Voisiko tuolta rivien välistä lukea, että auton täytyy sopia Massalle aivan äärimmäisen hyvin koska ei jäänyt suurmestari-Räikkösestä kuin kymmenyksen? :thumbup:Tää on kyllä aika outoa tekstiä..
Millä ihmeen perusteella Ferrari sopii Massalle kuin nakutettu? Ei varmaan ongelmat paljoa korreloi kierrosaikaan jos ajellaan noin 100 kierrosta..
Minä luotan siihen että Italiassa on osattu taas suunnitella perusteiltaan hyvä auto, jolla pysytään kärkikahinoissa koko kauden ajan. KERS-kehityksessä BMW taitaa olla edellä, luultavasti heidän autossaan on tällä hetkellä paljon valmiimpi järjestelmä kuin Ferrarilla tai edes McLarenilla. Eipä noista testiajoista voi tallien välillä oikein johtopäätöksiä vetää, eiköhän entiset kärkitallit ole edelleen kärjessä ja paremmuusjärjestys vaihtelee radan ja olosuhteiden mukaan. Suuret sääntömuutokset saattavat kuitenkin poikia yllättäviä luotettavuusongelmia ihan jokaiseen pilttuuseen. :doubtful: