Nyt oli puhe munista eli kelleistä eli kiveksistä![]()
Ahaa, ja kun on muna pystyssä tai ryhmähommissa munat pystyssä, niin kivekset sojottaa kohti tähtitaivasta.:ahem:
Nyt oli puhe munista eli kelleistä eli kiveksistä![]()
On muuten aika ristiriitaista toi muna/munat sanan käyttö. Jos on munat kasassa, niin silloin voi olla itse kärsä kokenut kovia tai kivekset kajahtanut fillarin keskitankoon.:thumbfh:
Eli ei ole oikeaa tai väärää tulkintaa tuosta.
Kyllä minä nenilleni joskus olen saanut, muttei sentäs munat kadonnut.On muuten aika ristiriitaista toi muna/munat sanan käyttö. Jos on munat kasassa, niin silloin voi olla itse kärsä kokenut kovia tai kivekset kajahtanut fillarin keskitankoon.:thumbfh:
Kyllä minä nenilleni joskus olen saanut, muttei sentäs munat kadonnut.
Minenoo saanu koskaan nenilleni, mutta mulkke on kadonnu monta kertaa. Piilottamalla piilottanu. Näkyy, ei näy, näkyy, ei näy. Junou.
Juu, juu, noon noita pienimulkkuisen ongelmia.:ahem:
Hyvä kun saa tattispalan etes jemmaan meikäläinen.![]()
On muuten aika ristiriitaista toi muna/munat sanan käyttö. Jos on munat kasassa, niin silloin voi olla itse kärsä kokenut kovia tai kivekset kajahtanut fillarin keskitankoon.:thumbfh:
Kyllä ne munat alunperin on viitannu kiveksiin, se että termiä käytetään väärin, on sitten toinen asia.
On muuten saksankielessäkin toi muna-termi käytössä (mutta vain siinä oikeassa merkityksessä), Eier!
Spiegeleier und Speck!:ahem:
Peilipalleja ja pekonia!
Kaikkia kiroiluja uhmaten laitan päivän V&W:n myös tähän toikkiin. Kerta kiellon päälle.
![]()