samat sanat - naapurin tytöstäÄläs ny. Mittä suttusempi kuva sitä jännempäähän tämä on kun ei tiedä millaistä perää tässä tuijotetaan, etupäätä unohtamatta. Huhut lupaa hyvää
samat sanat - naapurin tytöstäÄläs ny. Mittä suttusempi kuva sitä jännempäähän tämä on kun ei tiedä millaistä perää tässä tuijotetaan, etupäätä unohtamatta. Huhut lupaa hyvää
Mäkun luulin ettei nykyään saa testata viikonloppujen välissä? Miten mä taas olen näin pihalla ... :nope:
Siis kaudessa saa tehdä kahdeksana päivänä ns. suoratestejä. Kuten tuossa kartassa näkyy niin radalla ajetaan vain suoraa. Päissä on tietysti mutkat että pääsee uudelleen ajamaan suoraa.Mäkun luulin ettei nykyään saa testata viikonloppujen välissä? Miten mä taas olen näin pihalla ... :nope:
Ei näytä DDD:ltä, eli double-decker-diffuusorilta..:doubtful:Vähemmän suttuisia kuvia Autosprint-lehdestä
Enlganniksi ilmeisesti "slope" eli "luiska" tai "kallistus" tässä tapauksessa.Niin missä se tupladiffuusori? Kuka italian taitoinen kertoisi mitä tuo "muso" meinaa.
Ottivat vielä yhden riskin, että tupladiffu kielletään muutaman kuukauden päästä ja tulokset mitätöidäänNiin missä se tupladiffuusori? Kuka italian taitoinen kertoisi mitä tuo "muso" meinaa.
Eiköhän se ole maksimileveä ollut kaikilla jo kauden alusta.Mutta eipä tuolta diffuusorin päältä varjoista näe onko siellä toista kerrosta. Tämä normidiffu on kyllä leventynyt mielestäni. Ja mahdollisesti diffun päältä on ilmanohjausta takasiiven suuntaan - liekö sitten ne reiätkin. Etuosan muutokset näyttävät kovin pieniltä ilman selvää vertailua. Ponttoonit on uudessa muodossa pakokaasun ulostuloa myöden. ??
Pohja on tärkein alue aerodynamiikan kannalta ja juuri tällä osastolla on käsittääkseni tehty paljon kehitystyötä.Tomppa sanoi:Aika pieniltä näyttäviä aeromuutoksia siihen nähden, että tätä on sanottu joksikin suureksi innovaatioksi. No, toivottavasti osa on "pimennossa".
Kolmannen kuvalinkin suurennoksesta näkee kyllä, ettei siellä mitään ole. Ferrarin pitäisi tehdä muutoksia takapään crash boxiin, jotta kaksikerroksisen diffuusorin mahtuisi toteuttamaan, mutta se näyttäisi olevan edelleen entisessä kuosissaan.Kiitos linkeistä
Mutta eipä tuolta diffuusorin päältä varjoista näe onko siellä toista kerrosta. Tämä normidiffu on kyllä leventynyt mielestäni. Ja mahdollisesti diffun päältä on ilmanohjausta takasiiven suuntaan - liekö sitten ne reiätkin. Etuosan muutokset näyttävät kovin pieniltä ilman selvää vertailua. Ponttoonit on uudessa muodossa pakokaasun ulostuloa myöden. ??
Tuskin sentään, RBR:n diffuusorihan on tilavuudeltaan selkeästi pienin ja koko auto hyvä esimerkki siitä, ettei menestys ole pelkästään pohjasta kiinni. RBR:n diffuusorin kapeus johtuu siitä, että talli käyttää takasiiven päätylevyjä myös diffuusorin reunoina. Leveydessä menetetään, mutta toisaalta osien yhteistoiminta on parempaa.Olisiko ferkku imitoinut hieman redbulliakin tuossa diffussa.