Vaikka todisteet raskauttavilta vaikuttavatkin, niin ei ollut meikäläisen aikaansaannoksia.JPP??
Leikkipoliisi pysäytti liikenteen Lappeenrannassa (03.07.)
Lappeenrannan pääpoliisiaseman palvelupäivystykseen tuli ilmoitus siitä, että mieshenkilö poliisin virkapukua muistuttavassa vaatetuksessa pysäyttää liikenteen Ainonkadulla Myllysaaren kohdalla.
Järjestyspoliisin partio meni tapahtumapaikalle. Partio tavoitti Myllysaaren edustalla kaksi kumivenettä soutelemasta.
Toisessa kumiveneessä oli yllä mainittu poliisin virkapukua muistuttavassa vaatetuksessa.
Hänelle suoritettiin puhalluskoe tuloksella 1.07 promillea. Poliisi jatkaa edelleen asian selvittämistä virkavallan anastamisena.
http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=201105191
Kukahan laski ja mistä moista einestä saa?Kerran, syötyään sienisalaattia, burbbi röyhtäisi 107 kertaa vuorokaudessa forumille.:ahem::nope:
Vilkaisin tuossa äsken tilastoista kuinka monta Kurski-aiheista viestiä Skyggeboy on näpytellyt foorumille. Arvatkaas montako?
:nope:Olen rehellinen, luotettava, ujo ja aika hiljainen. Ammatiltani olen leipuri-kondiitori olen kuitenkin töissä toisella alalla. Minulla on hirsutismi, pco ja rintani ovat a-b ja c-d
Pituus 168,5 paino 107 kg
Brittein saarella palaa urbaaniviidakko.Kellään tietoa olisko jossain palanut 107 hehtaaria metsää?