En nyt ihan saanut kuvia yhdistettyä, mutta.....
On sitten kyse puhelinluettelon karttasivuista, Playboyn keskiaukeamasta tai
autolehdestä, niin aina se olennaisin osa osuu sinne taitokseen... perk....
Kuulemma aika rough.Mitenkä Barcelonan tarmac-pinnoite?
Kuulemma aika rough.
...sen verran voisi laajentaa, että Barcelonan rata päällystettiin viimeksi shikaanin lisäämisen yhteydessä, eli 2007. Aiempi asfalttihan oli mielipuolisen karhea, nykyinen ei enää ihan niin paha. Renkaille rata on silti hankala, vasen eturengas on etenkin kovilla.
Ponttoonin muodoista on vaikea päätellä, mutta pakoaukot on nousseet ylemmäksi ja edemmäksi, ja jäähdytysaukko eroteltu siihen perään omaksi raokseen.Lupaavalta näyttää uusi Ferrari. Ponttoonit eivät näytä läheskään niin möhköiltä enää kiitos uusitun pakoputkisovelluksen. Eihän noista kuvista kovin hyvin selvää saa, mutta näyttää ponttoonien alaosa takapäässä nousevan hieman enemmän kuin aikaisemmin, antaen tilaa tupladifulle, kuten veikkailin.
Ei vaan molemmat saavat uudistuspaketin, mutta kevennetty malli ( monokokki + muuta ) tulee Räikköselle ja Massa saa vastaavan light -version myöhemmin. Myös lisäpäivityksiä aeropakettiin tulee myöhemmin lisää, ne otetaan käyttöön vaiheittain mm luotettavuussyistä.Eli Räikkönen saa uudistetun auton Barcelonaan ja Monacossa sillä ajaa Massa.. saas nähdä koska saavat toisen F60B:n ajokuntoon..
Taitaa Massa tämän jälkeen tuntea olevansa entistäkin enemmän Ferrarin ytimessä.Ei vaan molemmat saavat uudistuspaketin, mutta kevennetty malli ( monokokki + muuta ) tulee Räikköselle ja Massa saa vastaavan light -version myöhemmin. Myös lisäpäivityksiä aeropakettiin tulee myöhemmin lisää, ne otetaan käyttöön vaiheittain mm luotettavuussyistä.