaahan JJ sanoi harkkalähetyksessä, eli jotain ongelmia olisi lattian ja vaihdelaatikon kanssa, siksi vain väliaikainen diffu kunnes saavat uuden vaihdelootan aikaan...

Mutta harkoista, eikös Kimi ajanut kovalla koko ajan? En nähnyt sen käyttävän pehmeitä tokassa sessioss ollenkaan, ja ainakin Button putosi sijan 7-8 tasolle kun alkoi testaamaan pitkää vetoa kovilla renkailla...?
Eli jos Kimi testas kisasäätöjä ja kovia kummeja, niin sitten toi 11 sija on jo suht lupaava :)
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Mutta harkoista, eikös Kimi ajanut kovalla koko ajan? En nähnyt sen käyttävän pehmeitä tokassa sessioss ollenkaan, ja ainakin Button putosi sijan 7-8 tasolle kun alkoi testaamaan pitkää vetoa kovilla renkailla...?
Eli jos Kimi testas kisasäätöjä ja kovia kummeja, niin sitten toi 11 sija on jo suht lupaava :)
Muistan nähneeni Kimillä pehmeät kumit joskus harjoituksen puolenvälin jälkeen, jolloin Kimi runttasi itsensä suunnilleen 10:ksi. Lopussa kuitenkin Kimi paransi tuosta vielä aikaansa, joten en osaa sanoa, tuliko paras aika pehmeillä. Luulisin kuitenkin, että tuli.
 

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
Muistan nähneeni Kimillä pehmeät kumit joskus harjoituksen puolenvälin jälkeen, jolloin Kimi runttasi itsensä suunnilleen 10:ksi. Lopussa kuitenkin Kimi paransi tuosta vielä aikaansa, joten en osaa sanoa, tuliko paras aika pehmeillä. Luulisin kuitenkin, että tuli.
Juu, en ihan varma ole mutta Kimi ajoi 2. harkan puolivälissä ja lopussa pehmeällä. Voisi kuvitella että Ferrari yritti tokan harkan lopussa kevyellä kuormalla pehmeiden renkaiden lisäksi mutta lähelle kärkeä ei päästy. Huomenna parempi päivä, toivotaan. Itse uskon että Ferrari pystyy parempaan kuin juuri ja juuri kympin joukkoon.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Juu samaahan JJ sanoi harkkalähetyksessä, eli jotain ongelmia olisi lattian ja vaihdelaatikon kanssa, siksi vain väliaikainen diffu kunnes saavat uuden vaihdelootan aikaan...

Mutta harkoista, eikös Kimi ajanut kovalla koko ajan? En nähnyt sen käyttävän pehmeitä tokassa sessioss ollenkaan, ja ainakin Button putosi sijan 7-8 tasolle kun alkoi testaamaan pitkää vetoa kovilla renkailla...?
Eli jos Kimi testas kisasäätöjä ja kovia kummeja, niin sitten toi 11 sija on jo suht lupaava :)
Ilman rangaistusta saa ottaa uuden laatikon vasta 9. kisaan.:thumbfh:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös