DFiaA
I told you so
Aika kirppu tuo 107.312T4 sanoi:Se tästä enää puuttui:yuck: :nope:
Aika kirppu tuo 107.312T4 sanoi:Se tästä enää puuttui:yuck: :nope:
Kakkosnilkkejä nekin! :ahem:Mutku sanoi:Joka on samalla Toyota Aygon ja Citroen C1...
AJ on mun kakkosnilkki ja on muuten ainoa kaksoisnilkki maailmassa. Muut on kakkosnikkejäOlga sanoi:Kakkosnilkkejä nekin! :ahem:
Vähintään olen ainoa kakkosnilkki Toisessa Maailmassa. Hajotkaa siihen! :ahem:Jones sanoi:AJ on mun kakkosnilkki ja on muuten ainoa kaksoisnilkki maailmassa. Muut on kakkosnikkejä
Ei hemmetti! Micra on löytänyt tavan multiploitua. Mikäli epidemiaa ei saada hallintaan muuttuvat maailman kaikki autot Microiksi lähimpien 107:n kuukauden aikana!Mutku sanoi:Joka on samalla Toyota Aygon ja Citroen C1...
Sotapojan hajoittaa armeijassa painajainen siitä, että TJ 107 toistuu päivästä toiseen. Kotiutus ei lähene millään.AJ sanoi:Hajotkaa siihen! :ahem:
Eihän tästä ole pitkäkään aika, kun totesin, että kotiutumisesta on kulunut 14 vuotta. Ei se enää niin paljoa hajota noi teejiit.ml sanoi:Sotapojan hajoittaa armeijassa painajainen siitä, että TJ 107 toistuu päivästä toiseen. Kotiutus ei lähene millään.
Hajoa SIIHEN.
Ei yhtään paskempi linkki! :thumbup:McMike sanoi:
Valtaosa kateissa olevista on lapsia
Julkaistu 1.4. 20:26
Tapaninpäivän tsunamikatastrofissa arvioidaan kuolleen tai kadonneen kaikkiaan noin 300 000 ihmistä. Virallisten arvioiden mukaan kuolleita on noin 174 000–183 000 ja kadonneita 106 000–129 000.
Suomalaisia jäi kateisiin 178. Heistä 107:n ruumiit on esitunnistettu katastrofialueella, ja heidät on tuotu pois alueelta. Viimeksi viisi uhria tuotiin perjantaina Suomeen. Toistaiseksi 84 uhrin tunnistus on onnistuttu varmistamaan kotimaassa.
Mutku sanoi:TÄYDELLISTÄ!!! :thumbup:72 sanoi:Mutku: 107p
Nyt en voi osallistua enää loppukauden kisoihin
Laareni120 sanoi:jaa minkä takia et voi? nyt lyö suomeks sanottuna tyhjää