No niinhän se tuli viime vuonnakin(tai siis tänä vuonna), uusi "aeropaketti" Melbourneen. Ja mitä näimme? No lisää härpäkkeitä!Mickey sanoi:No ehkä sitä sen takia näytetäänkin avoimesti, koska uusi aero paketti on tulossa ainakin ennen kauden alkua. :ahem:
Niin tuli, kun muiden autot olivat vielä raakileita. Tai no, ainakin Maccien..Black Leopard sanoi:Tulihan sieltä myös suhteellisen kovaa tulosta
Miksei tietysti noinkin, mutta eipä ollut muistakaan (koko kaudella) kahden suuren haastajaksi.Toyota piti hyvää tasoa läpi koko kauden ilman kovia taantumia (vrt.Ferrari) Pronssitila olisi ollut valmistajissa varma ilman Indyä.formulastara sanoi:Niin tuli, kun muiden autot olivat vielä raakileita. Tai no, ainakin Maccien..
formulastara sanoi:Mietin vaan et miks ihmiset täällä puolustaa Toyotaa aivan epätavallisella pieteetillä, Alonsoa ei haluta Toyotalle yms. Sit mä heräsin.
Toyotahan on suomen suosituin auto melkein vuodesta toiseen, suomalaisilla on Toyotalle - tuolle jännittävien autojen valmistajalle - erityinen paikka sydämessä.
Joten, nöyrät anteeksipyynnöt. On se Toyota vaan hieno peli
Niin, ja Mercedes-Benz herättää suomalaisissa kateutta, joka näkyy tällä foorumilla negatiivisena asenteena kyseistä merkkiä kohtaan.formulastara sanoi:Mietin vaan et miks ihmiset täällä puolustaa Toyotaa aivan epätavallisella pieteetillä, Alonsoa ei haluta Toyotalle yms. Sit mä heräsin.
Toyotahan on suomen suosituin auto melkein vuodesta toiseen, suomalaisilla on Toyotalle - tuolle jännittävien autojen valmistajalle - erityinen paikka sydämessä.
Joten, nöyrät anteeksipyynnöt. On se Toyota vaan hieno peli
Tämähän menee offtopiciksi jo aika reilusti, voinhan minä sen kyllä kertoa, merkkihän on [Connection Error: cannot connect to the client]Mickey sanoi:No, onko jollain merkillä sitten paikka sydämessäsi
Höh. Sehän on [Connection Error: cannot connect to the client]. Ettekös osaa lukea, vai onko teillä nettiyhteyksissä joku vika ?butterfly sanoi:No mikäs azai se merkki on
OT: Päinvastoin. Tojossani ei ole mitään vikaa, ja ihan ok ajettavakin, mutta parempiakin autoja on. Siksi annankin avovaimon ajaa Tojolla ja itse ajelen ritariässä autollabutterfly sanoi:Oma on helvettis
OT: Sehän se vielä olisi puuttunut, ettei Toyota olisi vetänyt takuuseen huoltoa.Mickey sanoi:No Toyotan puolustukseksi voi sanoa, että myönsivät sentään virheensä, eivätkä asiakkaat joutuneet omaan laskuun korjauttamaan mahdollisesti vielä takuuajankin jälkeen sammuvia valoja.
Varmaan venturitunneli, josta Paolo filisetti piirtää seuraavassa julkaisussaan kuvan kera nuolin että siitä virtaa ilmaa.azai sanoi:OT: Sehän se vielä olisi puuttunut, ettei Toyota olisi vetänyt takuuseen huoltoa.
Muistaakseni Saab taisi peräti veloittaa muutama vuosi sitten muutamissa 95 malleissa esiintynyttä turvavyö ongelmaa perushuoltona. Tästä muistaakseni ärähdettiin Ruotsista ja Saab laittoikin kaikki tehdastakuuseen painostuksen takia. Suomessa tehdaskutsu taidettiin esittää turvallisuuskamppanjana, jossa Saab tarkistaa kaikkien asiakkaidensa auton toimivuuden
GM kuitenkin Saabin omistaa, ja se ensimmäinen ratkaisu taisi tulla heidän puolelta. GM:hän on konkurssikypsä firma.
Ja vielä tuohon Toyotan puolustukseksi. Sehän on itsestäänselvyys jo kuluttajansuojanlaissa se että valmistaja korjaa/korvaa jo tehtaalta lähtiessään olleet virheet.
Nyt katkaistaan tämä offtopic kierre. Toyotan uusi etusiiven lusikkamuoto näyttää aika lähelle BAR:n ratkaisua viime kaudella. Näinköhän Toyota harrastaa kopiointia. Ilmeisesti Toyotan ongelma on ettei heillä ole innovatiivisia insinöörejä, tai sitten kuten edellä mainittiin Mike Gascoynin ja kumppaneiden konservatiivisuus on niin vankkaa lajia