Miguel
beagle
Odotan "mielenkiinnolla" Klienin virallista meriselitystä.
Leider habe ich Kimi einfach nicht gesehen..Miguel sanoi:Odotan "mielenkiinnolla" Klienin virallista meriselitystä.
Todella raskaassa bensalastissa? Jos Kimin lähtö oli surkea niin mitä Montoyan lähtö oli?Hermanni sanoi:Kyllä oli Kimillä surkee lähtö, ei pystynyt vastaamaan Alonsolle lainkaan vaikka kummankin autot oli todella raskaassa bensalastissa, odotin kyllä Kimiltä parempaa suoritusta.
Eikä se renu nyt niin hyvä viivalta lähtiä ole (vaikka mitä maikkarilla nyt hehkuttavat), verratkaapas Fisichella vs Buttonin lähtöä....
Ich war auf meinem schnellen Schoß und plötzlich war Kimi dort. Ich könnte nicht den Kontakt vermeiden.Teemu-84 sanoi:Leider habe ich Kimi einfach nicht gesehen..
7.1 sekkaa, että ei se kovin huonosti menny.Punainen sanoi:Kysymys niille jotka eivät joudu kärsimään kaupallisista tiedotteista; menikö Shumin viimeinen stoppi täysin suunnitelmien mukaan? Autoonhan ei tarvinut enään kuin "tipan" bensaa, mutta ulostulon jälkeen oltiinkin tallikaverin takana.
Eihän tässä muu ketuta kuin se, ettei tule tapahtumaan.Porttilan Laki sanoi:Toivottavasti muut ottavat Renaultin kiinni, että Alonso ei pääsisi karkaamaan pisteissä.
Sehän perustuu siihen, että jolleivät kahden pysähdyksen taktiikalla ajavat ole kyenneet ajamaan sitä pysähdykseen vaadittavaa 25 sekuntia karkuun ennen toista stoppiaan, jää yhden pysähdyksen mies tulpaksi eteen toisen stopin jälkeen. Schumikin olisi ollut tänään Massaa helposti 15 sekuntia edellä ilman tuota. Lisäksi Yhden stopin taktiikalla ei kärsi niin paljoa vahinkoa, mikäli jääkin hitaamman taakse jumiin esim. oman stopin jälkeen. Olihan Jensonkin viimeksi Kimiä nopeampi, mutta nimenomaan Montoyan taakse jääminen kahdesti maksoi kolmossijan.Punainen sanoi:Edelleen vähän hämmentää kuinka kilpailukykyinen tuo yhden stopin taktiikka varsinkin ruudukon perältä on. Miten se voi olla noin tehokasta? Eniten kiinnostaa toki se että miten täydellä tankilla starttaaminen esimerkiksi ruudusta 10 (ei ehkä edes yritettäisi kovaa aikaa viimeisessä aika-ajo osiossa) tai 11 toimisi?
Schumi tais aikaisempina vuosina muuttaa kesken ajon taktiikkaa, jos eteen tuli hidas kuski.Bobakki sanoi:Sehän perustuu siihen, että jolleivät kahden pysähdyksen taktiikalla ajavat ole kyenneet ajamaan sitä pysähdykseen vaadittavaa 25 sekuntia karkuun ennen toista stoppiaan, jää yhden pysähdyksen mies tulpaksi eteen toisen stopin jälkeen. Schumikin olisi ollut tänään Massaa helposti 15 sekuntia edellä ilman tuota. Lisäksi Yhden stopin taktiikalla ei kärsi niin paljoa vahinkoa, mikäli jääkin hitaamman taakse jumiin esim. oman stopin jälkeen. Olihan Jensonkin viimeksi Kimiä nopeampi, mutta nimenomaan Montoyan taakse jääminen kahdesti maksoi kolmossijan.
Etpä tietenkään Viime vuosihan oli katastrofi, mutta myös muista syistä kuin Fisicon omista. Ei nuo aiemman uran esitykset ihan noin huonoa kuitenkaan antaneet odottaa ja vastoinkäymiset tahtovat usein kasaantua - tuskin ihan hirveä luotto oli kalustoonkaan kuitenkaan alkukauden jälkeen. Tällä kaudellahan tuo lopullisesti toki nähdään kun huonotkin tekosyyt on nyt loppu.pmv sanoi:No joo, samoilla linjoilla Bobakin kanssa ettei ollut mikään ikimuistettava kisa, mutta ei missään tapauksessa huonoimmasta päästä. Aika yllättävää oli muuten huomata, että Rellut ottivat ekan kaksoisvoiton sitten Prost-Arnoux aikojen. Fisichellalta vahva ajo, olin varma että hän vetää ulos siinä kohtaa kun tiimi sanoi että nyt on kriittinen hetki. No johan siitä edellisestä virheettömästä kisasta onkin yli vuosi vierähtänyt, että josko tuli kiintiö täyteen. En minä sitä toivo, mutta kun Fisin historia tunnetaan niin vähän siltiä näyttäisi.
Sumilla ei ollu kyl mitään jakoa Massan kans. Eroahan oli ennen varikkopysähdystä jotai 22sekuntia joka ei just riittäny. Uusilla kumeilla olis kyllä pitäny sitte päästä ohitte Massasta, mutta ei ollu Mestarista siihen. Ja Ruubeni on ollu tosi hidas. On se Sumi vaa kovettu Keisari. Olis kiva nähä kuinka pärjäis Villeneuville Sauberilla, tekis varmaa tiukkaaPunainen sanoi:Kysymys niille jotka eivät joudu kärsimään kaupallisista tiedotteista; menikö Shumin viimeinen stoppi täysin suunnitelmien mukaan? Autoonhan ei tarvinut enään kuin "tipan" bensaa, mutta ulostulon jälkeen oltiinkin tallikaverin takana. Itse optimistina ajattelin että käydään tankilla super nopeasti ja taistellaan sijasta jopa Heindfeldin kanssa ja jos sen taakse vielä pudotaan niin silti on super nopea auto uusilla tai vähän pinta kulutetuilla renkailla jolloin voi yrittää ohitusta vielä radalla ennnen kisan loppua. Teoriassa olis voinut ehtiä tehdä vielä saman Montyllekin. Siis ainakin uhata sitä. Shumi nyt oli varmasti erittäin paljon Massaa nopeampi viimeisen stoppinsa jälkeen vaikka auto olikin saman painoinen. Mielestäni Heindfeldin ja Massaan ero radalla oli jotain viiden sekunnin luokkaa Shumin tullessa varikolle "ratkaisevan" kerran?
Tokihan niin tehdään jos mahdollista, mutta jos on jo laitettu kaveri lyhyelle stintille ja jää juuri ja juuri hitaamaan taakse varikolta tullessaan kuten Jenson taas vaihteeksi tänään, niin siinä vaiheessa on paha tehdä oikeastaan mitään. Ferrarilla ja aiemmin Benettonilla reagoitiin kyllä hyvin etenkin aikaistamalla varikkopysähdyksiä kun hitaampia tuli eteen.Miguel sanoi:Schumi tais aikaisempina vuosina muuttaa kesken ajon taktiikkaa, jos eteen tuli hidas kuski.