vermula
Well-known member
Onks toi se auto jonka mä aion voittaa S-arvonnassa?Late sanoi:![]()
Peugeot 107
Onks toi se auto jonka mä aion voittaa S-arvonnassa?Late sanoi:![]()
Peugeot 107
Pistä se mittanauha piiloon! :ahem:kouvotsvoni sanoi:Itse olen poikkeava ja törmään päivästä toiseen lukuun 37, en sataseiskaan.![]()
Itse toivoin myös samaa, mutta ei meidän tuppukylän lukiossa ole edes 107 kirjoituksiin osallistuvaa. Eikä edes lukion numeroksi osunut 107. :jaska:Thyella sanoi:toivoin että yo-kokeiden oppilasnumeroni olisi ollut 107, mutta sukunimen ensimmäinen kirjain oli liikaa aakkosten alkupäässä. :jaska: olen siis kokelas 038. :jaska: numero 107 olis tuonut varmat ällät pöytään.
Kyllä se on lyhyt viivoittimen pätkä, jolla tuon lukeman sain :nope:Moe Szyslak sanoi:Pistä se mittanauha piiloon! :ahem:
Itsellänihän on tänä syksynä matikan&reaalin yhteispistetavoite tasan 107. Se tuo varmat ällät pöytään!Thyella sanoi:toivoin että yo-kokeiden oppilasnumeroni olisi ollut 107, mutta sukunimen ensimmäinen kirjain oli liikaa aakkosten alkupäässä. :jaska: olen siis kokelas 038. :jaska: numero 107 olis tuonut varmat ällät pöytään.
Kyllä välttämättä. En kirjoita jokeria. Mitä sinä minusta oikein kuvittelet? :doubtful:Timoteus sanoi:Ei välttämättä. Jos kirjoitat reaalista kahdeksan jokeria täysin pistein (72) ja matematiikasta 35 pistettä, yhteispistemäärä on kyllä 107 mutta eipä tule kuin yksi ällä. :nope:
Okei, realistisemmankin esimerkin saa. Yhdellä jokeritehtävällä (ja tietysti seitsemällä muulla) 51 pistettä reaalista ja 56 matematiikasta tuottaa myös yhteispistemäärän 107 mutta pitkässä matematiikassa L:n raja on ollut pahimmillaan 57. :thumbfh:
Näyttää hitaa.. hyvältä. Opettajani lähettää reaalin 47-/48 pisteellä eteenpäin. Edistin hieman tavoitettani lukemalla yhdestä kuvaajasta väärin (siitä tuo yksi piste :jaska: ), mutta täytyy toivoa ettei tuo miinus muutu -1:ksi Arvon Tarkastajan käsissä - se hankaloittaisi hieman.NotShee sanoi:Itsellänihän on tänä syksynä matikan&reaalin yhteispistetavoite tasan 107. Se tuo varmat ällät pöytään!
Tervetuloa firmaan! :wink:hillitön sanoi:Aloitan reilun vuoden päästä asepalveluksen, erä 107![]()
22:07:38 <@rabella> kirjoitiks vastauksen loppuun miksei vaikka tasan 100%
22:07:51 < JiK> rabella: En hogannu :((((
22:07:56 < JiK> Olis pitäny!
Itsehän aloitan myös samassa erässä.hillitön sanoi:Aloitan reilun vuoden päästä asepalveluksen, erä 107![]()