Entäs tuo Whyte&Mackay?Kempin ja Sutilin tuoman Medionin lisäksi Force Indialla näkyy olevan huikeat kaksi sponsoria, jotka eivät ole Mallyan määräysvallassa: Intian suurin pankki ICICI ja intialainen monialayritys Reliance.
Entäs tuo Whyte&Mackay?Kempin ja Sutilin tuoman Medionin lisäksi Force Indialla näkyy olevan huikeat kaksi sponsoria, jotka eivät ole Mallyan määräysvallassa: Intian suurin pankki ICICI ja intialainen monialayritys Reliance.
Lienee skottilainen viskimerkki.Entäs tuo Whyte&Mackay?
Huomasin nettisivuilta sen, mutta kuuluuko se jotenkin Mallyan yrityksiin?Lienee skottilainen viskimerkki.
Mallya (tai pikemmin United Breweries Group) on hankkinut omistukseensa koko joukon juomabrandeja, joista Whyte&Mackay on yksi. Katteessa myös oleva Royal Challenge kuuluu samaan kastiin.Huomasin nettisivuilta sen, mutta kuuluuko se jotenkin Mallyan yrityksiin?
No eiköhän niitä ole kuitenkin aika paljon enemmän kuin kaksi. Mitkä kaikki laskit Mallayan firmoiksi? Teamin nettisivuillakin on kuitenkin lueteltu 17 sponsoria. http://www.forceindiaf1.com/forcesponsors.aspxKempin ja Sutilin tuoman Medionin lisäksi Force Indialla näkyy olevan huikeat kaksi sponsoria, jotka eivät ole Mallyan määräysvallassa: Intian suurin pankki ICICI ja intialainen monialayritys Reliance.
Mallya (tai pikemmin United Breweries Group) on hankkinut omistukseensa koko joukon juomabrandeja, joista Whyte&Mackay on yksi. Katteessa myös oleva Royal Challenge kuuluu samaan kastiin.
Itse en laskisi varuste- tai palvelutoimittajia, joiden kanssa on yhteistyösopimus, sponsoreiksi. Jos niin tekee, on täysin valkoisella autolla ajavalla tallillakin kymmenkunta "sponsoria".No eiköhän niitä ole kuitenkin aika paljon enemmän kuin kaksi. Mitkä kaikki laskit Mallayan firmoiksi? Teamin nettisivuillakin on kuitenkin lueteltu 17 sponsoria. http://www.forceindiaf1.com/forcesponsors.aspx
Mielenkiintoista kun sivuilla tai autossa ei mainita sanallakaan McLarenia tai Mercedestä. Onkohan McLaren-Mercedes kieltänyt vai estääkö purettu sopimus Ferrarin kanssa sen.Itse en laskisi varuste- tai palvelutoimittajia, joiden kanssa on yhteistyösopimus, sponsoreiksi. Jos niin tekee, on täysin valkoisella autolla ajavalla tallillakin kymmenkunta "sponsoria".
Nämä yhteistyösopimuksethan toimivat siten, että talli saa varusteensa taimitänytikinä halvemmalla, kun puljun nimi näkyy jossain. On helppo uskoa, etteivät edellä mainitut ole kokeneet näkyvyyttään toisen F1-tallin yhteydessä minkään arvoiseksi.Mielenkiintoista kun sivuilla tai autossa ei mainita sanallakaan McLarenia tai Mercedestä. Onkohan McLaren-Mercedes kieltänyt vai estääkö purettu sopimus Ferrarin kanssa sen.
Voisi kuvitella, että Mercedes on nimenomaan kieltänyt takarivin tallia maalaamasta katteisiin moottorimerkkiä. Tai ellei kieltänyt, niin ei ainakaan maksaisi siitä mitään. Ferrarihan on toiminut samoin iät ja ajat. Ei ole lupaa maalata muilla talleilla Ferraria katteisiinsa. Ferrari ei hyötyisi siitä mitenkään että muut mainostaisivat moottoreidensa olevan Ferrari. Pikemminkin kokevat sen markkinointihaittana. Maksuksi moottoreista kelpaa vain raha. Hondalle, Fordille, Toyotalle, Renaultille yms on näyttänyt kelpaavan myös näkyvyys. Voihan se moottorimerkin näkyvyys olla myös asiakastallille jonkinlainen uskottavuuskysymys.Nämä yhteistyösopimuksethan toimivat siten, että talli saa varusteensa taimitänytikinä halvemmalla, kun puljun nimi näkyy jossain. On helppo uskoa, etteivät edellä mainitut ole kokeneet näkyvyyttään toisen F1-tallin yhteydessä minkään arvoiseksi.
Autossa ymmärrän täysin, mutta sivustoilla ei mainita sanallakaan. Se itseä ihmetyttää. Eiköhän Force India -fani haluaisi tietää myös moottorin...Nämä yhteistyösopimuksethan toimivat siten, että talli saa varusteensa taimitänytikinä halvemmalla, kun puljun nimi näkyy jossain. On helppo uskoa, etteivät edellä mainitut ole kokeneet näkyvyyttään toisen F1-tallin yhteydessä minkään arvoiseksi.
Olet ihailtavan positiivinen.Karsee kärry. Nuo ponttooniviritykset on kyllä hirveet.
Ei helvetti mikä kausi odotettavissa? :nope:
Rikkontuvia etusiipiä, sähköiskuja, luotettavuusongelmia, tylsiä kisoja, samaa peräkkäin ajelua kuin ennenkin, nyt vaan rumemmilla vehkeillä.
Ja niinku tuo ei riittäs niin vielä hirveempiä härpäke viritelmiä kuin koskaan aiemmin.
:yuck:
Eiköhän ne sen tiedäEiköhän Force India -fani haluaisi tietää myös moottorin...
Tarkoitatko autojen ulkonäköä yleisesti vai Force Indian? Minusta ainakin FI on tällä hetkellä yksi kauneimmista F1:stä tälläkaudella lukuunottamatta väritystä. Se pilaa auton ulkonäön. McLarenin tai Ferrarin värityksellä auto olisi paljon paremman näköinen!Karsee kärry. Nuo ponttooniviritykset on kyllä hirveet.
Ei helvetti mikä kausi odotettavissa? :nope:
Rikkontuvia etusiipiä, sähköiskuja, luotettavuusongelmia, tylsiä kisoja, samaa peräkkäin ajelua kuin ennenkin, nyt vaan rumemmilla vehkeillä.
Ja niinku tuo ei riittäs niin vielä hirveempiä härpäke viritelmiä kuin koskaan aiemmin.
:yuck:
Kyllä Misa se sunki silmä noihin kerkee tottumaan.Kauden alkuun mennessä viivalla on yksinkertaisesti koko formula yksi historian rumimmat autot. Siis GP2 kärryt ovat suorastaan jumalaisen näköisiä samoin CART autot näihin hirvityksiin verrattuna mitä nyt radalla nähdään :yuck:
Vaaleneeko se oranssi auton takapäätä kohti vai harhauttaako raidan kapeneminen silmiä? Ainakin raidan loppupää näyttäisi olevan lähellä "sahramia".Aivan loistava värivalinta, toteutus ei ole suoraan Intian tricolorista vaan "sahrami" näyttäisi olevan korvattu tummemmalla oranssilla.
No niin, se on tullut selväksi, ettet pidä nykysääntöjen mukaisten autojen ulkonäöstä. Tarvitseeko se vielä moneenkin topiciin kirjoittaa? Luulisi, että saman asian toistaminen alkaisi jossain vaiheessa maistua puulta.Kauden alkuun mennessä viivalla on yksinkertaisesti koko formula yksi historian rumimmat autot.