Vauhti on ihan varmasti parempaa, mutta näin tylsästi totean että tärkeintä on pysyä penkkojen välissä ja kerätä nöyrästi kaikki kisakilometrit kokemuspankkiin.
En ole yhtään huolissani Kallen puolesta. Viimeistään Kanarian testeissä pääsee kunnolla ottamaan tuntumaa ja hieromaan säätöjä Hankookeille puhtaalla assulla.
Ketomaa taas oli podcastissa oman taustatyönsä pohjalta luottavainen ainakin renkaiden keston ja suorituskyvyn suhteen, vaikka oli toisenlaisiakin näkemyksiä kuullut.
Pienenä yksityiskohtana mainittakoon, että Kangasniemeltä on vihdoin korjattu äärimmäisen huonokuntoinen Toivakantie. Eli jos vaikka Toivakka-Kangasniemi-Joutsa välimaastosta ajettaisiin jotain, niin olisi siirtymätkin nyt turvallisessa kunnossa.
https://www.is.fi/ralli/art-2000010880423.html
Jälkiviisaana voi ehkä todeta, että siinä todellakin oli jotain vinksallaan kun pätkien maalissa Enni jaksoi aina hymyillä ja tsempata, mutta Sami ei reagoinut mitenkään.
Suopuro vastaa
https://yle.fi/a/74-20127968
Kertoohan tämä kohu siitä, että ralli kiinnostaa kun sinänsä arkipäiväistä kartturin vaihtoa vatvotaan mediassa päiväkaupalla eikä kyse edes ole Rovanperästä vaan vielä paljon tuntemattomammasta nimestä.