Näyttää yhtä hitaalta kuin ennenkinSiin se nys si on.
Nähtyäni tuon uuden peräkuvan en olisi ollenkaan varma. Se avoin katteessa oleva soikea jäähdytysaukko loistaa poissaolollaan. Jo aiemmassa kuvassa tuo diffun yläpinnalla oleva aukko näyttää olevan liian iso ja olevan liian edessä (huomaa kuvakulma) ollakseen pelkkä diffuusorin aukko.On varma. Kyllä se tulee koko alueelta ulos. Veikkaan että tolla sahalaita gurneyllä saadaan ilma ohjaantumaan paremmin takatörmäyspalkin ja takavalon ohi.
Mistähän sää oikein puhut? Selvältähän tuo näyttää.Nähtyäni tuon uuden peräkuvan en olisi ollenkaan varma. Se avoin katteessa oleva soikea jäähdytysaukko loistaa poissaolollaan. Jo aiemmassa kuvassa tuo diffun yläpinnalla oleva aukko näyttää olevan liian iso ja olevan liian edessä (huomaa kuvakulma) ollakseen pelkkä diffuusorin aukko.
Niinpä, ilmiselvä tunneliratkaisu. On se tunnelin suu Tojollakin melko edessä, eikä tahdo näkyä suoraan takaapäin.Mistähän sää oikein puhut? Selvältähän tuo näyttää.
Aika isot aukot on ainakin tossa moottorikatteessa evän kohdalla.Nähtyäni tuon uuden peräkuvan en olisi ollenkaan varma. Se avoin katteessa oleva soikea jäähdytysaukko loistaa poissaolollaan. Jo aiemmassa kuvassa tuo diffun yläpinnalla oleva aukko näyttää olevan liian iso ja olevan liian edessä (huomaa kuvakulma) ollakseen pelkkä diffuusorin aukko.
Onpahan komea takaatapäin tuossa fan1:n postaamassa kuvassa!
Tässä julkistusversio:Aika isot aukot on ainakin tossa moottorikatteessa evän kohdalla.
tai sitten sitä vain toivottiin.Jotku tosiaan luuli aluks että ferrari tuo tupladiffuusorin heti kiinaan ja että sen voi vaan pultata kiinni vanhan tilalle ja se on automaattisesti nopeampi ilman sen kummempia säätöjä.
Juu samaahan JJ sanoi harkkalähetyksessä, eli jotain ongelmia olisi lattian ja vaihdelaatikon kanssa, siksi vain väliaikainen diffu kunnes saavat uuden vaihdelootan aikaan...http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/05/874615
Tuon mukaanhan tosiaan Ferrarilla nyt vasta väliaikainen diffuusoriratkaisu. Liekkö kuinkahan paljon nopeampi olisi sitten se kokoversio.
Muistan nähneeni Kimillä pehmeät kumit joskus harjoituksen puolenvälin jälkeen, jolloin Kimi runttasi itsensä suunnilleen 10:ksi. Lopussa kuitenkin Kimi paransi tuosta vielä aikaansa, joten en osaa sanoa, tuliko paras aika pehmeillä. Luulisin kuitenkin, että tuli.Mutta harkoista, eikös Kimi ajanut kovalla koko ajan? En nähnyt sen käyttävän pehmeitä tokassa sessioss ollenkaan, ja ainakin Button putosi sijan 7-8 tasolle kun alkoi testaamaan pitkää vetoa kovilla renkailla...?
Eli jos Kimi testas kisasäätöjä ja kovia kummeja, niin sitten toi 11 sija on jo suht lupaava
Juu, en ihan varma ole mutta Kimi ajoi 2. harkan puolivälissä ja lopussa pehmeällä. Voisi kuvitella että Ferrari yritti tokan harkan lopussa kevyellä kuormalla pehmeiden renkaiden lisäksi mutta lähelle kärkeä ei päästy. Huomenna parempi päivä, toivotaan. Itse uskon että Ferrari pystyy parempaan kuin juuri ja juuri kympin joukkoon.Muistan nähneeni Kimillä pehmeät kumit joskus harjoituksen puolenvälin jälkeen, jolloin Kimi runttasi itsensä suunnilleen 10:ksi. Lopussa kuitenkin Kimi paransi tuosta vielä aikaansa, joten en osaa sanoa, tuliko paras aika pehmeillä. Luulisin kuitenkin, että tuli.
- Nyt näyttää hyvältä. Auto oli paljon parempi kuin Bahrainissa, Kimi sanoi kuitenkin harjoitussession jälkeen naama täysin peruslukemilla.
- Kaikki on nyt ihan ookoo, hän väitti.
Ilman rangaistusta saa ottaa uuden laatikon vasta 9. kisaan.:thumbfh:Juu samaahan JJ sanoi harkkalähetyksessä, eli jotain ongelmia olisi lattian ja vaihdelaatikon kanssa, siksi vain väliaikainen diffu kunnes saavat uuden vaihdelootan aikaan...
Mutta harkoista, eikös Kimi ajanut kovalla koko ajan? En nähnyt sen käyttävän pehmeitä tokassa sessioss ollenkaan, ja ainakin Button putosi sijan 7-8 tasolle kun alkoi testaamaan pitkää vetoa kovilla renkailla...?
Eli jos Kimi testas kisasäätöjä ja kovia kummeja, niin sitten toi 11 sija on jo suht lupaava