Aika erikoinen visio. Olisihan tuossa sellaisia hyviä puolia että järjestelmä ei vie tilaa mm. bensatankilta, vaatii luultavasti aika vähän jäähdytystä (tarvittaessa se on helppo järjestää vaikka nokan alapinnan kautta) ja tuossa on aika hyvät Plug & Play -mahdollisuudet, varmaan irtoaa autosta paljon näppärämmin kuin siellä kuskin takana/alla olevat järjestelmät jos halutaan ajaa ilman KERS:iä.
Mutta eihän tuollaisesta saisi lähellekään sellaisia tehoja kuin järjestelmästä joka ottaa energiansa suoraan taka-akselilta. Sovellettavuus henkilöautopuolelle on varmaan aika heikko. Ja mihinkäs sen kuljettajan olisi tarkoitus laittaa jalkansa? Sitten kun niille löytyy paikka, niin entäs etujousituksen komponentit?
Edit: Ja olisi tietysti hyvä jos sitä ylimääräistä tehoa varastoitaisiin jarrutuksissa ja käytettäisiin kiihdytyksissä, eikä toisinpäin.