Tuo shift+r:n poistaminen on minulle melko lailla yks hailee sillä minulle ainakin on jotenkin "luonnollista" että se kisavauhti putoaa 0,5-1,5 sek aika-ajomeiningistä, osittain jopa mummoiluksi. Ja mikäli shift+r:ää ei olisi ollut jo tässä kisassa niin tuskin ajotyylini olisi yhtään erilainen ollut, pyrin välttämään kaikin tavoin omia virheitä ja ennen kaikkea törmäilyjä muiden kanssa.
Oikeastaan pidän lähinnä huvittavana sitä että joku alkaa shift+r:n poistumisen jälkeen varomaan enemmän, minkä h*lvetin takia sitä sitten pitää yrittää riskialttiimmin ohituksia ja muutenkin ajaa rajummin kun on yksi shift+r ja sekin varikolla, sen ohuen oljenkorren tähden? No, mikäli tuo tosiaan kolareita vähentää niin olen sen kannalla, noin muuten aivan sama.
Mitä tulee näihin autonvaihtoihin niin itse aion vaihtaa todennäköisesti Brabhamiin jo nyt, nimittäin Monzassa sitten viimeistään Eagle on ihan liian hyvä minulle. Parempi se nyt on tehdä kuin vasta Snetten jälkeen, saa treenattua uuden auton kanssa enemmän. Vai miten on?
<small>[ 30-10-2003, 19:51: Message edited by: Mie- ]</small>