sakuraba
Well-known member
- Liittynyt
- 20.4.2003
- Viestit
- 661
Mietin itsekin, että onko neljä vai viisi.Itseasiassa taitaa olla 5 kisaa... :doubtful:
Mutta kyllä ne siitä vissiinki saa sen 5 sijan penaltin, valitettavasti. :alppu:
Mietin itsekin, että onko neljä vai viisi.Itseasiassa taitaa olla 5 kisaa... :doubtful:
Mutta kyllä ne siitä vissiinki saa sen 5 sijan penaltin, valitettavasti. :alppu:
Ai perhana nii unohtuki. Voi olla niin ettei Ferrari vaihtanut Monacoon uutta vaihdelaatikkoa tietoisena siitä, että jos he vaihtavat sitten uuden ja paremman laatikon Turkkiin ilman rangaistusta.Ja pieni OP, mut nyt on ajettu kuus kisaa. Edulta unohtu Kiina.
En jaksa uskoa. Mikä järki ois ollut ajattaa riskillä kuudetta kisaa samalla boksilla juuri sillä radalla, jolla tehdään kierrosta kohti eniten vaihtoja? Toki järkevät ratkaisut eivät ollu Ferrarin tavaramerkkiä alkukaudella.Ai perhana nii unohtuki. Voi olla niin ettei Ferrari vaihtanut Monacoon uutta vaihdelaatikkoa tietoisena siitä, että jos he vaihtavat sitten uuden ja paremman laatikon Turkkiin ilman rangaistusta.
Voisiko olla näin ?
Onhan ne voinu ajaa simulaation tehtaalla ja katsoa kuinka laatikko kestäis...En jaksa uskoa. Mikä järki ois ollut ajattaa riskillä kuudetta kisaa samalla boksilla juuri sillä radalla, jolla tehdään kierrosta kohti eniten vaihtoja? Toki järkevät ratkaisut eivät ollu Ferrarin tavaramerkkiä alkukaudella.
Totta, neljä kisaahan sen lootan nyt siis pitikin kestää. Onkohan se Ferrari nyt sitten vaihtanut jossakin sitä uutta laatikkoa niin ettei Turkkiin nyt sitten tulisi rangaistusta.Neljä kisaa on se mikä pitää mennä. En nyt vain muista oliko Ferrari vaihdattanut lootia keskeytysten jälkeen (Australia, Kiina, Espanja)
Koska jos he eivät huonommalla luotettavuudella kuitenkaan saavuttaneet mitään parempaa. (ja jotta voivat ajaa muutaman kisan ylimääräistä esim.) Siinä pari syytä. Ja tosiaan, ovat voineet testata tehtaalla lootan kestävyyden..Tosin miksi olisi rakentanut ylipäätänsä "ylikestävän" laatikon.
En tiiä onko tämä totta, mutta näin mutulla tuntuis ettei Monacossa kierrosta kohden tehdä eniten vaihtoja. Kisamatkalla kylläkin. Sori, tämä nyt on pilkunviilausta with mutu.geiloord sanoi:Mikä järki ois ollut ajattaa riskillä kuudetta kisaa samalla boksilla juuri sillä radalla, jolla tehdään kierrosta kohti eniten vaihtoja?
Mutuilua täälläkin, ja lienet oikeessa että juurikin kisamatkalla eniten vaihtoja, kierroshan tuolla on kuitenkin aika lyhyt.En tiiä onko tämä totta, mutta näin mutulla tuntuis ettei Monacossa kierrosta kohden tehdä eniten vaihtoja. Kisamatkalla kylläkin. Sori, tämä nyt on pilkunviilausta with mutu.
Istanbul, 5th June 2009
First Session
F. Massa: 5th 1.29.342 22 laps 276 chassis
K. Raikkonen: 7th 1.29.398 25 laps 279 chassis
Jossain sanottiin että nyt Turkissa olisi ollut käytössä F60B/C auto ja viimeistellympi F60C on tulossa. En muista varmasti olisiko tähän liittynyt vaihdelaatikon käyttöönotto jotenkin.Onkohan Ferrarille tulossa enään mitään isompaa päivitystä autoon tälle kaudelle vai saako nyt viimeistään heittää kirveen kaivoon?