Ned Flanders
Diddlido springfielder
Varmaan toi Heikki painaa keskellä suoraa Kers-napin sijasta varikkosuorarajoitin-nappia. Kokemusta on.
Jos mua tarkotit nii huomioi tämä:Joo-o, Vasselon sanoo että sama sama tai vähän korkeampi suoranopeus, niin se loogisesti tulkitaan että pienempi.
Ober. sanoi:En ole varma ymmärsinkö tuon oikein
Peeärräähän se oli se ensimmäinen 1.21 alituskin, monen mielestä. Eli vaikka nämä molemmat olisi peeärrää niin minusta aikamoista kehitystä, 2 sekkaa peeärrästä pois peeärrällä, ei se huonosti ole.Pyh. Peeärrää.
Juuri nämä sponsorit on se syy minullekin, miksi en usko kyseessä olevan alipainoinen auto. Eli minunkin mielestäni olisi aika käsittämätöntä ja lyhyt katseista hankkia sponssit joitten luottamus menee ekassa kisassa eikä palaudu koko kauden aikana. Sen jälkeen voikin heittää hyvästit Brawnille.Tosin voi olla että liian kevyt auto, eipä kyl mitään järkeä pelleillä, koska tuskin sponsorit kauaa pysyisi jos talli oliskin yhtäkkiä hitain romu radalla.
Pyh. Radalle on vaan jäänyt kumia.Peeärräähän se oli se ensimmäinen 1.21 alituskin, monen mielestä. Eli vaikka nämä molemmat olisi peeärrää niin minusta aikamoista kehitystä, 2 sekkaa peeärrästä pois peeärrällä, ei se huonosti ole.
Miksei muut paranna aikojaan samassa suhteessa?Pyh. Radalle on vaan jäänyt kumia.
Ja huhujen mukaanhan BrawnGP sai Hondalta myötäjäisiä 100 miljoonaa, plus 40 miljoonan siivun tv-kakusta, joka olisi tullut Hondalle. Että eikös siinä olisi jo yhdelle kaudelle rahaa ilman sponsoreitakin. Toki varmasti he haluavat sponsoreita, että voivat ajaa piteempäänkin kuin yhden kauden, mutta tarkoitan ettei heillä nyt niin hätää varmaan ole...Juuri nämä sponsorit on se syy minullekin, miksi en usko kyseessä olevan alipainoinen auto. Eli minunkin mielestäni olisi aika käsittämätöntä ja lyhyt katseista hankkia sponssit joitten luottamus menee ekassa kisassa eikä palaudu koko kauden aikana. Sen jälkeen voikin heittää hyvästit Brawnille.
Eli en usko, että ajavat laittomalla (tai nopeutta selkeästi nostavalla laittomuudella) autolla. Höyryt voi olla tankissa, mutta se on kai normaalia Q2 testaamista.
Brawn sanoi haastattelussa jokin aika sitten että tämä kausi selvitään tämänhetkiselläkin budjetilla, mutta tulevat kaudet vaativat sponsoreita.Ja huhujen mukaanhan BrawnGP sai Hondalta myötäjäisiä 100 miljoonaa, plus 40 miljoonan siivun tv-kakusta, joka olisi tullut Hondalle. Että eikös siinä olisi jo yhdelle kaudelle rahaa ilman sponsoreitakin. Toki varmasti he haluavat sponsoreita, että voivat ajaa piteempäänkin kuin yhden kauden, mutta tarkoitan ettei heillä nyt niin hätää varmaan ole...
Alfonso vaan sysää paineita muiden niskaan. Australiassa Rellu on McLarenin kanssa mukana tappelemassa voitosta.Alonson mukaa 3 tiimiä heidän edellä: Ferrari, Bemari ja BRAWN GB!!! voivat tietenki olla vain puheita, mutta hyvältä kyllä Brawnin meno näyttää.
En mä ainakaan usko, et ne rupeis huijaamaan, sattuu kuitenkin olemaan "uusi" talli, vaikka onkin "vanha" talli. Ja sitäpaitsi, onhan niillä hyvä moottori (Valitettavasti, pakko myöntää, et se Mersun moottori on yks sarjan parhaista).Brawn sanoi haastattelussa jokin aika sitten että tämä kausi selvitään tämänhetkiselläkin budjetilla, mutta tulevat kaudet vaativat sponsoreita.
Niin, ja väitteet huijauksesta on vaan kateellisten panettelua.
Alonso tarkoitti siis vauhtia, eli 3 tallia on vauhdin puolesta heidän edellään. Melbournessa Rellu ja Mäkki saattaa vaikka tapellakin, mutta ei ne kyllä mistään mestaruudesta ajele.. Lähinnä toistensa kanssa jämäpodiumeista..Alfonso vaan sysää paineita muiden niskaan. Australiassa Rellu on McLarenin kanssa mukana tappelemassa voitosta.
Siksi koska muut ovat testanneet enemmän. Tottakais BGP:n täytyykin parantaa ensimmäisinä testipäivinä. Muiden ei kuitenkaan tarvitse ajella alipainoisella autolla, kun sponsoritarrat komeilevat jo kyljissä. Mutta siis ilmeisen onnistunut tuo BGP on pakasta. Ei kuitenkaan ylivoimainen. Ja PR:kin on järkevää, ei siinä mitään.Miksei muut paranna aikojaan samassa suhteessa?
Mää taas jostain syystä uskon, että Brawnilla on mahollisuuet voittoon juuri Melbournessa.Itse uskon että Bgp on oikeasti nopea mutta en usko että heillä on mahdollisuuksia voittoon Australiassa.
Tämä on toki selvää. Mutta jos perustelet vauhdin paranemista rataan jääneellä kumilla, niin sen pitäisi näkyä myös muiden nopeudessa.Siksi koska muut ovat testanneet enemmän. Tottakais BGP:n täytyykin parantaa ensimmäisinä testipäivinä. Muiden ei kuitenkaan tarvitse ajella alipainoisella autolla, kun sponsoritarrat komeilevat jo kyljissä. Mutta siis ilmeisen onnistunut tuo BGP on pakasta. Ei kuitenkaan ylivoimainen. Ja PR:kin on järkevää, ei siinä mitään.
Onhan se lyhytnäköistä käsittämätöntä,mutta ei olisi ensimmäinen kerta ,kun näin toimitaan,voi olla vähän pakko.Sponsorit jos puuttuu ja rahat loppuu,niin nopeasti saa Brawnille silloinkin hyvästit heittää.Tuskin yhtä kautta varten tallia ostavat.Toivottavasti ovat nopeita kumminkin.Itse ainakin mielenkiinnolla odotan ensimmäistä kisaa ja yllätykset olisivat hyväksi ykkösilleJuuri nämä sponsorit on se syy minullekin, miksi en usko kyseessä olevan alipainoinen auto. Eli minunkin mielestäni olisi aika käsittämätöntä ja lyhyt katseista hankkia sponssit joitten luottamus menee ekassa kisassa eikä palaudu koko kauden aikana. Sen jälkeen voikin heittää hyvästit Brawnille.
Alipainoisesta Brawnista puhuttiin jo eilen, kun alittivat 1.20 rajan. Nyt sen teki myös Nico Williamsilla eikä pahemmin puhella alipainoisesta Williamsista.Lopulliset ajat:
1. R. Barrichello (BrawnGP BGP001)-1:18.926-110kierrosta
2. N. Rosberg (Williams FW31)-1:19.774-120kierrosta
...
8. L. Hamilton (McLaren-Mercedes MP4-24)-1:20.869- 70kierrosta
...