vermula
Well-known member
Onks toi se auto jonka mä aion voittaa S-arvonnassa?Late sanoi:
Peugeot 107
Onks toi se auto jonka mä aion voittaa S-arvonnassa?Late sanoi:
Peugeot 107
Pistä se mittanauha piiloon! :ahem:kouvotsvoni sanoi:Itse olen poikkeava ja törmään päivästä toiseen lukuun 37, en sataseiskaan.
Itse toivoin myös samaa, mutta ei meidän tuppukylän lukiossa ole edes 107 kirjoituksiin osallistuvaa. Eikä edes lukion numeroksi osunut 107. :jaska:Thyella sanoi:toivoin että yo-kokeiden oppilasnumeroni olisi ollut 107, mutta sukunimen ensimmäinen kirjain oli liikaa aakkosten alkupäässä. :jaska: olen siis kokelas 038. :jaska: numero 107 olis tuonut varmat ällät pöytään.
Kyllä se on lyhyt viivoittimen pätkä, jolla tuon lukeman sain :nope:Moe Szyslak sanoi:Pistä se mittanauha piiloon! :ahem:
Itsellänihän on tänä syksynä matikan&reaalin yhteispistetavoite tasan 107. Se tuo varmat ällät pöytään!Thyella sanoi:toivoin että yo-kokeiden oppilasnumeroni olisi ollut 107, mutta sukunimen ensimmäinen kirjain oli liikaa aakkosten alkupäässä. :jaska: olen siis kokelas 038. :jaska: numero 107 olis tuonut varmat ällät pöytään.
Kyllä välttämättä. En kirjoita jokeria. Mitä sinä minusta oikein kuvittelet? :doubtful:Timoteus sanoi:Ei välttämättä. Jos kirjoitat reaalista kahdeksan jokeria täysin pistein (72) ja matematiikasta 35 pistettä, yhteispistemäärä on kyllä 107 mutta eipä tule kuin yksi ällä. :nope:
Okei, realistisemmankin esimerkin saa. Yhdellä jokeritehtävällä (ja tietysti seitsemällä muulla) 51 pistettä reaalista ja 56 matematiikasta tuottaa myös yhteispistemäärän 107 mutta pitkässä matematiikassa L:n raja on ollut pahimmillaan 57. :thumbfh:
Näyttää hitaa.. hyvältä. Opettajani lähettää reaalin 47-/48 pisteellä eteenpäin. Edistin hieman tavoitettani lukemalla yhdestä kuvaajasta väärin (siitä tuo yksi piste :jaska: ), mutta täytyy toivoa ettei tuo miinus muutu -1:ksi Arvon Tarkastajan käsissä - se hankaloittaisi hieman.NotShee sanoi:Itsellänihän on tänä syksynä matikan&reaalin yhteispistetavoite tasan 107. Se tuo varmat ällät pöytään!
Tervetuloa firmaan! :wink:hillitön sanoi:Aloitan reilun vuoden päästä asepalveluksen, erä 107
22:07:38 <@rabella> kirjoitiks vastauksen loppuun miksei vaikka tasan 100%
22:07:51 < JiK> rabella: En hogannu :((((
22:07:56 < JiK> Olis pitäny!
Itsehän aloitan myös samassa erässä.hillitön sanoi:Aloitan reilun vuoden päästä asepalveluksen, erä 107