Veikkaan ettei pikku-Keke pysty ihan samanlaiseen huippusuoritukseen kuin ekassa kisassa; vieras rata, tokan kisan kirous. Toki toivon hyvää suoritusta. Williamsilla on varmaan suurin mahdollisuus parentaa kokonaistulostaan.
Toivottavasti nähdään Mäkkien todellinen vauhti. Montoyan moottorihuolet saattoivat näytellä suurtakin osaa, tai sitten se vaan tapojensa mukaan syyttää kaikkea muuta kuin itseään. Toivotaan Kimille siis kerrankin normaalia aika-ajoa. :thumbup:
Ferrari on varmaan vielä vireessä, kuumassa ilmastossa kun kerran liikutaan. Mielenkiinnolla odotan mitä Bridgestoneille käy kun palataan euroopan alueelle. En pitäisi mitenkään yllättävänä vaikka Ferkku romahtaisi taas, viime kaudellakin olivat Bahrainissa kovaa valuuttaa.
Toyota varmaan kahlaa yhtä syvällä kuin Bahrainissakin, eipä ole paljoa aikaa mitään muuttaa.
Hondan odottaisin olevan samoilla sijoilla kuin Bahrainissa, kärjen tuntumassa muttei kuitenkaan iskuetäisyydellä. Barrichello haastoi Buttonia todella hyvin kunnes vaihde hukkui, toivottavasti saavat tekniikkamurheista vapaina ottaa toisistaan mittaa.
Nyt punnitaan V8-moottoreiden kestävyys, kaksi kisaa kuumassa putkeen. Toro Rossolla on pullat hyvin uunissa, kierrosrajoitetuilla kympeillä ajaisi varmaan kevyesti kolme kisaa putkeen. Onko Honda saanut männät pysymään lohkon sisäpuolella, vai saadaanko seurata viime kauden malliin ilotulitusta? Pitkänlinjan Mäkkifanina (tai kuskien nyt ainakin) pelko on aina perseessä, ihme on jos ei jompikumpi myllyistä päästä voimasavua karkuun. :jaska:
Red Bull ilmeisesti sai kuumenemisongelmat oikeasti pois, mutta pieni kysymysmerkki on vielä luotettavuuden päällä. Samoin Coulthard oli ihmeen vaisu ja Klien vei kaveria kuin litran mittaa. Saa nähdä saako skotti homman kasaan.
edit: Jaa niin, Taavettihan mosautti mottinsa maaliviivan jälkeen, ja saa siis rangaistuksen. Hankala siis tehdä vertailua Klieniin. Vastaavasti kysymysmerkki kestävyydestä heiluu enemmän Klienin päällä.