No eipä sitä kyllä oikeen voikaan nähä. Vaikka täälläkin on välillä vedetty uskomattomia johtopäätöksiä autojen nopeudesta ulkomuodon perusteella.butterfly sanoi:KAUNIS :ahem: Kyllä mä luulen että kovaa tolla autolla mennään. Ja luotettavuus on varmasti kohillaan. Miten joku voi oikeesti väittää että ulkomuodosta voi nähä auton nopeuden Siis formuloissa. Eri asia on se kun näkee auton radalla ja sen että miten se käyttäytyy siellä... Ei renaultkaan mun mielestä erityisen aerodynaamisen näköinen ollut mutta kovaa meni. Siis viimekaudella.
Makunsa kullakin... :alppu:kouvotsvoni sanoi:Näyttää ainakin pirun hyvältä :thumbup:
Tais olla joskus vuonna 1998-2000 kun uutta autoa esitellessä 'joku' ansioitunut forumisti lanseerasi lentävän lauseen: Näyttää hitaalta! :ahem:butterfly sanoi:Miten joku voi oikeesti väittää että ulkomuodosta voi nähä auton nopeuden Siis formuloissa.
Kuten arvelit uskon että Toyota tuo eri radoille erikokoisilla aukoilla varustetun aero-paketin. Malesia esim. vaatii paljon jäähdytystä. Saas nähdä miten noilla 'kylmillä' radoilla tuo ilmanotto on ratkaistu.markot sanoi:Asia joka uudessa Toyotassa pisti heti silmää on moottorinjäähdysaukkojen muoto, luulisi että pienentynyt jäähdytysilman tarve osattaisiin tehdä heilläkin 'kustannustehokkaammin' ilmanvastusta vähentäen. Nyt jäähdytysaukoissa on vaan 'laput' jotka rajoittaa ilman pääsyä jäähdyttimelle. No Toyotalla tulee vielä spec1 ja spec2 mallit ennen kauden avajaista joten tässä vaiheessa ei voi vielä mitään sanoa...
Kuinka niin? Nyt kun FIA meni taas PELLEILEMÄÄN näiden rengassääntöjen kanssa niin ei voi mielestäni tuosta asiasta sanoa tässä vaiheessa vielä juuta jaata ellei ole jotain inside-tietoa.azai sanoi:Micheliniähän pidetään pehmeän seoksen renkaana ja Bridgestonea taasen kovana.