Deep Throat
Well-known member
Force India pelaa varman päälle. Sutilin autossa 655,5 kg ja Fisichellan autossa 680,5 kg bensaa. Toivovat varmaan, että edes toisella olisi hyvät mahikset, jos tulee lottokisa
Pos. Driver Team Car weight (kg)
1. Button Brawn-Mercedes 660
2. Trulli Toyota 656.5
3. Vettel Red Bull-Renault 647
4. Barrichello Brawn-Mercedes 664.5
5. Glock Toyota 656.5
6. Rosberg Williams-Toyota 656
7. Webber Red Bull-Renault 656
8. Kubica BMW-Sauber 663
9. Raikkonen Ferrari 662.5
10. Alonso Renault 680.5
11. Heidfeld BMW-Sauber 692
12. Nakajima Williams-Toyota 683.4
13. Hamilton McLaren-Mercedes 688
14. Kovalainen McLaren-Mercedes 688.9
15. Bourdais Toro Rosso-Ferrari 670.5
16. Massa Ferrari 689.5
17. Piquet Renault 681.9
18. Fisichella Force India-Mercedes 680.5
19. Sutil Force India-Mercedes 655.5
20. Buemi Toro Rosso-Ferrari 686.5
Vettel pois välistä 3 -> 13Onkos tässä virhe vai milläs perusteella mtv3 katsoo, että Alonson lähtöpaikka on 8. ja Barrichellon 9.? Barrichellohan oli ennen viiden lähtöruudun rangaistusta 4. ja Alonso 10.
Mut eihän tuon pitäisi vaikuttaa Barrichellon ja Alonson sijaeroon; jos Vettel poistetaan kuvasta, Barrichello oli aika-ajojen 3. ja Alonso 9.Vettel pois välistä 3 -> 13
Entäs sitten Heidfeld :wink: Sillä on vielä Alonsoakin 12 kig enemmän polttoainetta. Heidfeld voi silti saada ihan hyvän lähdön, kun on KERS käytössä. Toivottavasti onni suosii rohkeaa.Eipä näytä järin yllättävältä tuo aika-ajojen tulosliuska, lukuunottamatta Felipe Massan huonoa sijoitusta. Räikkösen aikaan suhteuttuna on ihan todennäköistä, että brassi olisi pystynyt tappelemaan jopa pääsystä top vitoseen, mutta tallin kohellus pilasi ne mahdollisuudet. Alfonsolla lienee tankki laitettu niin täyteen kuin suinkin mahdollista? Kuulemma oli Iltalehden nettisivujen mukaan luovuttanut ja ajanut vain yhden nopean kierroksen viimeisessä osiossa. Veikkaankin, että Alfonso tulee jälleen nousemaan yllättävän korkealle hyvän taktiikan turvin.
Taitaa tosiaan olla virhe. Paritsellon pitäisi olla kaiken järjen mukaan yhdeksäs ja Alfonson kymmenes.Onkos tässä virhe vai milläs perusteella mtv3 katsoo, että Alonson lähtöpaikka on 8. ja Barrichellon 9.? Barrichellohan oli ennen viiden lähtöruudun rangaistusta 4. ja Alonso 10.
Nyt pitää myöntää unohtaneeni ihan kokonaan, että nuo aika-ajojen bensamääräthän julkaistaan nykyään kaiken kansan nähtäväksi. Siinähän se lista olikin näköjään pari viestiä ylempänä. Tuon perusteella esim. Räikkösellähän saattaa olla ihan ok mahdollisuudet noust akorkeille pistesijoille, mutta se tarkoittaa sitä, että ainakin Kubica pitää ohittaa jo startissa.Entäs sitten Heidfeld :wink: Sillä on vielä Alonsoakin 12 kig enemmän polttoainetta. Heidfeld voi silti saada ihan hyvän lähdön, kun on KERS käytössä. Toivottavasti onni suosii rohkeaa.
Vaikka en Massaa kannatakaan yhtään, niin silti harmittaa tuollainen kisan turhaan pilaaminen/vaikeuttaminen. Ferrarin tallipisteet siinä menevät. Ja lisäksi tuntuu siltä, että mitä enemmän tallille tulee lisää mietittävää tuollaisten lähtöruutujen seurauksena, sitä enemmän tilanteen hallinta karkaa käsistä. Taitaa olla turhaa unelmointia ajatella, että ehkäpä Ferrarilla tehdään oikeita päätöksiä siinä vaiheessa, kun sade alkaa tai rata alkaa kuivumaan. Toivotaan kuitenkin parasta.Kyllä Ferrariin täältä on luottamus melkein lähtenyt täydellistä munaamista (taas). Massan taktiikka viimekisassa ja sitten tämä. Taktinen osaaminen on sarjan huonointa ja, kun auto ei ole paras lopputulos on tämä. Harmittaa ja oikeasti ja jotkin (kehtaavat) pitää sitä hyvänä juttuna, että Massalle käy näinkin paskasti ja usein. Ilmeisesti Räikkösfanaatikot eivät halua / uskalla nähdä, kun Massa taistelee Kimin kanssa tasasin säänöin.
Molemmat pudotettiin "yhtä aikaa". Sen takia Baritsello ei pääse hyötymään Vettelin rangaistuksesta.Mut eihän tuon pitäisi vaikuttaa Barrichellon ja Alonson sijaeroon; jos Vettel poistetaan kuvasta, Barrichello oli aika-ajojen 3. ja Alonso 9.
en kyllä tajua tota logiikkaa.Molemmat pudotettiin "yhtä aikaa". Sen takia Baritsello ei pääse hyötymään Vettelin rangaistuksesta.
Kyllähän Baritsello silti päätyisi yhdeksänteen ruutuun, jos rangaistus siis on se viiden pykälän pudotus. Baritsellohan oli neljäs ennen rangaistusta, ja kyllä ainakin minun laskuoppieni mukaan 4+5=9 vaikka miten pyörittelisi.Molemmat pudotettiin "yhtä aikaa". Sen takia Baritsello ei pääse hyötymään Vettelin rangaistuksesta.
Logiikkana on se, että Barrichello tiputetaan nimenomaan siitä neljännestä ruudusta, eikä kolmannesta, johon hän olisi päätynyt Vettelin rangaistuksen jälkeen (Vettel kun ajoi kolmanteen ruutuun).en kyllä tajua tota logiikkaa.
vaikka koko vetteliä ei olisi olemassakaan, barrichelloa ei voisi tiputtaa alonson taakse. tässäpä virallista listaa, jossa barrichello on tosiaan alonson edellä:Kyllähän Baritsello silti päätyisi yhdeksänteen ruutuun, jos rangaistus siis on se viiden pykälän pudotus. Baritsellohan oli neljäs ennen rangaistusta, ja kyllä ainakin minun laskuoppieni mukaan 4+5=9 vaikka miten pyörittelisi.
Logiikkana on se, että Barrichello tiputetaan nimenomaan siitä neljännestä ruudusta, eikä kolmannesta, johon hän olisi päätynyt Vettelin rangaistuksen jälkeen (Vettel kun ajoi kolmanteen ruutuun).
Totahan mä just tarkotinkin.Kyllähän Baritsello silti päätyisi yhdeksänteen ruutuun, jos rangaistus siis on se viiden pykälän pudotus. Baritsellohan oli neljäs ennen rangaistusta, ja kyllä ainakin minun laskuoppieni mukaan 4+5=9 vaikka miten pyörittelisi.
Siis Ruupenia ei nosteta sijaa ylöspäin Vettelin rangaistuksen jälkeen. Silloinhan hänen lähtöruuturangaistus olisi ollut vain neljä pykälää, eikä viisi kuten alunperin.en kyllä tajua tota logiikkaa.