-113 astetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On muuten aika ristiriitaista toi muna/munat sanan käyttö. Jos on munat kasassa, niin silloin voi olla itse kärsä kokenut kovia tai kivekset kajahtanut fillarin keskitankoon.:thumbfh:

Eli ei ole oikeaa tai väärää tulkintaa tuosta.

On muuten aika ristiriitaista toi muna/munat sanan käyttö. Jos on munat kasassa, niin silloin voi olla itse kärsä kokenut kovia tai kivekset kajahtanut fillarin keskitankoon.:thumbfh:

Ja kun oikein kunnolla nussii niin siinä on munatkin tiellä.

Kyllä minä nenilleni joskus olen saanut, muttei sentäs munat kadonnut.

Juu, juu, noon noita pienimulkkuisen ongelmia.:ahem:

Hyvä kun saa tattispalan etes jemmaan meikäläinen.:p

"Divers do it deeper
Pilots do it higher
Bricklayers always make it just a little bit stronger
Doctors do it cleaner
Bikers do it meaner
But cowboys stay in the saddle just a little bit longer"
-dac-

Kyllä ne munat alunperin on viitannu kiveksiin, se että termiä käytetään väärin, on sitten toinen asia.

On muuten saksankielessäkin toi muna-termi käytössä (mutta vain siinä oikeassa merkityksessä), Eier!

Kyllä ne munat alunperin on viitannu kiveksiin, se että termiä käytetään väärin, on sitten toinen asia.

On muuten saksankielessäkin toi muna-termi käytössä (mutta vain siinä oikeassa merkityksessä), Eier!

Spiegeleier und Speck!:ahem:

Peilipalleja ja pekonia!

Kaikkia kiroiluja uhmaten laitan päivän V&W:n myös tähän toikkiin. Kerta kiellon päälle.

1135243276088.gif

Ei hitto oot kyllä jäätävä ukko ei voi muuta sanoa. :alppu: